Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen jos Tinderissä ei näy vartaloa oletan aina että salaat sitä hyvästä syystä (=ei kuvauskelpoinen). Onko näin?

Vierailija
14.09.2017 |

Annan siksi aina raksia jos ei kroppakuvaa kun kaikki vartaloaan peitelleet ovat tavatessa osoittautuneet pettymyksiksi.

Kommentit (109)

Vierailija
101/109 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pyrkinyt pitämään omat kuvani mahdollisimman totuudenmukaisina. Niistä kyllä erottaa kroppani ja kasvojeni muodon.

Sen sijaan miehet ovat surutta onnistuneet huijaamaan minua kuvillaan. Suorastaan hävettää, kuinka monta kertaa olen mennyt samaan lankaan. Edellisillä nettitreffeillä en edes tunnistanut miestä livenä. Miehet ovat piilotelleet kuvistaan niin yli- kuin alipainoakin, samoin lyhyyttä. Ihan tosissaanko he ovat kuvitelleet, etteikö tämä kaikki selviäisi kasvokkain tavatessa?

Vierailija
102/109 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli yksi kokovartalokuva, josta sai edes jonkinlaisen käsityksen kropasta. Mutta sama ongelma oli kuin monilla täällä eli kroppakuvia ei monen vuoden ajalta ollut yhtään. Yksi sellainen, jossa olin exän kanssa, sitä en halunnut laittaa ja sitten se, jonka valitsin oli 4 vuotta vanha, mutta suunnilleen samoissa mitoissa olin, niin uskalsin sen valita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/109 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en uskalla laittaa kasvojakaan, ettei tutut näkisi, että haen tinderistä seuraa.

Vierailija
104/109 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monen miehen kasvokuvan näkeminen riittää. Löysä kroppakuva olisi jo kärsimystä, koska se pallo mahan edessä EI ole lihasta.

Nyt ei puhuttu miehistä vaan naisista, jotka eivät laita nettideittiprofiiliinsa kroppakuvaa. Aloittajaa pidetään ilmeisesti jonakin pinnallisena ääliönä, koska hän ei halua haaskata kallisarvoista aikaansa naisiin, joiden kuvat on otettu vain kasvoista ja jotka peittelevät läskiä kroppaansa tarkoituksella.

Naiset saavat haukkumaviestien muodossa parjata miehiä, mutta annas olla jos mies haluaa tietää, että onko nainen totaalinen mätisäkki vai ei niin johan alkaa nimittely ties miksi. Ihan oikeasti, laita itsesi miesten saappaaisiin. Olisitko sinä heteroseksuaalisena ja terveen mielen omaavana miehenä innoissasi, jos nainen jonka kanssa haluaisit mahdollisesti suhteen ja jonka kanssa sinun tulisi rakastella, lyllertäisi paikalle kuin jokin tursas komeat 120kg painaen? Tuskin.

Kyllä se ulkonäkö on tärkeä asia teille naisillekin, turha sitä on kiistää. Kroppa on yksi osa pakettia ja nätti naama ei merkitse yhtään mitään jos kroppa ei ole kunnossa. Ei siinä vehje nouse pystyyn kun on aika ryhtyä ns. hommiin. Lihavuus myös usein kielii huonoista elämäntavoista, liiallisesta mukavuudenhalusta ja laiskuudesta. En minä halua kumppanikseni naista, joka on superlaiska sohvaperuna. Haluan naisen, jonka kanssa voi tehdäkin jotain ja joka ei puuskuta henkihieverissä käveltyään muutaman metrin pituisen matkan. Kyllä sen elämän pitää olla antoisaa ja nautittavaa terveessä ja viehättävässä kehossa eikä ravaamista jääkaapin ja sohvan väliä. 

Haluatko suhteen ja rakastella kaikkien kanssa, jotka lähtevät treffeille? Ne ovat vasta treffit. Ei ole pakko rakastella yhtään ketään. 

Vierailija
105/109 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monen miehen kasvokuvan näkeminen riittää. Löysä kroppakuva olisi jo kärsimystä, koska se pallo mahan edessä EI ole lihasta.

Nyt ei puhuttu miehistä vaan naisista, jotka eivät laita nettideittiprofiiliinsa kroppakuvaa. Aloittajaa pidetään ilmeisesti jonakin pinnallisena ääliönä, koska hän ei halua haaskata kallisarvoista aikaansa naisiin, joiden kuvat on otettu vain kasvoista ja jotka peittelevät läskiä kroppaansa tarkoituksella.

Naiset saavat haukkumaviestien muodossa parjata miehiä, mutta annas olla jos mies haluaa tietää, että onko nainen totaalinen mätisäkki vai ei niin johan alkaa nimittely ties miksi. Ihan oikeasti, laita itsesi miesten saappaaisiin. Olisitko sinä heteroseksuaalisena ja terveen mielen omaavana miehenä innoissasi, jos nainen jonka kanssa haluaisit mahdollisesti suhteen ja jonka kanssa sinun tulisi rakastella, lyllertäisi paikalle kuin jokin tursas komeat 120kg painaen? Tuskin.

Kyllä se ulkonäkö on tärkeä asia teille naisillekin, turha sitä on kiistää. Kroppa on yksi osa pakettia ja nätti naama ei merkitse yhtään mitään jos kroppa ei ole kunnossa. Ei siinä vehje nouse pystyyn kun on aika ryhtyä ns. hommiin. Lihavuus myös usein kielii huonoista elämäntavoista, liiallisesta mukavuudenhalusta ja laiskuudesta. En minä halua kumppanikseni naista, joka on superlaiska sohvaperuna. Haluan naisen, jonka kanssa voi tehdäkin jotain ja joka ei puuskuta henkihieverissä käveltyään muutaman metrin pituisen matkan. Kyllä sen elämän pitää olla antoisaa ja nautittavaa terveessä ja viehättävässä kehossa eikä ravaamista jääkaapin ja sohvan väliä. 

Läskit ovat alapeukuttaneet tuota viestiä :D Tottahan se on, hoikkuus on merkki terveydestä ja tasapainoisuudesta. Se myös näyttää paremmalta kuin lihavuus, tämä on itsestäänselvyys. Naiset saavat tehdä miesten ulkonäköä ruotivia aloituksia vaikka kuinka monta ja se hyväksytään mutta jos mies sanoo, ettei halua lihavaa naista on hän sovinistinen sika. Näin se tasa-arvo meillä toimii.

Vierailija
106/109 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluatko suhteen ja rakastella kaikkien kanssa, jotka lähtevät treffeille? Ne ovat vasta treffit. Ei ole pakko rakastella yhtään ketään. 

Hienosti missasit pointtini. Kyse on siis siitä että en ensinnäkään haluaisi ollenkaan tavata henkilöä, joka ei paljasta vartalotyyppiään minulle jo ennen treffejä. Ajatuksena on se että jos mahdollinen oikea kumppani sattuu kohdalle, ja jossakin vaiheessa (vaikkapa kymmensillä treffeillä päädymme sänkyyn), niin se seksuaalinen kokemus on miellyttävä meille molemmille kun nainen ei muistuta jotakin muodotonta möykkyä vaan näyttää ihmiseltä. Kurvikkuus on hottia mutta suoranainen lihavuus ei missään nimessä, linjani tässä asiassa edelleen pitää.

Vierailija
107/109 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua että tissejäni tuijotetaan.

Vierailija
108/109 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ok kroppa ja laitoinkin yhdeksi kuvaksi suttuisen peiliselfien, jossa olin istuvissa mutta peittävissä vaatteissa (ei nyt sentään lenkkitrikoissa kuitenkaan). Ilmeisesti juuri tämä kuva oli "vakuuttavin" kuvani, koska se päätyi ensimmäiseksi kuvakseni aina kun kokeilin sitä automaattia, joka järjestää kuvat käyttäjän puolesta. Muissa kuvissa olin omasta mielestäni paljon paremman näköinen, mutta koko kroppa niissä ei näkynyt. Päättelin että miehille taitaa se vartalo olla aikamoisen tärkeä asia.

On se. Jos kroppa on tarpeeksi hyvä, Quasimodon naamakin alkaisi näyttämään söpöltä.

Täällä ruma ja timmi nainen, en kelpaisi miehille kuin yhdenillan seksiin. Olen niin ruma ettei suhdetta kanssani edes oteta esille laisinkaan, menen miehille ilmeisesti siihen "nussi ja heivaa"-osioon suoraan. Joten lopettakaa tuo paskanjauhaminen että naamastaan sairaan epäviehättävä nainen kelpaisi miehille kunhan on hoikka kun se ei todellakaan pidä paikkaansa. Tiedän monia muita kaltaisiani rumia ja normaalikokoisia naisia, jotka kärsivät kroonisesta miehen puutteesta ja kokonaisvaltaisesta yksinäisyydestä. Tuollainen ongelmiemme vähättely on kuvottavaa ja ala-arvoista, se tulee aina niiltä ihmisiltä jotka ovat itse normaalin tai jopa viehättävän näköisiä.

Vierailija
109/109 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ap on itse laittanut itsestään vartalokuvan?