Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ottaa itsestään jatkuvasti kuvia peilin kautta (ja muutenkin)

Vierailija
16.09.2017 |

Mikä vaivaa miestä, joka näin tekee? Ja millä saisin miehen tajuamaan, kuinka vastenmielisenä pidän tuota hänen "harrastustaan"? Hänelle on tärkeää, että minä arvostan, kehun ja kunnioitan häntä, mutta miten voin tehdä niin, kun tuo typerä tapansa saa minut näkemään punaista?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahah täällä pullamamma ja muut arvostelee miestä joka ottaa selfietä.

Suurinosa naisista ei muuta teekkään.

Tiesittekö että instagram profiileista suurinosa on naisten. Päätelkää loput itse narsistit haha

En minä ihaile niitä naisiakaan, jotka itsestään kuvia ottavat. Mutta se, miksi juuri oman miehen kuvaaminen vaikuttaa minuun johtuu juuri siitä, että minun tulisi nähdä hänet tietyllä lailla, ja jos en siihen pysty, ei suhteesta tule sellaista, millaista se kummankin osapuolen mielestä tulisi olla.

Ap

Mulla on kaverin kaveri, 40-vuotias nainen, joka ottaa vähän väliä peiliselfieitä instagramiin. Onhan hän hoikka ja ihan perusnätti, ei mikään kaunotar kuitenkaan tai saliurheilija. Huvittaa, kun vähän väliä pitää laittaa selfie, jossa työnnetään rintaa eteen ja peppua taakse. Koskaan kuvan taustalla ei ole mitään mielenkiintoista. Tuo kaveri haluaisi olla läheisempi kaveri minunkin kanssani. En nyt muutenkaan hänestä niin välitä, koska vaikuttaa muutenkin aika yksinkertaiselta, mutta kyllä tuo jatkuva peiliselfieiden postailu on iso syy siihen miksi ei kiinnosta tutustua enempää. Valitan ap, en osaa auttaa. Tunnistan myötähäpeän ja sympatiani saat.

Vierailija
22/22 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole aikuisen miehen hommia.

Kai aikuinen mies saa tehdä mitä huvittaa 🤔

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi