Heidi Klumin Lidl - mallisto!
Kommentit (381)
Inhottavaa toimintaa ostaa vain myydäkseen kalliimmalla.
Polyesterivermeet ei siitä paremmaksi muutu, vaikka niissä olis kenen nimi lapussa. Kyllä ihmiset on tyhmiä, samaa kamaa saa jokaisesta kauppakeskusten superfashiontrendtrikoo -puodista.
Leopardikuvio on klassikko, eläinkuosimuoti on aina ollut in muualla päin Eurooppaa, jopa Ruotsissa.
Samalla tavalla kuin maanläheinen khaki-safarimuoti tai merellinen raitamuoti, niin nekin tulevat joka vuosi takaisin, halusitte tai ette :D
Ostokset Lidlistä: Laukut ok, vaikka yleensä käytän merkkilaukkuja. Nämä menevät matkoilla, juhlissa ym. Mokkanahkatakki halpiskamaa, samoin kengät muovisia sämpylöitä, huono lesti. Ei kannata pilata jalkoja huonoissa kengissä. Farkkuja ostin kahdet, menevät arkikäytössä. Neuleet yllättävän laadukkaita. Muut vaatteet eivät erikoisia.
Vierailija kirjoitti:
Inhottavaa toimintaa ostaa vain myydäkseen kalliimmalla.
Kapitalismia pahimmillaan.
Minusta taas tällaiset ns. muotikuosit, joihin kyllästyy kuitenkin pian, kannattaa ostaa nimenomaan halpisliikkeistä, koska niiden "laatu" kestää juuri sen aikaa kuin ne miellyttävätkin ja kun niihin kyllästyy, halvan laittaa mieluumminh kierrätykseen kuin kalliin ja laadukkaan. Ns. perusvaatteet sitten kannattaakin ostaa laadukkaina kun niitä käyttää pitkään ja ne kestävät niin aikaa kuin käyttöäkin, esim. jakut, suorat housut, siistit farkut, paitapuserot ja neuleet. Juurikin tällaiset muotikuosit ja bilevaatteet ostan halpiksina.
Vierailija kirjoitti:
Ostokset Lidlistä: Laukut ok, vaikka yleensä käytän merkkilaukkuja. Nämä menevät matkoilla, juhlissa ym. Mokkanahkatakki halpiskamaa, samoin kengät muovisia sämpylöitä, huono lesti. Ei kannata pilata jalkoja huonoissa kengissä. Farkkuja ostin kahdet, menevät arkikäytössä. Neuleet yllättävän laadukkaita. Muut vaatteet eivät erikoisia.
Neuleita minäkin ostin. Oikeinkin hyvän oloisia, materiaali mukavan ohutta ja malli juuri sopiva kapeiden alaosien kanssa. Tosin jos joku sovittamatta ostaa niin reilua mitoitusta olivat, olen kokoa S 36/38 ja olivat minulle melko väljiä, mikä ei tämän mallisessa lyhyehkössä neuleessa haittaa, mutta kokoa M 40 olevalle tuo S on varmasti sellainen "myötäilevä"; jos mieluummin sellaisen haluaa niin S voi olla oikeampi koko.
Ne rusettipaidat leokuosissa oli kuulemma vähän joka puolelta loppu. Ilmeisesti oli hyvänmallinen paita, monet kaverit olisivat halunneet mutta ei ollut enää iltapäivällä jäljellä.
Kävinpä minäkin ostamassa mekon ja hupparin. Ei ole tehty rintavalle, täytyy sanoa.
Jos noita haluaa eikä tänään ole saanut kun on ollut loppu joko koko tai malli, niinn kannattaa käytä katsomassa pitkin viikkoa. Lidlissähän ei voi sovittaa (tai voi jos siinä vaatteiden päälle kiskoo, mutta ei silleen kunnolla), joten palautuksia tulee varmasti. Ja monethan ottavat tarkoituksella kahta kokoa ja sovittavat kotona ja ei-sopiva palautetaan.
Siis tuo mainos jossa ne 180-senttiset Heidi & naiset pomppii niin innostuneena ruokakaupassa Heidin kuteet yllä, mistä löytyisi ruokakauppa jossa on noin onnellisen näköisiä ja käytävillä tyylikkäästi poukkoilevia naisia? Kertokaa niin alan käydä siellä jotta tulen hyvälle tuulelle! :DDD
Se sininen neulepaita on tosi mukava päällä ja kauniin pirteän värinen! Hyvää materiaalia (100% puuvillaa, pesu 40) ja kivan löysä malli (koko 36/38 itsellä, vastaa kokoaan)
Tulee varmasti pidettyä eikä 15e ollut ollenkaan paha tästä peruspaidasta! 😊
Niihin laukkuihin sen sijaan petyin... Nahassa oli rumat painaumat ja naarmuja.
Olen tykännyt Lidlin jumppatrikoista ja perus trikoo alupaidoista. Olin ihan hämmentynyt kun tämä Heidi klum sarja näyttää sekä halvalta että huonolaatuiselta. Klum on tosi kaunis nainen ja jopa hän näyttää aivan typerältä esmara mallistossaan. Olen luullut että noin kauniista naisesta ei saisi sutturaa tekemällä mutta onnistuuhan se. Ihmettelen kuka noita vaatteita ostaa. Vielä enemmän kummastelen jos ne saadaan kaupaksi nettikirppareilla moninkertaiseen hintaan.
Ostin sinisen neuletakin ja siniruutukuvioisen ponchon. Neuletakkia oli jäljellä vain kokoa M, mikä vähän arvelutti, että olisiko pieni. Mutta se olikin jopa reilun kokoinen. Poncho on nätti ja pehmoinen ja suuri, mutta jäänee enimmäkseen kotikäyttöön, kun en tiedä osaisinko moista ihmisten ilmoilla käyttää.
Laukut kiinnostivat etukäteen, mutta eihän niitä voinut ajatellakaan ostavansa. Ihmeellistä röpelöistä nyppyyntynyttä "mokkaa"!
Vierailija kirjoitti:
Kävinpä minäkin ostamassa mekon ja hupparin. Ei ole tehty rintavalle, täytyy sanoa.
Kuten ei lidlin vaatteet koskaan. Muutenkin noihin sopiakseen pitäisi olla kapeat hartiat ja ohuet käsivarret eli ei siis lainkaan suomalaiselle vartalonmallille sopivia.
Vaasan keskustan lidlissä oli vielä äsken useita malleja ja kokoja myynnissä. Mikään ei kuitenkaan miellyttänyt silmää tai täyttänyt hinta-/laatuvaatimuksiani.
cisunen kirjoitti:
Olen tykännyt Lidlin jumppatrikoista ja perus trikoo alupaidoista. Olin ihan hämmentynyt kun tämä Heidi klum sarja näyttää sekä halvalta että huonolaatuiselta. Klum on tosi kaunis nainen ja jopa hän näyttää aivan typerältä esmara mallistossaan. Olen luullut että noin kauniista naisesta ei saisi sutturaa tekemällä mutta onnistuuhan se. Ihmettelen kuka noita vaatteita ostaa. Vielä enemmän kummastelen jos ne saadaan kaupaksi nettikirppareilla moninkertaiseen hintaan.
Toivottavasti nämä myyjät ovat hamstranneet omaa kokoaan.
No ensinnäkin katson ihan yleisilmettä, onko jo kaupan hyllyssä tai henkarissa ryppyinen, silloin jää kyllä multa ihan suosiolla kauppaan. Jos yleisilme ok, tutkin saumat, onko huoliteltu miten, roikkuuko lankoja tai kirraako sauma vinoon? Sitten katson materiaalin, tuotetiedot mistä valmistettu ja ennen kaikkea miltä materiaali tuntuu käsiin, onko esim. laadukasta puuvillaa vai jotain halpa kamaa. Hieman myös kokeilen rypistyykö ja nyppyyntyykö materiaali helposti. Tsekkaan myös pesumerkinnät, ettei tule yllätyksiä. Tietenkin joskus on tullut huteja, mutta vähitellen kokemuksen kautta sen laadun on oppinut tunnistamaan.