Kysyin mieheltä, milloin on minun vuoroni nukkua viikonloppuna pitkään
Miehen vastaus oli: mikäs pakko sun on nousta ylös. Meillä siis kaksi pientä lasta, joiden kanssa herään yleensä seiskaan mennessä. Mies itse vetelee unia vielä tunnin pari sen jälkeen joka viikonloppu, molempina aamuina. Ajatteli varmaan, että vaipat vaihtuu itsekseen ja aamupalat päätyy pöytään samoin itsestään...
Kommentit (240)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyt huomenna aamulla ennen sängystä nousemista (kun lapset heräilee), voiko mies hoitaa lasten aamutoimet, kun sinä hoidit eilen. Jos mies on fiksu, se vastaa kyllä ja nousee sängystä. Sinä jäät nukkumaan.
Jos mies ei ole fiksu ja vastaa ei, huomauta kipakasti että sinä olet herännyt lasten kanssa jo x monena päivänä sinullakin on oikeus nukkua/rötvätä aamulla sängyssä. Vaadi miestä nousemaan. Vaikket saisi enää nukuttuakaan, makoile sängyssä kunnes aamutoimet on tehty ja toista seuraavana viikonloppuna.Vaadi vaadi ja vaadi. Itse jos olisin halunnut lapsia tehdä (kaksi naista on kysynyt) niin nousisin ylös reippain mielin, enkä vaatimaan.
Kannattaa miettiä mihin on _itse_ sitoutunut.
Sinkkumies
Eli jos olisit halunnut lapsia, sinua ei haittaisi, että toinen ei tee heidän hoidossaan mitään?
Jos olisin halunnut, niin olisin hyväksynyt myös seuraukset. Kuten kun ostaa veneen, niin tietää, että joka vuonna on töitä tehtävä.
Ei se tulisi minään yllätyksenä.
No yritetään uudelleen. Jos ostat asunnon yhdessä puolisosi kanssa ja asunto tulee puoliksi molempien nimiin. Niin. Hyväksytkö ihan iloisesti sen, että puolisoa ei huvita lyhentää lainaa, vaan se jää kokonaan sinun tehtäväksesi. Kun pitihän sinun tietää, että asunto täytyy maksaa, ei tule minään yllätyksenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaiset ihmiset tulee hyväksyä. Ette te voi olla minulle katkeria siitä mitä olette itse omaan elämäänne järjestäneet.
Sinkkumies
Minkä takia vastailet ketjuun joka ei kosketa sinua millään tavalla?
Koskettaa se oikein paljonkin. Minulta on kysytty asiaa ja olen vastannut, etten ole kiinnostunut lapsien tekemisestä.
Arvostan todellakin yöuntani enemmän, kuin että minun on väellä ja vängällä pakko pukata tälle pallolle lisää ihmisiä, joka on jo muutenkin ylikansoitettu.
Ethän sinä voi sanoa, että asia ei kosketa mitenkään vastakkaisella mielipiteellä olijoita, kun se koskettaa. Jokapäiväisessä elämässä.
Sinkkumies
Miten se koskettaa sinua, kun kerran olet valinnut lapsettomuuden? Luepa aloitus uudestaan ja pidä suusi supussa ihan vain siksi ettei sinulla ole MITÄÄN kokemusta asiasta. Turhanpäiväinen besserwisser ilman kokemuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyt huomenna aamulla ennen sängystä nousemista (kun lapset heräilee), voiko mies hoitaa lasten aamutoimet, kun sinä hoidit eilen. Jos mies on fiksu, se vastaa kyllä ja nousee sängystä. Sinä jäät nukkumaan.
Jos mies ei ole fiksu ja vastaa ei, huomauta kipakasti että sinä olet herännyt lasten kanssa jo x monena päivänä sinullakin on oikeus nukkua/rötvätä aamulla sängyssä. Vaadi miestä nousemaan. Vaikket saisi enää nukuttuakaan, makoile sängyssä kunnes aamutoimet on tehty ja toista seuraavana viikonloppuna.Vaadi vaadi ja vaadi. Itse jos olisin halunnut lapsia tehdä (kaksi naista on kysynyt) niin nousisin ylös reippain mielin, enkä vaatimaan.
Kannattaa miettiä mihin on _itse_ sitoutunut.
Sinkkumies
Eli jos olisit halunnut lapsia, sinua ei haittaisi, että toinen ei tee heidän hoidossaan mitään?
Jos olisin halunnut, niin olisin hyväksynyt myös seuraukset. Kuten kun ostaa veneen, niin tietää, että joka vuonna on töitä tehtävä.
Ei se tulisi minään yllätyksenä.
No yritetään uudelleen. Jos ostat asunnon yhdessä puolisosi kanssa ja asunto tulee puoliksi molempien nimiin. Niin. Hyväksytkö ihan iloisesti sen, että puolisoa ei huvita lyhentää lainaa, vaan se jää kokonaan sinun tehtäväksesi. Kun pitihän sinun tietää, että asunto täytyy maksaa, ei tule minään yllätyksenä.
Jos mies ei maksa lapsen elatukseen kuuluvia asioita, niin se lienee eri asia.
Siitä tästä ei taida olla kyse?
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaiset ihmiset tulee hyväksyä. Ette te voi olla minulle katkeria siitä mitä olette itse omaan elämäänne järjestäneet.
Sinkkumies
Koskettaa se oikein paljonkin. Minulta on kysytty asiaa ja olen vastannut, etten ole kiinnostunut lapsien tekemisestä.
Arvostan todellakin yöuntani enemmän, kuin että minun on väellä ja vängällä pakko pukata tälle pallolle lisää ihmisiä, joka on jo muutenkin ylikansoitettu.
Ethän sinä voi sanoa, että asia ei kosketa mitenkään vastakkaisella mielipiteellä olijoita, kun se koskettaa. Jokapäiväisessä elämässä.
Sinkkumies
Miten se koskettaa sinua, kun kerran olet valinnut lapsettomuuden? Luepa aloitus uudestaan ja pidä suusi supussa ihan vain siksi ettei sinulla ole MITÄÄN kokemusta asiasta. Turhanpäiväinen besserwisser ilman kokemuksia.
Mistä sä päättelet ettei ole kokemusta? Kannattaa pitää suu supussa, jos ei tiedä mistä puhuu.
Sinkkumies
Niin , mikset nuku pitempään? Joka päivä ei tarvi siivota. Se jota pikku sotku vaivaa enemmän se siivoaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Sinkkumies
Mistä sä päättelet ettei ole kokemusta? Kannattaa pitää suu supussa, jos ei tiedä mistä puhuu.
Sinkkumies
Sitähän sulta jo aiemmin kysyin. Eli siirtänyt olet ja paennut vastuutasi. Tais osua ja upota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi lapset kasvaa ja alkaa nukkua pitkään.
Milloin?
Meidän esikoinen täytti juuri 18v, ja herää edelleen aikaisin. Tosin enää minun ei tarvitse herätä häntä viihdyttämään. Joskus 10v tienoilla oli ongelmana, että hän herätti pikkusiskonsakin kuudelta, kun itse heräsi ja oli tylsää kun kaikki muut nukkuivat. Heräsin sitten minäkin, kun kesken unien herätetty ekaluokkalainen haastoi riitaa.
Olisin vedellyt korville.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
"lakaisee totuutta maton alle"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Sinkkumies
Sinkkumies
Sitähän sulta jo aiemmin kysyin. Eli siirtänyt olet ja paennut vastuutasi. Tais osua ja upota.
Siis uskot omiin harhoihisi ja vastailet niihin? Miten mä voisin sun kuvitelmiin vastailla?
Yea Great
Sinkkumies
Sinkkumies on siis joskus elämässään saanut pimppaa ja tästä syntynyt lapsi. Selkärangattomana tyyppinä jättänyt äidin sekä lapsen selviämään omilleen. Mitään mielenkiintoa ei ole, edes omaa lastaan kohtaan. Sen sijaan ostelee vaikka veneitä tai muita miehisiä leikkikaluja. Elää itselleen ja tulee kuolemaan myös itsekseen ilman yhtään ketään, joka välittäisi. Ehkä hautajaisiin saadaan edes se vene.
Vene ei ole leikkikalu, vaan se on elämää. Sitten jos se on statussymboli, joka seisoo rannassa käyttämättömänä se on leikkikalu.
Sinkkumies
Vähän näyttäisi siltä, että sinkkumies vei tämän keskustelun 9/1.
Vierailija kirjoitti:
Vene ei ole leikkikalu, vaan se on elämää. Sitten jos se on statussymboli, joka seisoo rannassa käyttämättömänä se on leikkikalu.
Sinkkumies
Ei mitään järkevää vastausta edelleenkään, miksi tulet ketjuun joka ei kosketa edes sinua. Mees vaikka vahaamaan sitä venettäs, jota vertaat lapsiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Ei mitään järkevää vastausta edelleenkään, miksi tulet ketjuun joka ei kosketa edes sinua. Mees vaikka vahaamaan sitä venettäs, jota vertaat lapsiin.
Taidan mennä nukkumaan ;)
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Taidan mennä nukkumaan ;)
Sinkkumies
Ainoa järkevä vastaus tyypiltä, joka ei osaa edes vastata kysymyksiin.
Mies tässä.
Minä nukun perheessä eniten koska olen voimakkain. Sama pätee siihen kuka ottaa seksin ja milloin ottaa seksin.
Eli jos haluaa nukkua päiväunia ja esim aamulla kello yhteen tai kahteentoista niin pitää olla minua voimakkaampi. Aika harvat on.
Lusmun miehen olet itsellesi löytänyt. Armoton räksytys, kurkku suorana huutaminen ja vittumainen asenne, että nyt loppuu tasan kaikki miehen osalta palvelu, jos ei perse hilaudu joku kerta vuorostaan ylös.
Sitten on tietysti vaihtoehto, että etsii rakastajattaren, jolle valittaa, miten vaimo ei ymmärrä ja joku hölmö uskoo. Ukko ulkoruokintaan, jos ei ala tapahtua omaa aktiivisuutta siittämiensä mukuloiden kanssa.
Seksin saaminen loppuu heti, kun ei osallistuta lastenhoitoon ja yhteisiin kotitöihin. Ulkoistan sen mielummin jollekin tyhjäpäälle, joka tyytyy kakkosnaisen asemaan.
Ei se muuta asiaa miksikään. Kun itse tekee valinnan jostakin, niin myös joutuu kantamaan seuraukset.
Onko tässä perheessä etukäteen keskusteltu työnjaosta lapsen saannin jälkeen? Selvästikään ei. Onko tässä perheessä esim. sovittu, että toinen hoitaa aamulla ja toinen voi mennä nukkumaan aikaisemmin illalla, ei.
Onko tässä siis kannettu mitään vastuuta omista tekemisistään, vaan keskitytty ruikuttamisen ja puolisonsa mollaamiseen?
Sinkkumies