Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ottaa itsestään jatkuvasti kuvia peilin kautta (ja muutenkin)

Vierailija
16.09.2017 |

Mikä vaivaa miestä, joka näin tekee? Ja millä saisin miehen tajuamaan, kuinka vastenmielisenä pidän tuota hänen "harrastustaan"? Hänelle on tärkeää, että minä arvostan, kehun ja kunnioitan häntä, mutta miten voin tehdä niin, kun tuo typerä tapansa saa minut näkemään punaista?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ottaa kuvia Instagramiin, jossa laittelee sydämiä nuorille naisille.

Vierailija
2/22 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siitä en tiedä, enkä välitä. Pointti on, miten tuo itsensä kuvaaminen vaikuttaa siihen, missä valossa minä hänet näen. Se valo ei todellakaan ole kovin mairitteleva.

Olen siis jo ilmaissut hänelle, kuinka typeränä pidän itsensä kuvaamista (etenkin peilin kautta), mutta silti vain jatkaa sitä ja odottaa, että minä kehun ja palvon häntä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä häiritsee sinua? Itse en tällaista harrasta mutta en ymmärrä miten se voisi häiritä.

Vierailija
4/22 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kantasi on saatettu miehelle tiedoksi, niin sitten vaihtoehdoiksesi näyttävät jäävän asian hyväksyminen yhtenä ikävänä piirteenä puolisossasi tai oman johtopäätöksen tekeminen suhteestanne.

Vierailija
5/22 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siitä en tiedä, enkä välitä. Pointti on, miten tuo itsensä kuvaaminen vaikuttaa siihen, missä valossa minä hänet näen. Se valo ei todellakaan ole kovin mairitteleva.

Olen siis jo ilmaissut hänelle, kuinka typeränä pidän itsensä kuvaamista (etenkin peilin kautta), mutta silti vain jatkaa sitä ja odottaa, että minä kehun ja palvon häntä.

Ap

Mä  kokisin moisen itsensä ihailun niin häiritsevänä että jättäisin miehen muhinoimaan peilikuvansa kanssa ja jättäisin hänet. Tuollainen ei ole normaalia käytöstä.

Vierailija
6/22 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä häiritsee sinua? Itse en tällaista harrasta mutta en ymmärrä miten se voisi häiritä.

Tulee mieleen epävarma teini. Se siinä häiritsee.

Ap

Vierailija
7/22 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minä kuvaan miestä. Se on minun harrastukseni :D Jos hän itse kuvailisi itseään niin pihallepotkisin. 

Vierailija
8/22 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena sanoisin, etten ole koskaan kuullut moisesta.

Siis kuvaa itseään? Joku self photo? Ihan outoa.

9/22 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin mies laittaa niitä kuvia? 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
10/22 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Mihin mies laittaa niitä kuvia? 

Sen mitä tiedän, niin facebookiin. On itselläkin käynyt mielessä, että lisäilee niitä muuallekin. Mutta sillä nyt ei edelleenkään ole minulle väliä. Tehköön mitä tekee, mutta se, että mies kuvaa itseään on minulle turn-off-ominaisuus. Vaikuttaa todella epävarmalta ja hyväksynnänkaipuiselta. Minusta se on epämiehekästä ja teinimäistä.

Ap

11/22 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä samaa mieltä, että hurjan lapsellista aikuiselta mieheltä. Ja jotenkin jopa vähän homomaista. Minkä ikäinen hän on?

Jos hän koko ajan vaatii positiivista huomiota ulkonäölleen, voisiko olla kyse siitä, että hänen itsetuntonsa on jollain tavalla vaurioitunut? Voisitko asiaa ottaa puheeksi hänen kanssaan? 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
12/22 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä vaivaa miestä, joka näin tekee? Ja millä saisin miehen tajuamaan, kuinka vastenmielisenä pidän tuota hänen "harrastustaan"? Hänelle on tärkeää, että minä arvostan, kehun ja kunnioitan häntä, mutta miten voin tehdä niin, kun tuo typerä tapansa saa minut näkemään punaista?

Kaveri käyttäytyy kuin teini, mutta on kyllä todella yleistä myös naisilla. Kertoo ehkä huonosta itsetunnosta tai jäikö sinkkuna jotain kokematta.

Vierailija
13/22 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttääkö miehesi steroideja ja estrot sen takia hänellä korkealla?

Vierailija
14/22 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole aikuisen miehen hommia.

Vierailija
15/22 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahah täällä pullamamma ja muut arvostelee miestä joka ottaa selfietä.

Suurinosa naisista ei muuta teekkään.

Tiesittekö että instagram profiileista suurinosa on naisten. Päätelkää loput itse narsistit haha

Vierailija
16/22 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Olen kyllä samaa mieltä, että hurjan lapsellista aikuiselta mieheltä. Ja jotenkin jopa vähän homomaista. Minkä ikäinen hän on?

Jos hän koko ajan vaatii positiivista huomiota ulkonäölleen, voisiko olla kyse siitä, että hänen itsetuntonsa on jollain tavalla vaurioitunut? Voisitko asiaa ottaa puheeksi hänen kanssaan? 

Hänessä on paljon epätyypillisiä piirteitä miehelle, mutta homo hän ei ole. On todella herkkä mieheksi (itkenyt useammin suhteemme aikana kuin minä, tosin minä itken naiseksi harvoin, mutta kuitenkin).

On hyvin todennäköistä että itsetuntonsa on vaurioitunut. Hänen ympärillään on aina ollut pinnallisia ja hieman yksinkertaisia ihmisiä, joita kiinnostaa vain muiden ulkonäön ruotiminen. Myös miestä on ruodittu ulkonäöstään koko elämänsä ajan.

Olen ottanut puheeksi tämän hänen kanssaan, mutta se yleensä päätyy siihen, että hän tuntee minun kritisoivan häntä, loukkaantuu ja suuttuu.

Ap

Vierailija
17/22 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiesittekö että instagram profiileista suurinosa on naisten. Päätelkää loput itse narsistit haha

En minä ihaile niitä naisiakaan, jotka itsestään kuvia ottavat. Mutta se, miksi juuri oman miehen kuvaaminen vaikuttaa minuun johtuu juuri siitä, että minun tulisi nähdä hänet tietyllä lailla, ja jos en siihen pysty, ei suhteesta tule sellaista, millaista se kummankin osapuolen mielestä tulisi olla.

Ap

Vierailija
18/22 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttääkö miehesi steroideja ja estrot sen takia hänellä korkealla?

Ei käytä, mutta juo paljon hanavettä.

Ap

Vierailija
19/22 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ottanut itsestäni kuvaa enkä postannut nettiin. Sinun väittämäsi on sekä virheellinen että asiaton.Valtaosa naisista ei edes  ei  käytä instaa.

Vierailija
20/22 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on ulkonäkökeskeinen ja sitä myöten ajautunut pinnallisiin piireihin ja saanut niissä piireissä turpaansa. Tunnen muutaman kauniin ihmisen. Se on hämmästyttävää, miten osalla heistä on niin kertakaikkisen paska itseluottamus. Siis lähes olematon. Sekin seitinohut luottamus, joka heillä on, on täysin ulkonäöstä saatavan jatkuvan palautteen, joka on milloin mitäkin, varassa. Hämmästyttävää sekin, että he elävät niin tiivisti tässä ulkonäkökuplassaan, etteivät ymmärrä ja suorastaan hämmästyvät sitä, että itseluottamuksen voisi rakentaa muidenkin asioiden varaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi