Nainen jos Tinderissä ei näy vartaloa oletan aina että salaat sitä hyvästä syystä (=ei kuvauskelpoinen). Onko näin?
Annan siksi aina raksia jos ei kroppakuvaa kun kaikki vartaloaan peitelleet ovat tavatessa osoittautuneet pettymyksiksi.
Kommentit (109)
Vierailija kirjoitti:
On muuten vaikea kysyä asiasta. Siksi jätän jo heti suosiolla väliin. Nainen pitää heti pinnallisena jos kysyy vartalokuvaa. AP
No mitenköhän ne sillälailla ajattelevat?
En laita yleensä mihinkään vartalokuvia sillä vaikka olenkin isorintainen nainen, en välittäisi puhua pelkästään tisseistäni.
Aloittaja on loistava esimerkki miehestä kenen kanssa en ikinä ryhtyisi suhteeseen, en arvio ja arvota ihmisiä ulkonäön perusteella, ja kaikista vähiten vyötärönympäryksen. Minulle miehessä merkitsee hyvin muut asiat.
Ja niin, en ole lihava. !!!!
Vierailija kirjoitti:
Minä sain vartalokuvilla paljon enemmän niitä seksinvonkaajia. Pelkillä kasvokuvilla on tullut lähinnä pelkästään niitä asiallisia tyyppejä.
Minä taas en saanut yhtään seksinvonkaajia vaikka olikin yksi kroppakuva, ja oletan tämän johtuneen siitä että olin peittävästi pukeutunut. Pitkät, istuvat housut ja pitkähihainen, ohut, vartalonmyötäinen neule poolokauluksella. Eikä mitään duckface-kuvia tai kiemurtelevia vartalon asentoja.
t. Aiemmin kommentoinut
Ei ole vartalokuvaa ja valinnanvaraa on jo nyt ihan liikaa. Toivottavasti löydät itsekin vielä seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä sain vartalokuvilla paljon enemmän niitä seksinvonkaajia. Pelkillä kasvokuvilla on tullut lähinnä pelkästään niitä asiallisia tyyppejä.
Minä taas en saanut yhtään seksinvonkaajia vaikka olikin yksi kroppakuva, ja oletan tämän johtuneen siitä että olin peittävästi pukeutunut. Pitkät, istuvat housut ja pitkähihainen, ohut, vartalonmyötäinen neule poolokauluksella. Eikä mitään duckface-kuvia tai kiemurtelevia vartalon asentoja.
t. Aiemmin kommentoinut
Ai niin, ja lisäksi minulla oli profiilitekstissä maininta että en etsi irtosuhteita. Ja sitä kroppakuvaa peilin kautta kännykällä ottaessani käsivarret osuivat suunnilleen rintojen kohdalle, niin ettei huomio ainakaan sille alueelle kiinnittynyt tuossa kuvassa. Sain paljon matcheja fiksuilta ja hyvännäköisiltä miehiltä.
Ei tullut mieleenkään laittaa vartalokuvaa, kun en sitä ollut markkinoimassa. Etsin älykköä ja tunteellista miestä. Vonkaajia on tarpeeksi muutenkin. Mies sai kropan kaupan päälle.
Vierailija kirjoitti:
On muuten vaikea kysyä asiasta. Siksi jätän jo heti suosiolla väliin. Nainen pitää heti pinnallisena jos kysyy vartalokuvaa. AP
KOSKA OLET PINNALLINEN! !
Mutta hyvä kun tää tuli ilmi, en halua että kaltaisesi ottaa yhteyttä, täytyy vaihtaa profiilikuva.
Juuri tuosta syystä mulla on yksi kroppakuva ja yksi naamakuva. Niin ei tule mehille pettymyksiä. Näkevät suoraan että olen hoikka, tissitön ja perseetön poikamainen nainen :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Mulla on hyvä kroppa, mutta kuvissa ei ole kokovartalokuvaa, kun en halunnut peilin kautta ottaa niin että puhelin näkyy.
Saat helposti alempitasoisten miesten yhteydenottoja koska sinua pidetään lihavana
Saan sellainen ihmisten yhteydenottoja joita kiinnostaa minussa muukin kuin ulkonäkö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Mulla on hyvä kroppa, mutta kuvissa ei ole kokovartalokuvaa, kun en halunnut peilin kautta ottaa niin että puhelin näkyy.
Saat helposti alempitasoisten miesten yhteydenottoja koska sinua pidetään lihavana
Saan sellainen ihmisten yhteydenottoja joita kiinnostaa minussa muukin kuin ulkonäkö.
Tinderissä? eihän siihen tekstikenttään mahdu mitään :D
Vierailija kirjoitti:
Minulla sama kuin monella muulla täällä, niitä kokovartalokuvia vaan ei ole olemassa. Yksi oli joka otettu festareilla töissä, sellainen hassuttelu keikistely kuva. Poistin sen niin alkoi tulla muutakin kuin pillun vonkaamista. Jos joskus vielä sinkku niin en todellakaan mihinkään laita vartalokuvaa.
Olen pitkään miettinyt, että kokeilisin Tinderiä ihan huvikseni.
Laittaisin kyllä kokovartalokuvan, koska kroppa tuntuu toimivan houkuttimena ihan luonnossakin. Eipähän jää sitten arvailujen varaan.
Tahtoisin nähdä vastapuolesta myös kunnon kokonaiskuvan.
- Mies
Vierailija kirjoitti:
Monen miehen kasvokuvan näkeminen riittää. Löysä kroppakuva olisi jo kärsimystä, koska se pallo mahan edessä EI ole lihasta.
"koska mieskin" kortti vedetty :D tais mennä tunteisiin
Vierailija kirjoitti:
Laittaisin kyllä kokovartalokuvan, koska kroppa tuntuu toimivan houkuttimena ihan luonnossakin. Eipähän jää sitten arvailujen varaan.
- Mies
Saanko antaa vinkin? Jos sinulla on hyvä kroppa niin valitse istuvat vaatteet ja pidä paita päällä, älä pullistele lihaksia. Vaikka haluaisit pelkää seksiä sieltä niin anna kuitenkin itsestäsi fiksu vaikutelma että saat enemmän yhteydenottoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Mies
Saanko antaa vinkin? Jos sinulla on hyvä kroppa niin valitse istuvat vaatteet ja pidä paita päällä, älä pullistele lihaksia. Vaikka haluaisit pelkää seksiä sieltä niin anna kuitenkin itsestäsi fiksu vaikutelma että saat enemmän yhteydenottoja.
Juu, en minä ilman paitaa ajatellut olla ja istuvia vaatteita käytän aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja näitä ehtoja/toivomuksia latelee yleensä mies joka tuskin saa tinderissä mätchin mätchiä. Kalja ja makkara maistuu vähän liian hyvin ja olemus on just sen näkönen. Mutta kyllä naiselta voi ja pitää ja saa edellyttää vaikka ja mitä. Heitän ilmoille vain sellaisen asian että miehillä ei biologisesti ole elämässään yhden yhtä seikkaa joka vaikuttaisi vartaloon (jos ei omia elintapoja/valintoja lasketa) ns. Sosiaalisesti epähyväksyttäväksi. Naisilla on pms, raskaufet, yms jotka näkyvät ulospäin ja niille ei voi miyään. Takutkaa realiteetit tai poistukaa tinderistä. Se on ulkonäkökeskeinen sovellus mutta järki ja ihmisyys käteen!
Mitä se kenellekään kuuluu, minkälaisia naisia pidän hyvän näköisenä tai tavoittelen? Ei pitäisi olla keneltäkään pois.
All right mites on sen oman kropan laita kun on naiselle ehdottomat paino ja muut kriteerit. Käytkö salilla ja painoindeksit kohillaan. Itse käyn salilla ja toistuvasti ne pallomahat pyrkii seuraan. Eli miehillä tuntuu olevan kriteerit yli oman tason 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä? eihän siihen tekstikenttään mahdu mitään :D
Miten mulla mahtuu 500 merkin edestä tekstiä...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten muuten käytännössä erotat seksinvonkaajan asiallisesta? Kysyy mies 40 ja risat joka miettii että mahtaako olla itse seksinvonkaaja sillä seksistä kyllä tykkään mutta miten se vonkaus menee?
seksinvonkaaja on ruma mies, sitten se herrasmies joka kysyy annatko pildee onkin humoristinen (ja siis komea).
Nainen on pinnallisin olento maan päällä. Pahuus asuu naisessa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ok kroppa ja laitoinkin yhdeksi kuvaksi suttuisen peiliselfien, jossa olin istuvissa mutta peittävissä vaatteissa (ei nyt sentään lenkkitrikoissa kuitenkaan). Ilmeisesti juuri tämä kuva oli "vakuuttavin" kuvani, koska se päätyi ensimmäiseksi kuvakseni aina kun kokeilin sitä automaattia, joka järjestää kuvat käyttäjän puolesta. Muissa kuvissa olin omasta mielestäni paljon paremman näköinen, mutta koko kroppa niissä ei näkynyt. Päättelin että miehille taitaa se vartalo olla aikamoisen tärkeä asia.
On se. Jos kroppa on tarpeeksi hyvä, Quasimodon naamakin alkaisi näyttämään söpöltä.
Oli kyseessä mies tai nainen niin kyllä yksi kokovartalokuva viimeisen vuoden ajalta pitäisi olla.