Rekkakuskit on idiootti-sikoja!
Kiitos vaan sillekkin Saarioisten isoa rekkaa ajavalle, joka tuli törkeesti liikenneympyrään. Tietääkseni mulla oli etuajo-oikeus, kun siellä ympyrässä jo olin. Kännykkä korvalla ajetaan muista välittämättä, ns. isomman oikeudella.
Mulla oli kallis lasti kyydissä, lapseni.
Eikä ollut enismmäinen kerta kun rekka toheloi. Vituttaa vieläkin.
Kommentit (50)
KAIKKI poliisit on natseja, palomiehet pettäjiä, sairaanhoitajat pihtareita, kampaajat huoria jne... Kaikki mukaan keksimään lisää yhtä fiksuja ja paikkaansa pitäviä yleistyksiä!
niin isät törttöilevät ne rekalla perille
Huvittaa nämä puheet " ammatti" -autoilijoista. Ei ammatti tee heistä parempia kuljettajia - valitettavasti. Usein se on juuri päinvastoin.
Täällä taitaa olla paljon näiden valopää-kuskien vaimoja, kun yllättävän moni hyökkäsi sinua vastaan ap, eikä uskonut.
Mutta ap, yleisti kaikki rekkakuskit idiootti-sioiksi!!!
Isäni ajaa rekkaa ja on monta kertaa sanonut, että oikee pelkää välillä ajaa kun ei tiedä koskaan kun joku ääliö saa päähänsä tehdä itsarin ja ajaa rekan eteen.
Ja toinen on nämä, jotka valittavat että rekka ajaa perseessä kiinni, kun itse ajetaan 80km/h alueella 60-70km/h. Tottakai rekat on perseessä kiinni kun yrittää sitä sitten yli 60 tonnia painavalla autolla päästä mäkeä ylös!!!!!
Ehkä itsekin olisin pelästynyt kuten ap, mutta täytyy muistaa että rekkakuskitkin ovat ihan samanlaisia ihmisiä kuin te kaikki av-mammat ja erityisesti AP!!!
-2-
Vierailija:
Huvittaa nämä puheet " ammatti" -autoilijoista. Ei ammatti tee heistä parempia kuljettajia - valitettavasti. Usein se on juuri päinvastoin.
Täällä taitaa olla paljon näiden valopää-kuskien vaimoja, kun yllättävän moni hyökkäsi sinua vastaan ap, eikä uskonut.
Kyllä ne rekat tappokoneiltä tuntuu tuolla maantien talvikeleillä. Ajavat miten sattuu.
Ap:n kertoman mukaan, vika oli rekkakuskissa. Tästähän oli kyse, se joka on liikenneympyrässä saa ajaa ilman että, kukaan tulee kylkeen tai eteen. Ap on onnekseen havainnut silti muitakin tiellä liikkujia ja rekkakuskin virheen, näin hän on säästänyt luultavasti omansa ja lastensa hengen.
Ja se sun heittämäs minuuttiaikataulu oli ihan tosi typerä heitto.
Niin taajamissa kuin ulkopuolellakin. Moottoriteillä ja maanteillä. Valitettavasti en ole kovin monta kohteliasta rekkakuskia nähnyt, vaan sitäkin enemmän törppöjä. Sama muuten tosiaan koskee taksikuskeja.
Suurimmassa osassa onnettomuuksisa joissa raskasliikenne on osallisena, syy on todellakin muissa kuin heissä!! Esim . henkilöauto ajautui vastaantulevien kaistalle tms.
Tämä on ihan liikenneturvan tutkima fakta juttu!
Totta kai se " rekka listii" pienemmän jos alle ajaa.
Otapa hyvä ihminen huomioon, että siellä hytissä on yleensä ihan tavallinen perheenisä joka ansaitsee perheellensä elannon. Miltäköhän luulet hänestä tuntuvan jos joku jostain syystä jää hänen allensa???????????
Muutenkin teille jotka ette arvosta näitä kuljettajia. Miettikääpä, olisko teidänkään kodeissanne mitään ilman kuljetuksia???? Miten on elintarvikkeet, kodinkoneet huonekalut, tekstiilit, kaikki.....
kun jää rekan alle. Tai menettää rekan alle perheensä tai muun läheisensä.
Onko paljon vaadittu myöntää että, myös joillain rekkakuskeilla on ammattitaito päässyt ruostumaan. Vaikka on iso auto, ei se tarkoita sitä että on automaattisesti teiden kuningas, jolla on yksinvaltiaan oikeudet.
ajaa kuin omistaisivat tien. Kolme neljästä puhuu kännykkään ajaessaan. Törkeimmillä olen nähnyt jopa iltapäivälehden levitettynä ratin päälle! Siinäpä onkin rattoisaa lueskella päivän uutisia jyrätessään tuollaisella massalla eteenpäin! Eli idiootteja ovat, suurin osa.
en nyt jaksa vastata kaikkiin täällä esitettyihin argumentteihin niiden paikkansa pitävyydestä, mutta myönnän että kuskeja on joka lähtöön.
Harmi että näitä huomavaisia ei kukaan muista, vaan vain sen huonosti käyttäytyneen :(
Me todellakin teemme vain työtämme, yleensä aika surkealla palkalla jotta tavara tulisi teidän kauppoihinne.
Muistakaa, että rekka tarvitsee " tilaa" . Rekan edessä ruuhkassa on tarkoituksella parin auton mentävä tila, jotta rekalla on jarruttamismatkaa. Älkää ryysitkö siihen eteen, pyydän.
Kun tulee ylämäki, rekka hidastuu koska sillä on painava kuorma. Älkää ohittaessanne jääkö alamäessä nokan eteen hidastelemaan, koska silloin rekan vauhti kiihtyy.
Ja se kun joku aina manailee, että rekat ajaa tuhatta ja sataa..
Rekoissa tarkistetaan joka vuosi nopeussäätimet. Ne on säädetty siten, että rekka ei saa ajaa n. 90km lujempaa (paitsi vapaalla alamäessä voi ajaa lujempaa). Jos ajat henkilöautolla rekan perässä ja mittarisi näyttää rekan ajavan yli 100km/h, kyseessä on joko vanha, ilman nopeussäädintä oleva tyhjä rekka, mutta suurimmaksi osaksi henkilöautojen mittarit heittelehtivät (henkilöauton renkaiden koko on muuttunut, mittariston paikkansapitävyyttä ei tarkisteta valmistumisen jälkeen...).
Kiitos ystävällisille autoilijoille ja muistakaa ymmärtää hyötyajoneuvoliikennettä :)
t: yksi joka tilittää rekkamiesten rahat
on monesti huomiokyky ihan muualla kuin liikenteessä. Joitakin vuosia sitten olin liikenteessä, oli talvi ja edellä ajava rupesi vilkuttamaan ja kääntymään vasemmalle no minäkin tietenkin rupesin jarruttelemaan ja vilkaisin taustapeiliin että voi helvetti rekka paahtaa takana eikä yritäkään hiljentää, sai sitten käännettyä rekkansa liikenteenjakajan toiselle puolelle ja vastaantulevien kaistalle muuten olisi tullut minun päälle. Kyllä sille vastaan tuleva linja-autokin vähän vilkutti valoja......
Mun mies työn puolesta tavannut monta rekkakuskii ja sano ihan samaa! Venäläiset kuskit kuulemma on paljon mukavampii!
Monesti rekkakuski on erilainen persoona rekkamiesten kesken, varsinainen huulenheittäjä.
Harmi taas lukea näitä " minäkin muistan yhden tapauksen, tosi törkeä" ja sitten mollataan kaikki kuskit.
Ne kivat kuskit unohdetaan samantien...
t. rekkakuski-nainen
Eli eiköhän tieverkoston tärkein tehtävä ole, että saadaan kuljettettua tavaraa paikasta A paikkaan B eikä se, että pikkurouva ulkoiluttaa autoaan=D!
No, leikki sikseen, mutta minä ainakin henkilökohtaisesti arvostan ko. ammattia ja ymmärrän mikä välttämättömyys kuljetusten toimivuus on hyvinvointiyhteiskunnassa.
Löisinpä vetoa, että moni ammattiautoilija olisi ikionnellinen jos olisi erikseen tiestö heille ja näille sunnuntaikuskirouville tai pienen työmatkan ajaville rinnat ratissa ja nenä tuulilasissa -tyypeille. Saisivat arvon rouvat körötellä rauhassa ja rahtari saisi tehdä työnsä rauhassa ilman mitään turhia " äkkijarruttelijoita" ja itsemurhakandidaatteja,
En tiedä voiko niitä verrata rekkakuskeihin mutta ammattitaitoa niillä ei näytä olevan. Vähän on turhan raskas kaasujalka ja kaistanvaihdotkin hoidetaan ilman peileihin katsomista tai olanyli.
Rekkoja kohtaan tunnen tiettyä " pelkoa" varsinkin jos on ulkomaalainen rekka. Inhottava juttu sattunut ap,lle, en yhtään epäile ettenkö oisi minäkin vihainen jos omalle kohdalle sattuisi. Pahin pelkoni on kolari rekan kanssa.