Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heidi Klumin Lidl - mallisto!

Vierailija
15.09.2017 |

Onkohan noita nahkatakkeja missä koossa :)

Kommentit (381)

Vierailija
101/381 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko suomeen myyntiin se paljettijakku tai sähkönsininen jakku?

Paljettijakku oli mutta sinistä en nähnyt.

Vierailija
102/381 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Kiitos informaatiosta. Jahka mies pääsee töistä käyn katsomassa jäikö mitään mulle.:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/381 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piti käydä katsomassa tämäkin ihme. Nuohan ovat ihan hirveitä vaatteita! Ainoatakaan en huolisi edes ilmaiseksi.

Piti käydä katsomassa ja pöydän ympäriltä kuului vaan taivasteluja, että miten onkaan pientä kokoa - nahkatakit.

Kaikki ketkä löysivät sopivan joutuivat ostamaan normaalia kokoaan suuremman takin. Suurin koko 44 jonka pitäs vastata kokoa L vastasi mielestäni kokoa 40.

Yhtään asustetta en löytänyt jonka olisin huolinut päälleni.

Vierailija
104/381 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa "missä koko"? Miss äiti-koko? Eli joku 56?

Vierailija
105/381 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rusettipaidan mallikappale oli niin ruttuinen, että materiaalin takia jäi kauppaan. En halua noin helposti rypistyviä materiaaleja.

Vierailija
106/381 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsi ylös ne, jotka panis tota Heidi Klumia 3================O

I----------23cm-----------I                                               

Vierailija
107/381 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, nyt on jo tori.fissä farkkuhaalarit hintaan 39 €.

Vierailija
108/381 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki jakut oli tyylikkäitä ja siistejä, ja hyvin ommeltu, paljettijakku ja 'kultajakku' ja nahkatakki eritoten. Tosiaan vaatteita oli hyvin eri määrät: nahkatakkeja vain muutama, mutta halvempia kultatakkeja varmasn sata. Kenkiä oli ainakin 3-4 'ritilälaatikollista', samoin farkkuja, neuleita ja neuletakkeja. Sitten taas mekkoja ja farkkuhaalareita tosi vähän. Kenkiä riittää vatmaan viikoksi mutta nahkatakit oli varmaan ysiin mennessä kaikkialta myyty.

Vierailija
109/381 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja 18€ mekko 50€ torissa.. juma ihmiset on tyhmiä

Vierailija
110/381 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin oikein yllätyin, miten vanhanaikaisilta nuo Heidin vaatteet näytti leopardikuoseineen. Tuo nahkatakki on ehkä ainut suht ok kappale. Esim. Henkkamaukasta saa samalla hinnalla tuoreempaa muotia ja on enemmän valinnanvaraa.

Henkkamaukasta saa myös paljon huonompaa laatua.

Täytyy osata katsoa mitä ostaa. Mulla on vielä ihan aktiivikäytössä 90-luvun lopulla henkkamaukasta ostettuja vaatteita, kukallinen kesämekko (sellainen 30-lukua henkivä malli) ja pari paitapuseroa. Täytyy osata katsoa että vaate on laadukas ja että siinä on klassinen (=ajaton) malli. Että en nyt H&M ihan suoralta kädeltä tyrmää, toki paljon on siellä(kin) aivan roskaa, minkä tekeminen ja ostaminen on mielestäni ympäristörikos.

Samoin mulla on 90-luvulla ostettu sileäsamettinen jakku ja housut, jotka ovat vieläkin hyvässä kuosissa. Mutta noista ajoista on aikaa yli 20 vuotta. Huonon laadun valmistaminen on kehittynyt ihan eri sfääreihin tässä ajassa. 

Miten muuten katsot, että vaate on laadukas? Teetkö HM:n rytkyille nyppyyntymistestin jo liikkeessä? Mistä näet, että vaate ei kutsitu pesussa niin, että se menettää koon lisäksi muotonta? 

Vierailija
111/381 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin klo8.50 Lidlissä ja sain ostettua mustat nahkatennarit, kahdet farkut, mustan hupparin, ja mustan hameen. Kaikki tosi hyviä kun kotona sovitin. Kymmenkunta naista oli samaan aikaan vaatteita penkomassa, ei siis ollut paha ryysis. Näin siis Ala-Tikkurilan Lidlissä.

Vierailija
112/381 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne farkut joustavaa kangasta, entä millainen vyötärö?

Vierailija
113/381 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa mainostettu noita riepuja: Kävin tsekkaamassa ja hyvin oli jäljellä mutta eipä lähtenyt mukaan yhtään.

Leopardinilkkureita on jo ennestään kahdet kappaleet+muita nilkkureita jotka ovat tyylikkäämpiä. Samoin monet kappaleet perusvaatteita. Ei napannut Klumin rievut.

Vierailija
114/381 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein hyvät löydöt. Nahkanilkkureissa todella hyvä lesti, ihan yllättäin! Musta pitsimekko on todella kaunis, samoin musta paljettitakki.

Ostin myös kahdet farkkuleggingsit; harmaanmustat ja siniset, joissa rikotut lahkeet. Nämä olivat todella pehmeät ja miellyttävät jalassa, mutta jotenkin jäivät kovasti kupruille, joten ne palautin kauppaan.

Vierailija
115/381 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ilahtunut nahkatakin ja -nilkkureiden istuvuudesta. 

Ostin myös mustat housut sekä farkut, mutta ne molemmat palautin, koska eivät sopineet minulle. Koko oli ehkä  oikea, mutta eivät vain olleet makuuni. Ensin ajattelin, että olkoon, pidän ne silti kun eivät olleet kalliita. Sitten tajusin, etten tule niitä pitämään ja palauti kauppaan.

Vierailija
116/381 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite ostin mustan mokkanahka hameen, tumman sinisen puuvilla paidan, farkut ja ne suorat housut. Farkut lähtee palautukseen, eivät istuneet oikein päälle. Hyvin oli kokoja 😊

Vierailija
117/381 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klo 12.15 lähi-Lidlissä. Yksi ainoa nainen repimässä paketteja auki ja kokeilemassa vaatteita kiireellä päälleen. Ei tainnut ostaa mitään, jätti kaiken hujan hajan. Kun hän oli poistunut menin paikalle ja hypistelin tuotteita. Leopardi-huppareita ei enää ollut kuin xs ja s koossa joten jäi ostamatta se mitä menin hakemaan. Sen sijaan ostin sähkönsinisen neuleen, sovittamatta.

Vierailija
118/381 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
119/381 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tein hyvät löydöt. Nahkanilkkureissa todella hyvä lesti, ihan yllättäin! Musta pitsimekko on todella kaunis, samoin musta paljettitakki.

Ostin myös kahdet farkkuleggingsit; harmaanmustat ja siniset, joissa rikotut lahkeet. Nämä olivat todella pehmeät ja miellyttävät jalassa, mutta jotenkin jäivät kovasti kupruille, joten ne palautin kauppaan.

Noi on niin lapsellisia ja naurettavia vaatteita että ei mitään rajaa.

Rikotut vaatteet on kyllä ylivoimaisesti järjetttömimmät vaatteet mitä vaan voi olla. 

Vierailija
120/381 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea ne hehkuttaakin olin aamulla Lidl:ssä ja ei todellakaan kiinnostanut lumput. Vaikka olisin ilman saanut en olisi ottanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän