Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rekkakuskit on idiootti-sikoja!

Vierailija
05.04.2006 |

Kiitos vaan sillekkin Saarioisten isoa rekkaa ajavalle, joka tuli törkeesti liikenneympyrään. Tietääkseni mulla oli etuajo-oikeus, kun siellä ympyrässä jo olin. Kännykkä korvalla ajetaan muista välittämättä, ns. isomman oikeudella.

Mulla oli kallis lasti kyydissä, lapseni.

Eikä ollut enismmäinen kerta kun rekka toheloi. Vituttaa vieläkin.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kiva kun on hauska rekkamies tai nainen, oikein suosittu läpänheittäjä rekkakuskien keskuudessa. Sitten sen jälkeen vaan moottoritielle pikkurouvia kiusaamaan :(

Pahin painajainen maanteillä on ammattikuski ilman ammattitaitoa!

Vierailija
42/50 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen rekkakuskin vaimo tai itse rekkakuski.

Halveksunta pieniä autoja ja naiskuskeja kohtaan loistaa jo tekstistä. En haluaisi kohdata suo tien päällä.

54=huono kuski.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tollaisia luulen suurimman osan rekkakuskeista olevan.

Vierailija
44/50 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ensinnäkin naiset ovat kyllä parempia kuskeja kuin miehet ;)

Mutta että pikkurouvat n. 1 000 - 80 000km/vuodessa ajavina olisivat parempia kuskeja kuin satoja tuhansia kilsoja ajavat ammattilaiset?

Ensinnäkin, kun henkilöauto törttöilee, se ei näy ja vaikuta niin paljon kuin rekan törttöily. Jos henkilöauto vetää väärin liikenneympyrässä, niin se ei tunnu pahalta, mutta jos rekka vetää niin siitä nousee hulabaloo. Tietenkään rekka ei saakaan vetää väärin, koska sillä on vastuu. Usko minua, rekkakuskit yleisesti ottaen tajuavat vastuunsa. Mutta juuri niiden parin prosentin idiootin vuoksi koko ammattikunnalle tulee huono maine.

Suomessa logistiikka tapahtuu muistaakseni 80% maanteitse. Jokainen esine kaupassa on tullut monen eri rekan/jakeluauton kautta sinun ulottuvillesi. Täällä ihmiset palstalla haukkuu paria kuskia vaikka samalla satoja, jopa tuhansia kuskeja on teillämme tekemässä työtä eikä heitä huomata.

Minäkin näin yhden törpön mustan C2:n eilen, mutta tiesin että samaan aikaan samanlaisia henkilöautoja on liikenteessä tuhansia eivätkä ne törttöile. Meneekö yhdelläkin tienpätkällä n. 5 000 - 10 000 autoa vuorokaudessa ja kuinka monta niistäkin törttöilee? Silti mä muistan vaan sen, joka klo 14.26 kiilasi edestäni liittymään. Mieheni tulee 15min päästä perässä ja ei näe törttöilyjä koko aikana - ai niin, hän ajaa henkilöautolla, joten kukaan ei vaaranna hänen kulkuaan samalla lailla kun minun, liikennettä ärsyttävän, haittaavan rekan.

t. rekkakuski-nainen

Vierailija
45/50 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin monta kertaa olen saanut törmätä näihin asennevammaisiin ammattiautoilijoihin, että ei ihan ekana löydy sympatioita rekkakuskeja kohtaan.

Sama juttu joillain taksikuskeilla...mutta varmasti heitä löytyy myös täysin asiallistakin väkeä, jotka hallitseevat ajokkinsa jne..

Vierailija
46/50 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettava nainen...minuuttiaikataulu, jus joo..sehän sitten oikeuttaa ottamaan hengen muilta tiellä liikkujilta.

Vierailija
47/50 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista, että siinä autossa on lastia monta kymmentä tonnia. Ei ihan niin vaan pysähdy. Aloitko hidastamaan, kun näit, että rekka tulee ympyrään? Luultavasti olisi sinua väistänyt, mutta jos hidastit, rekan on turha jarrutella, koska ei pysähdy ihan tuosta vaan.

Toki niitä kusipäitä rekkakuskeihinkin mahtuu. Niin kuin myös insinööreihin, opettajiin, poliiseihin, pappeihin, lähihoitajiin, tutkijoihin...

Vierailija
48/50 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Naurettava nainen...minuuttiaikataulu, jus joo..sehän sitten oikeuttaa ottamaan hengen muilta tiellä liikkujilta.

Tuo oli kyllä minunkin mielestäni pohjanoteeraus, tuo minuuttiaikataulu-selitys!

Vierailija
49/50 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkuin kaikkien jotka tulevat ympyrään. Ennakointia katsos.

Vierailija
50/50 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Muista, että siinä autossa on lastia monta kymmentä tonnia. Ei ihan niin vaan pysähdy.