Heidi Klumin Lidl - mallisto!
Kommentit (381)
Hei nahkatakin ostaneet, miten paljon mielestänne koko oli pieni? Eli oliko esim koko 40 oikeasti kokoa 38 vastaava vai 36 vastaava? En pääse itse kauppaan muta siskoni voisi osta tuon minulle, mutta pitäisi arpoa että riittääkö 1 koko isompi kuin normaalisti vai pitääkö ottaa 2 kokoa isompi? Olen n. 38 kokoa.
Ostin nahkatakin, tosi hyvä leikkaus ja väri. Materiaalista en osaa vielä sanoa. Sain viimeisen omaa kokoani olevan kun kävin 11 maissa lidlissä.
Missähän nämä vaatteet on valmistettu? Minkälaisissa oloissa ja millaisella työvoimalla? Herää epämiellyttävä epäilys.....
Katselin samalla, kun kävin lidlissä. Hyi, miten halvan näköisiä riepuja!
Miten toi palautus lidliin onnistuu?pitääkö se tuote palauttaa siihen kassalle vai mihin?🤔
Oli todella kamalan näköisiä vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Sanokaa mitä sanotte mutta yhtään huonoa vaatetta en ole Lidlistä vielä ostanut, on olleet kestäviä ja tarkoitukseensa nähden ihan passeleita!
Et ole tainnut lukea näistä Klumin malliston vaatteista tehtyä, puolueetonta testausta: Nahkatakki haisee ihan hirveältä, paidan hihansuut ihan sika tiukat ja mekko niin karheaa ainetta, että tuli iho-oireita...... en muista, että miten tämä lista jatkui, mutta tässä näin aluksi...
Vierailija kirjoitti:
En pahemmin tästä kokoelmasta välitä, mutta minulla on tänään vapaapäivä ja kiinnosti sen verran että päätin lähteä kauppareissulle.
Asun Helsingissä, joten ajattelin että varmasti löydän ainakin yhden Lidlin joka näitä kledjuja myy.
Yllätyksekseni citycentteristä ei löytynyt mitään, vaikka on uusimpia liikkeitä mitä tänne on avattu. Kampin ja Sörkän liikkeet jätin suosiolla välistä.Viimeisenä Kalasatamaan keskelle tehdasaluetta. JACKPOT! Kello oli jo 12 ja siellä oli viellä myynnissä melkein kaikkea.
Ainoat asiakkaat jotka näin tämän kokoelman kimpussa oli muuten rattailla varustetut mammat. Että terveisiä vaan palstalaisille!
Kengät oli yllättävän hyvää materiaalia. Mustat nilkkurit joissa oli paksut korot oli laadukkaan näköiset ja tuntuiset, pohjat semmoiset että voi käyttää talvellakin. Tennareista en välittänyt.Laukut oli ihan hirveitä! Todella painavia ja lerppuja, painuivat siis kasaan. Ei ollenkaan ryhtiä ja mokka tuntui jotenkin omituiselta. Olikohan oikeasti edes mokkaa...?
Rusettipuserot olivat ohutta ja hiukan ryppyyntyvää kangasta, en tutustunut noihin sen enempää.
Takit olivat raskaita. Hyvät syyskeliin mutten usko että lämmittävät paljoa talvella. Todella pientä kokoa.
No sitten nuo hupparit. Alkuperäinen ajatus oli ostaa tuo pantteri-printtinen huppari, mutten ollenkaan tykännyt materiaalista. Sisältä lämmintä fleeceä, mutta tuo ulkopuoli oli jotain outoa sekoitetta. Lähin mikä tulee mieleen on vahakangas. Printti näytti myös todella huonolta.
Mutta se musta huppari! Aivan mahtava. Aluksi pelästyin korkeaa kaula-aukkoa, mutta tuon saa ihanasti leuan/suun päälle. Luulen, että ainakin hölkkääjät tykkää. Sisällä fleecevuori, joten todella lämmin ja mukava, ulkoa tavallista hupparikangasta.
Olen kokoa 42 ja otin koon 44/46 hupparin, mahtui todella hyvin myös siskolleni joka on kokoa 46/48. Jos on todella pienikokoinen, tuo isoin koko voi käydä hyvin mekosta. Todella imarteleva myös isompikokoisten päällä.
En nyt huomannut tarkistaa että oliko pantteri-hupparissa sama homma, mutta mustassa hupparissa on sivuissa vetoketjut jotka saa auki. Siis aivan mahtava huppari vaikka esim. odottavalle äidille. Hintakin mielestäni OK (vähän alle 15e). Ainoa miinus että ei ole taskuja.Haalareista ei ollut esillä mallikappaletta, mutta pakkauksien pienet koot huomioon ottaen, arvioin että kangas on todella ohutta. Tämän vuoksi en voi suositella edes pihatöihin.
Ponchot olivat ohuita, ei ainakaan tähän aikaan vuodesta sopivia. Hyviä ehkä kesällä, jos sellainen joskus Suomeen tulee.
Ne vetoketjulliset hameet olivat todella pehmeää materiaalia. Alkuperäinen suunnitelma oli ostaa musta hame mutta jostain syystä mallikappaleessa mustan hameen materiaali erosi beigestä. :/ Myös hameen alareuna oli ommeltu eri tavalla kuin toisessa mallikappaleessa. Eli laatu todellakin heittelee!
Päädyin ostamaan beigen hameen koska tykkäsin enemmän materiaalista, oli pehmeämpi ja silkkisempi.
Omassa hameessani ei näyttänyt päällepäin olevan mitään vikaa, mutta kun avasin vetoketjun, kuulin (en nähnyt) kankaan repeävän. Lisäksi, vaikka ostin isoimman koon, hame oli hyvin tiukka vaikka omistan lättäpehvan. Kangas näyttää päällepäin mokkamaiselta, mutta on ohutta sekoitekangasta.
Omasta hameesta ompelen varmaan sohvatyynyn.Pahvipakkaukset olivat muuten hyvin tehty ja suunniteltu. Luulen että suurin osa budjetista meni noiden laatikoiden suunnitteluun.
Haalarit pihatöihin? Eikähän ne farkku- ja kangashaalarit ole illanviettoon ravintolaan tai discoon tarkoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanokaa mitä sanotte mutta yhtään huonoa vaatetta en ole Lidlistä vielä ostanut, on olleet kestäviä ja tarkoitukseensa nähden ihan passeleita!
Et ole tainnut lukea näistä Klumin malliston vaatteista tehtyä, puolueetonta testausta: Nahkatakki haisee ihan hirveältä, paidan hihansuut ihan sika tiukat ja mekko niin karheaa ainetta, että tuli iho-oireita...... en muista, että miten tämä lista jatkui, mutta tässä näin aluksi...
Ai eikö kaikki ihmiset olekaan tehty samasta muotista, ohoh enpäs olisi uskonut.
Mä en vaan ymmärrä suurta osaa suomalaisista, en vaikka yritän.
Ryysis halparuokakauppaan ostamaan halpamaissa tuotettuja halpavaatteita, jotka ovat vielä ennakkoarvosteluissa saaneet melko heikkoja arvosteluja niin materiaalien kuin leikkaustenkin suhteen! Puhumattakaan ko. vaatteiden eettisestä puolesta.
En vaan tajua, tuntuu että suomalaisille saisi myytyä vaikka paskaa kunhan se on edullista ja vieläpä hyvin pienellä markkinointibudjetilla.
En tajuu, en tajuu, en tajuu.
Kukaan ostanut sitä paljetti/kimallebomberia? en ehdi liiteriin vasta kun illalla :(
Samanlaisia "huippu-design-tuotteita" kuin Janina Frostellilla (Fry). Kaameita tätiretkuja. Yök!
😂 nyt jo joku iines luulee lyövänsä rahoiksi! Torissa myynnissä mekkoja 50e hintaan 😂
Oisin halunnut ne mustat farkut ostaa mutta kuten jo mennessä vähän arvelin, ainakaan itiksen lidlissä ei ollut enää kuin 40-44 kokoja jäljellä :-( en jaksanut koko ketjua lukea läpi mutta tuleekohan noita lisää vai oliko vaan nuo yhdet erät?
Kävin tässä päivällä parissa lähi-Lidlissä pk-seudulla. Mekko oli ollut suosittu ja sitä ei enää paljon ollut. Olin suunnitellut ostavani mustan mekon siis, sen pitkähihaisen. Yksi 36-kokoinen löytyi vielä, mutta paljastui liian isoksi. 34 todennäköisesti olisi ollut sopiva (olen 162/52 eli en nyt mikään riuku kuitenkaan). Lidlin koot ovat minusta yleisesti ottaen olleet reiluja. No toivottavasti joku onnekas, jolle tuo koko sopii, löysi kyseisen kappaleen, muut pienet koot mekoista olivat menneet.
Ostin leopardikuvioisen huivin, muut vaatteet (pl. tuo mekko) eivät olleet minusta kivan näköisiä tai omaa tyyliä. Tennarit olivat muovisen näköisiä sämpylöitä, eikä minusta nilkkuritkaan kovin laadukkaan näköisiä. Bomberit näyttivät ihan okeilta, jos tykkää sen tyyppisistä.Niin kuin moni on täällä jo maininnut, laukut olivat aikamoinen pettymys.
Vierailija kirjoitti:
Miten toi palautus lidliin onnistuu?pitääkö se tuote palauttaa siihen kassalle vai mihin?🤔
Kassalle ja kuitti mukaan :)
Ei ollut minun näköisiä vermeitä, joten ei harmita, vaikka illalla kauppareissulla Lidlin vaatelaarit huutaisivat tyhjyyttään.
Kävin ostamassa sen mustan trenssin, ja se oli todella hyvännäköinen. Plussaa vielä leopardikuviosta vuorissa - se näkyy sieltä juuri sopivan paljon eli vähän mutta piristää ihanasti vaatetta!
En pahemmin tästä kokoelmasta välitä, mutta minulla on tänään vapaapäivä ja kiinnosti sen verran että päätin lähteä kauppareissulle.
Asun Helsingissä, joten ajattelin että varmasti löydän ainakin yhden Lidlin joka näitä kledjuja myy.
Yllätyksekseni citycentteristä ei löytynyt mitään, vaikka on uusimpia liikkeitä mitä tänne on avattu. Kampin ja Sörkän liikkeet jätin suosiolla välistä.
Viimeisenä Kalasatamaan keskelle tehdasaluetta. JACKPOT! Kello oli jo 12 ja siellä oli viellä myynnissä melkein kaikkea.
Ainoat asiakkaat jotka näin tämän kokoelman kimpussa oli muuten rattailla varustetut mammat. Että terveisiä vaan palstalaisille!
Kengät oli yllättävän hyvää materiaalia. Mustat nilkkurit joissa oli paksut korot oli laadukkaan näköiset ja tuntuiset, pohjat semmoiset että voi käyttää talvellakin. Tennareista en välittänyt.
Laukut oli ihan hirveitä! Todella painavia ja lerppuja, painuivat siis kasaan. Ei ollenkaan ryhtiä ja mokka tuntui jotenkin omituiselta. Olikohan oikeasti edes mokkaa...?
Rusettipuserot olivat ohutta ja hiukan ryppyyntyvää kangasta, en tutustunut noihin sen enempää.
Takit olivat raskaita. Hyvät syyskeliin mutten usko että lämmittävät paljoa talvella. Todella pientä kokoa.
No sitten nuo hupparit. Alkuperäinen ajatus oli ostaa tuo pantteri-printtinen huppari, mutten ollenkaan tykännyt materiaalista. Sisältä lämmintä fleeceä, mutta tuo ulkopuoli oli jotain outoa sekoitetta. Lähin mikä tulee mieleen on vahakangas. Printti näytti myös todella huonolta.
Mutta se musta huppari! Aivan mahtava. Aluksi pelästyin korkeaa kaula-aukkoa, mutta tuon saa ihanasti leuan/suun päälle. Luulen, että ainakin hölkkääjät tykkää. Sisällä fleecevuori, joten todella lämmin ja mukava, ulkoa tavallista hupparikangasta.
Olen kokoa 42 ja otin koon 44/46 hupparin, mahtui todella hyvin myös siskolleni joka on kokoa 46/48. Jos on todella pienikokoinen, tuo isoin koko voi käydä hyvin mekosta. Todella imarteleva myös isompikokoisten päällä.
En nyt huomannut tarkistaa että oliko pantteri-hupparissa sama homma, mutta mustassa hupparissa on sivuissa vetoketjut jotka saa auki. Siis aivan mahtava huppari vaikka esim. odottavalle äidille. Hintakin mielestäni OK (vähän alle 15e). Ainoa miinus että ei ole taskuja.
Haalareista ei ollut esillä mallikappaletta, mutta pakkauksien pienet koot huomioon ottaen, arvioin että kangas on todella ohutta. Tämän vuoksi en voi suositella edes pihatöihin.
Ponchot olivat ohuita, ei ainakaan tähän aikaan vuodesta sopivia. Hyviä ehkä kesällä, jos sellainen joskus Suomeen tulee.
Ne vetoketjulliset hameet olivat todella pehmeää materiaalia. Alkuperäinen suunnitelma oli ostaa musta hame mutta jostain syystä mallikappaleessa mustan hameen materiaali erosi beigestä. :/ Myös hameen alareuna oli ommeltu eri tavalla kuin toisessa mallikappaleessa. Eli laatu todellakin heittelee!
Päädyin ostamaan beigen hameen koska tykkäsin enemmän materiaalista, oli pehmeämpi ja silkkisempi.
Omassa hameessani ei näyttänyt päällepäin olevan mitään vikaa, mutta kun avasin vetoketjun, kuulin (en nähnyt) kankaan repeävän. Lisäksi, vaikka ostin isoimman koon, hame oli hyvin tiukka vaikka omistan lättäpehvan. Kangas näyttää päällepäin mokkamaiselta, mutta on ohutta sekoitekangasta.
Omasta hameesta ompelen varmaan sohvatyynyn.
Pahvipakkaukset olivat muuten hyvin tehty ja suunniteltu. Luulen että suurin osa budjetista meni noiden laatikoiden suunnitteluun.