Mitä ajattelet miehestä joka on 185cm pitkä ja painaa 92kg?
Kommentit (27)
Hän olisi voinut olla huippu-urheilija, mutta hänestä tulikin epävarma naisten mielipiteen kyselijä.
Maailmassa on miljoonia saman kokoisia miehiä. Ajattelen hänestä samaa kuin noista muistakin.
Marjan poimia!
181/121kg ja rasvaa on enämpi, kuin "neidin" 10%.
Älyllä sinne naisten suosioon pääsee, kuin lihaksilla ja tyhmyydellä, vinkki siulle.
Juuri nyt ajattelen, että miksi ja miten minä koskaan saisin hänestä nuo asiat tietää.
Että on turhan tanakka mies. Lihaksistaan huolimatta.
Lievä ylipaino.
Ei vielä lihava.
On siis ap:n mainitseman miehen luokitus.
Muuta ei voi sanoa.
Ei luonnetta. Ei ammattia. Ei siviilisäätyä eli siis: Onko avio/avoliitossa, tai eronnut tai leski, tai parisuhteessa.
Eikä sitäkään onko lapsia, tai montako lasta on.
Kukaan palstalaistalaisista kun ei tiedä sitä.
Vierailija kirjoitti:
Lihapää, mahdollisesti vartija.
Juu, niinpä tietenkin.
Ja sinä olet kusipää. Ja luuseri.
1) En ajattele mitään
2) Jos ajattelen, niin et tuossa on tuollainen mies
3) Vasta kun alkaa puhumaan, pystyn ajattelemaan enemmän. Voi olla kiva, tai sitten ei. Toivottavasti me kaikki oltais kivoja toisillemme :)
Minulla tulee ensinnä mieleen, että kun rasvaprosentti on noin alhaalla, niin mahtaako mieskuntoa olla lainkaan jäljellä? Siis napsahtaako nalli ja irtoaako mälli? Tai tojiiko edes?
Mitäpä tuota ajattelemaan.
194/90
Että turpaan tulee jos kohtaa semmoisen joka on 200cm pitkä ja painaa 110kg 10% rasvaprosentilla.
Ihan oikeasti mitä ajattelen hänestä? No minä kerron: Hän on 185cm pitkä ja painaa 92kg ja hänen rasvaprosenttinsa on 10. Siinä kaikki mitä hänestä ajattelen.