Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen jos Tinderissä ei näy vartaloa oletan aina että salaat sitä hyvästä syystä (=ei kuvauskelpoinen). Onko näin?

Vierailija
14.09.2017 |

Annan siksi aina raksia jos ei kroppakuvaa kun kaikki vartaloaan peitelleet ovat tavatessa osoittautuneet pettymyksiksi.

Kommentit (109)

Vierailija
61/109 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja näitä ehtoja/toivomuksia latelee yleensä mies joka tuskin saa tinderissä mätchin mätchiä. Kalja ja makkara maistuu vähän liian hyvin ja olemus on just sen näkönen. Mutta kyllä naiselta voi ja pitää ja saa edellyttää vaikka ja mitä. Heitän ilmoille vain sellaisen asian että miehillä ei biologisesti ole elämässään yhden yhtä seikkaa joka vaikuttaisi vartaloon (jos ei omia elintapoja/valintoja lasketa) ns. Sosiaalisesti epähyväksyttäväksi. Naisilla on pms, raskaufet, yms jotka näkyvät ulospäin ja niille ei voi miyään. Takutkaa realiteetit tai poistukaa tinderistä. Se on ulkonäkökeskeinen sovellus mutta järki ja ihmisyys käteen!

Mitä se kenellekään kuuluu, minkälaisia naisia pidän hyvän näköisenä tai tavoittelen? Ei pitäisi olla keneltäkään pois.

All right mites on sen oman kropan laita kun on naiselle ehdottomat paino ja muut kriteerit. Käytkö salilla ja painoindeksit kohillaan. Itse käyn salilla ja toistuvasti ne pallomahat pyrkii seuraan. Eli miehillä tuntuu olevan kriteerit yli oman tason 😂

Minä ainakin käyn, bf 15% massakautena, 7-10% muuten. Mutta ei sillä ole paljon väliä koska naiset ryhmänä välittää pituudesta enemmäin kuin mistään muusta, eikä pituudelle ole laitetta salilla. 

Siitä "biologisesta seikasta" rankaistaan myös työelämässä, ei pelkästään soidinmenoissa.

-eri, alle 175cm.

Vierailija
62/109 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pitkään miettinyt, että kokeilisin Tinderiä ihan huvikseni.

Laittaisin kyllä kokovartalokuvan, koska kroppa tuntuu toimivan houkuttimena ihan luonnossakin. Eipähän jää sitten arvailujen varaan.

Tahtoisin nähdä vastapuolesta myös kunnon kokonaiskuvan.

- Mies

Saanko antaa vinkin? Jos sinulla on hyvä kroppa niin valitse istuvat vaatteet ja pidä paita päällä, älä pullistele lihaksia. Vaikka haluaisit pelkää seksiä sieltä niin anna kuitenkin itsestäsi fiksu vaikutelma että saat enemmän yhteydenottoja.

Juuri näin. EI ilman paitaa, vaikka kuinka olisi kroppa kuosissa.

Ihan juuri tässä hiljattain mätchäsin semmoisen kilttimiehen kanssa, joka vaikutti oppineelta, täyspäiseltä ja hyväkuntoiselta kaikin puolin, mutta repertuaarissa oli kuva pelkästä yläkropasta. Kysyinkin syytä siihen kuvaan ja vastasi että haluaa kertoa sillä olevansa urheilullinen. Pyhä yksinkertaisuus, sen voi viestittää myös paidallisella kuvalla! Kaveri kiitti sitten vinkistä ja vaihtoi kuvan... samalla oli vaihtanut myös ykköskuvakseen tämän miesten suosiman persoonallisuustestin kirjainyhdistelmän INTJ tai jotain - joo, ei jatkoon.

(Lisäksi oli lähettänyt hengästyttävän määrän viestejä, jossa luetteloi aktiviteetteja, joita oli jo ehtinyt viikonlopun/päivän aikana tehdä, tyyliin sadan kilsan pyörälenkki, puutarha talvikuntoon, spinning-tunti, koiran ulkoilutus, sienien keräily metsästä, mökin ulkolaudoituksen maalaus, syövän parantaminen maailmasta.... ziisus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/109 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain säälittävät ja yhteisön hylkimät käyttävät jotain Tinderiä voi hyvää päivää! Tosimies käy hakemassa haluamansa naisen baarista kotiinsa.

"yhteisön hylkimät" 😂 sama voisi sanoo naisista, vain epätoivoisimmat on siellä. Varma paikka bongaa yh

Vierailija
64/109 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On muuten vaikea kysyä asiasta. Siksi jätän jo heti suosiolla väliin. Nainen pitää heti pinnallisena jos kysyy vartalokuvaa. AP

Ja sinä et ole pinnallinen jos hylkäät ihmisen kropan takia?

Vierailija
65/109 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä en ole, mutta nettideitissä kuitenkin. Tottakai laitoin kokovartalokuvan. Samahan se on jos tapaa tosielämässä; näet kropan samantien. Kuvassa minulla ei ole paljasta pintaa, vaan normivaatteet ts. se, mitä arkisin pidän päällä.

Seksinvonkaajat ovat olleet vähemmistönä. Kehuja olen toki saanut, mutta sehän on mukavaa. Ei se eroa minusta siitä, jos baarissa joku tulee sanomaan että "mitäs kaunokainen".

Bikinikuvat ja heruttelut on asia erikseen. On vaan kummallista että kumppania hakiessa _ei_ saisi olla tippaakaan kiinnostunut vartalosta. Ihmisestä ei tee pinnallista se, jos vetäytymiseen tarvitsee sen, että toisella on omiin kriteereihin sopiva kroppa. Sehän ei automaattisesti tarkoita treenattua. Katson minäkin miehestä että näkyykö vaikka kaljamahaa.

Vierailija
66/109 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä en ole, mutta nettideitissä kuitenkin. Tottakai laitoin kokovartalokuvan. Samahan se on jos tapaa tosielämässä; näet kropan samantien. Kuvassa minulla ei ole paljasta pintaa, vaan normivaatteet ts. se, mitä arkisin pidän päällä.

Seksinvonkaajat ovat olleet vähemmistönä. Kehuja olen toki saanut, mutta sehän on mukavaa. Ei se eroa minusta siitä, jos baarissa joku tulee sanomaan että "mitäs kaunokainen".

Bikinikuvat ja heruttelut on asia erikseen. On vaan kummallista että kumppania hakiessa _ei_ saisi olla tippaakaan kiinnostunut vartalosta. Ihmisestä ei tee pinnallista se, jos *vetäytymiseen tarvitsee sen, että toisella on omiin kriteereihin sopiva kroppa. Sehän ei automaattisesti tarkoita treenattua. Katson minäkin miehestä että näkyykö vaikka kaljamahaa.

*viehättymiseen

Vierailija
67/109 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bikinikuvat ja heruttelut on asia erikseen. On vaan kummallista että kumppania hakiessa _ei_ saisi olla tippaakaan kiinnostunut vartalosta. Ihmisestä ei tee pinnallista se, jos vetäytymiseen tarvitsee sen, että toisella on omiin kriteereihin sopiva kroppa. Sehän ei automaattisesti tarkoita treenattua. Katson minäkin miehestä että näkyykö vaikka kaljamahaa.

En oikein ymmärrä, mitä tarkoitat tällä. Minulla ei ihan oikeasti ole itsestäni kokovartalokuvia, joten ei se ole minulle mikään "tottakai". Tosielämässä tapaamisessa minulla on "tottakai" se kroppa aina mukana. Naamaselfieitä saa otettua itsestä ihan helposti, mutta kokovartalokuvaa en kovin helposti itsestäni saa otettua, koska ei ole mitään kameratelineitä, peili on typerässä paikassa ja peilin kautta en saa sellaista kuvaa, ettei näyttäisi hölmöltä. Jotenkin tuntuu hölmöltä seisoa siinä peilin edessä ottamassa itsestään kuvaa, että "tässä esittelen nyt vartaloni sinulle, tinder-mies", kun selfieissä kyse on enemmänkin ilmeestä, hymystä ja eräänlaisesta tervehtimisestä ja kontaktin otosta. Jos niitä kokovartalokuvia olisi paljon otettuna muuten erilaisissa tilanteissa, niin tottakai sellaisen laittaisin, mutta kun ei vain ole. 

Vierailija
68/109 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On muuten vaikea kysyä asiasta. Siksi jätän jo heti suosiolla väliin. Nainen pitää heti pinnallisena jos kysyy vartalokuvaa. AP

Ja sinä et ole pinnallinen jos hylkäät ihmisen kropan takia?

ei yhtään sen pinnallisempi jos hylkää naaman takia.

Vierailija
69/109 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oikein ymmärrä, mitä tarkoitat tällä. Minulla ei ihan oikeasti ole itsestäni kokovartalokuvia, joten ei se ole minulle mikään "tottakai". Tosielämässä tapaamisessa minulla on "tottakai" se kroppa aina mukana. Naamaselfieitä saa otettua itsestä ihan helposti, mutta kokovartalokuvaa en kovin helposti itsestäni saa otettua, koska ei ole mitään kameratelineitä, peili on typerässä paikassa ja peilin kautta en saa sellaista kuvaa, ettei näyttäisi hölmöltä. Jotenkin tuntuu hölmöltä seisoa siinä peilin edessä ottamassa itsestään kuvaa, että "tässä esittelen nyt vartaloni sinulle, tinder-mies", kun selfieissä kyse on enemmänkin ilmeestä, hymystä ja eräänlaisesta tervehtimisestä ja kontaktin otosta. Jos niitä kokovartalokuvia olisi paljon otettuna muuten erilaisissa tilanteissa, niin tottakai sellaisen laittaisin, mutta kun ei vain ole. 

No juu, se oli vain minun mielipiteeni. Samoin tämä: en ymmärrä kuinka jollain ei ole yhtään kokovartalokuvaa. Sen saa kun menee peilin eteen. Ei tarvitse muikistella ja keikistellä. Minulla on itsestäni tosi vähän kuvia, mutta helposti löysin tältä vuodelta kuvan missä näyn kokonaan. Se on otettu muuton yhteydessä. Muina vaihtoehtoina olisi ollut jotkut juhlakuvat.

Vierailija
70/109 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei en oo tajunnukkaan . Oma pituus 175 ja paino 62. Hoikka ja pitkäjqlkainen. Tissit kuitenkin löytyy ja jonkunlainen peppukin. Täytyyki laittaa varmaan kroppakuva tinderiin niin mua ei luulla läskiks... Tai no jaa. En jaksakkaa. Joten kyse ei valitettavasti oo kropasta vaan siitä et oon laiska paska.

N, 18

Vierailija
71/109 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No juu, se oli vain minun mielipiteeni. Samoin tämä: en ymmärrä kuinka jollain ei ole yhtään kokovartalokuvaa. Sen saa kun menee peilin eteen. Ei tarvitse muikistella ja keikistellä. Minulla on itsestäni tosi vähän kuvia, mutta helposti löysin tältä vuodelta kuvan missä näyn kokonaan. Se on otettu muuton yhteydessä. Muina vaihtoehtoina olisi ollut jotkut juhlakuvat.

No minä en nyt vain osaa ottaa itsestäni sellaista kokovartalokuvaa, jossa en näyttäisi idiootilta. :D Joko seistä pönötän tönkkönä tai sitten se näyttää teennäiseltä muikistelulta ja keikistelyltä. Ja minun asunnossani ainoa kokovartalopeili on kapealla käytävällä, joten se kuva pitää ottaa todella lähellä sitä peiliä ja sekin näyttää tosi typerältä. 

Ja mitä ihmeellistä siinä on, ettei ole yhtään kokovartalokuvaa. Ei minusta muutenkaan ole monia muiden ottamia kuvia varmaan viimeisen kymmenen vuoden ajalta. Ehkä pari kummipojan ristiäisissä tai synttäreillä otettua kuvaa. Ei oikein tindermatskua mielestäni. Missä tilanteissa teistä sitten jatkuvasti otetaan kokovartalokuvia? 

Vierailija
72/109 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monen miehen kasvokuvan näkeminen riittää. Löysä kroppakuva olisi jo kärsimystä, koska se pallo mahan edessä EI ole lihasta.

Kyllä se ihan vatsalihas on!

Vierailija
73/109 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka teistä sitten niitä kokovartalokuvia ottaa? Pyydättekö kavereita ottamaan, vai onko kavereillanne muuten vain kamerat usein käytössä? Esim jonkun muuton yhteydessä itselleni ei tulisi mieleenkään alkaa ottaa mitään kuvia. 

Vierailija
74/109 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on suuret rinnat ja en halua antaa vääreänlaista kuvaa. Kasvokuvca saa riittää ja silti tulee pervouksia.

Vierailija
75/109 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En salaa mitään. Mulla lukee jo kuvauksessa, että olen lihava, ettei sun tarvitse tuhlata aikaasi minuun. Huijaamisessa ei olisi kannaltani mitään järkeä, koska miksi haluaisin matchejä tyypeiltä, jotka eivät tykkää pulleista?

Vierailija
76/109 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka teistä sitten niitä kokovartalokuvia ottaa? Pyydättekö kavereita ottamaan, vai onko kavereillanne muuten vain kamerat usein käytössä? Esim jonkun muuton yhteydessä itselleni ei tulisi mieleenkään alkaa ottaa mitään kuvia. 

No ei kai se niin hankalaa ole pyytää sitä kaveria ottamaan muutama kuva?

Vai onko ne niitä "Älä tee näitä kuvavirheitä" kuvia sitten?

Vierailija
77/109 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä sain vartalokuvilla paljon enemmän niitä seksinvonkaajia. Pelkillä kasvokuvilla on tullut lähinnä pelkästään niitä asiallisia tyyppejä.

Miten muuten käytännössä erotat seksinvonkaajan asiallisesta? Kysyy mies 40 ja risat joka miettii että mahtaako olla itse seksinvonkaaja sillä seksistä kyllä tykkään mutta miten se vonkaus menee?

seksinvonkaaja on ruma mies, sitten se herrasmies joka kysyy annatko pildee onkin humoristinen (ja siis komea).

Nainen on pinnallisin olento maan päällä. Pahuus asuu naisessa.

It's funny because it's true.

Vierailija
78/109 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin deittipalveluissa, en koskaan laittanut vartalokuvia. Minusta siinä tulisi hieman liian "lihatiskiolo". Mun mielestä kasvokuva ja tekstinpätkä saa riittää alkuun. Mun kuvat ei olleet mitään yläviistokuvia, ja niissä kyllä näkyi siron ihmisen kasvot. Että jos haaveilee isoista tisseistä, ei välttämättä kannata lähteä onneaan kokeilemaan. Järkeä saa käyttää.

Vierailija
79/109 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tinderissä en ole, mutta nettideitissä kuitenkin. Tottakai laitoin kokovartalokuvan. Samahan se on jos tapaa tosielämässä; näet kropan samantien"

Nimenomaan. Paljastuuhan se kroppa kuitenkin sit siellä treffeillä. Yksinkertaisesti vain ajansäästöä näyttää se kroppa heti kättelyssä niin ei tule pettymyksiä. Sillä jos toinen on jo heti vaikka tietoinen vatsamakkaroistasi ja silti päättää lähteä treffeille niin voisi veikata parempaa onnistumis todennäköisyyttä jatkon suhteen kun että pidetään tämä fakta "piilossa" tapaamiseen asti. 

Vierailija
80/109 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa tulla lukemaan tänne näitä puolustuksia ja alapeukkuja :D

Ap on varmaan oikeassa. Itse olen normaalipainoinen ja kroppakuva löytyy.

N40