Heidi Klumin Lidl - mallisto!
Kommentit (381)
Vierailija kirjoitti:
Kävin tässä päivällä parissa lähi-Lidlissä pk-seudulla. Mekko oli ollut suosittu ja sitä ei enää paljon ollut. Olin suunnitellut ostavani mustan mekon siis, sen pitkähihaisen. Yksi 36-kokoinen löytyi vielä, mutta paljastui liian isoksi. 34 todennäköisesti olisi ollut sopiva (olen 162/52 eli en nyt mikään riuku kuitenkaan). Lidlin koot ovat minusta yleisesti ottaen olleet reiluja. No toivottavasti joku onnekas, jolle tuo koko sopii, löysi kyseisen kappaleen, muut pienet koot mekoista olivat menneet.
Ostin leopardikuvioisen huivin, muut vaatteet (pl. tuo mekko) eivät olleet minusta kivan näköisiä tai omaa tyyliä. Tennarit olivat muovisen näköisiä sämpylöitä, eikä minusta nilkkuritkaan kovin laadukkaan näköisiä. Bomberit näyttivät ihan okeilta, jos tykkää sen tyyppisistä.Niin kuin moni on täällä jo maininnut, laukut olivat aikamoinen pettymys.
Ostin tuon mustan menon koossa 34, mutta aion palauttaa sen. Asun Vantaalla, jos haluat sen niin voin sulle sen samalla rahalla myydä! 😊
Pettymys suurimmaksi osaksi. Olisin muuten ostanut siistin mustan trenssin mutta sekin oli pilattu laittamalla vuori leopardikuosista mikä tietenkin näkyy jonkun verran kun pidempi takki kyseessä. Tätä ei näkynyt Lidlin nettisivujen kuvissa, siellä takki näytti kokonaan mustalta. Laukut huonolaatuisen näköisiä lötsöjä. Suorat mustat housut kaikki loppu, ostin tummansiniset ja koko 38 osoittautui liian isoksi. Nahkanilkkurit muuten ihan ok mutta olen itse niin pitkä että näyttäisin niissä jättiläiseltä. Loput sitten nuorisolle sopivia bombertakkeja, minihametta ja mautonta leopardikuosia.
Kai noista kaksikymppinen voi saada ihan kivan asukokonaisuuden, näin 37v näyttäisin todella mauttomalta useimmissa noista vaatteista.
Koot todella pientä kokoa. Ostin sinisen mekon 44 koossa. Ei jousta. Vastaa kokoa 40
Minusta vaatteet ovat tyylikkäitä. Ostin leopardikuvioisen rusettipaidan ja mustan hameen molemmat kokoa 34. Istuvat todella hyvin ainakin hoikan päällä. Ihan yllätyin. Laukku lähti matkaan, mutta hieman oli pettymys, odotin laadukkaamman näköistä. Harmi ettei ollut myynnissä paljettitakkia eikä harmaita farkkuja. Ne olisin ottanut.
Kontulan Lidlissä oli vielä kaikkia jäljellä. Nää hinnat on kontulalaisille vielä too much!
Vierailija kirjoitti:
Ne rusettipaidat leokuosissa oli kuulemma vähän joka puolelta loppu. Ilmeisesti oli hyvänmallinen paita, monet kaverit olisivat halunneet mutta ei ollut enää iltapäivällä jäljellä.
Kävin katsomassa noita rusettipaitoja. Minusta eivät ollet kovin laadukkaita. Suoria pötkylöitä, joihin rusetti ommeltu halvan näköisesti. Ei mitään muotolaskoksia edes. Et kyllä menettänyt mitään..
Mielestäni kaikki muu oli kivan ja laadukkaan näköistä paitsi ne mokkalaukut. Ne oli aikamoisia lättyjä.
Vierailija kirjoitti:
Se sininen neulepaita on tosi mukava päällä ja kauniin pirteän värinen! Hyvää materiaalia (100% puuvillaa, pesu 40) ja kivan löysä malli (koko 36/38 itsellä, vastaa kokoaan)
Tulee varmasti pidettyä eikä 15e ollut ollenkaan paha tästä peruspaidasta! 😊Niihin laukkuihin sen sijaan petyin... Nahassa oli rumat painaumat ja naarmuja.
Tosi ihana se sininen neule. Aluksi en sitä aikonug ostaa, mutta ihastuin kun laitoin päälleni. Minä ostin molemmat laukut, olivat tosi siistejä ja hyvännäköisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole teidän isojen mammojen koossa, suurin koko on 44.
Lisäksi lidlin vaatteet on naftia mitoitusta, veikkaan että tuokin nahkarotsi on tehty melko sirovartaloiselle naiselle eli hartiat ja hihat on tosi kapoiset. Ylipainoiselle päärynälle voi sopia tietysti hyvinkin.
No ei todellakaan ole. Lidlin koko 36-38 vai mikä se s-koko nyt onkaan, on kamala teltta, sinänsä varmaan kiva kun ns. isoiitat voi ostaa kokoa M, mutta oikeasti s/36-kokoinen pitkä ja hoikka ei sieltä sopivaa saa.
Ostin kaksi puuvillamekkoa Lidlistä kokoa M. Olivat aika väljiä, S-koko olisi pitänyt valita. Mutta voihan se olla kiinni mallistakin.
kuka ostaa jotain Klummin vaatteita? Ei mitään hienoa, mallinakin mauton. Keksikää parempi.
Ostin mustan hupperi ja tummanharmaat farkut. Mustat farkut oli jo myyty. Pienet koot olivat minusta aika reiluja ainakin huppareissa.
Alkoi tehdä mieli leopardimekkoa... :)
Materiaalit ovat hyviä. Ostin simppelin mustan neuleen. Vähän jäi harmittamaan että osaa vaatteista ei ollut enää jäljellä. Ja minä sentään olin jo iltapäivällä paikalla (Herttoniemessä)
Oli muuten ihan muutama muukin nuori mamma hakemassa edullista vaatetta ylle
Ostin farkkuhaalarin, oli hyvä ostos. Kangas on mukavan pehmeää ja joustavaa, yläosa nätisti kapea ja mittasuhteet sopi mun vartalolle täydellisesti.
Farkkuhaalarit olivat lopussa kun kävin klo 17.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saksassa leopardikuosi on ollut aina muodissa! (Hyi hel...)
Siellä en ole hirveästi nähnyt, mutta briteissä ja Jenkeissä halpistyyleissä. Siis voisiko halpamaisempaa kuvaa itsestään enää antaa kuin pukeutumalla leopardikuosiin?
Italiassa leopardikuosi on hyvin suosittua.
Ja Riitta Väisäsellä. Monen vuosikymmenen ajan
Olin alun perin kiinnostunut ostamaan sieltä sen olkalaukun, siis mainoksen perusteella. Oli kyllä aikamoinen pettymys kaupassa, jotenkin kummallisen tuntuista "mokkaa", eikä muutenkaan omaan silmään hyvän näköinen. Mainoksen takia olin kiinnostunut myös bombertakista, enpä sitten tykännyt siitäkään kun pääsin kaupassa kosketus- ja näköetäisyydelle. Ehkä olen sitten nirppanokka..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saksassa leopardikuosi on ollut aina muodissa! (Hyi hel...)
Siellä en ole hirveästi nähnyt, mutta briteissä ja Jenkeissä halpistyyleissä. Siis voisiko halpamaisempaa kuvaa itsestään enää antaa kuin pukeutumalla leopardikuosiin?
Italiassa leopardikuosi on hyvin suosittua.
Ja Riitta Väisäsellä. Monen vuosikymmenen ajan
Muoti muuttuu mutta tyyli säilyy.
Vierailija kirjoitti:
Koot todella pientä kokoa. Ostin sinisen mekon 44 koossa. Ei jousta. Vastaa kokoa 40
Sama juttu. Minulla on todella pitkät kädet ja koossa 40 en saanut edes käsiä nousemaan ja mekko ei meinannut mennä edes päälle. Ehkä todellakaan ole mikään tonnikeiju.
No kiva kulkee joku Lidlin nahkatakki päällä :)