Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen jos Tinderissä ei näy vartaloa oletan aina että salaat sitä hyvästä syystä (=ei kuvauskelpoinen). Onko näin?

Vierailija
14.09.2017 |

Annan siksi aina raksia jos ei kroppakuvaa kun kaikki vartaloaan peitelleet ovat tavatessa osoittautuneet pettymyksiksi.

Kommentit (109)

Vierailija
1/109 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa mitä salaan on lyhyet jalat. :((( Ei tule helpolla hyviä kroppakuvia.

Vierailija
2/109 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi salata sen ymmärrän ettei laita rumia kuvia mutta lähelle itsensä näköinen kannattaisi olla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/109 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Mulla on hyvä kroppa, mutta kuvissa ei ole kokovartalokuvaa, kun en halunnut peilin kautta ottaa niin että puhelin näkyy.

Vierailija
4/109 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset, joilla ei ole kokovartalkuvaa, ovat poikkeuksetta olleet lihavia. Poikkeuksetta.

Vierailija
5/109 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senku, naisille tulee joka tapauksessa liikaa viestejä.

Vierailija
6/109 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Mulla on hyvä kroppa, mutta kuvissa ei ole kokovartalokuvaa, kun en halunnut peilin kautta ottaa niin että puhelin näkyy.

Saat helposti alempitasoisten miesten yhteydenottoja koska sinua pidetään lihavana

Vierailija
7/109 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten vaikea kysyä asiasta. Siksi jätän jo heti suosiolla väliin. Nainen pitää heti pinnallisena jos kysyy vartalokuvaa. AP

Vierailija
8/109 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monen miehen kasvokuvan näkeminen riittää. Löysä kroppakuva olisi jo kärsimystä, koska se pallo mahan edessä EI ole lihasta.

Vierailija
9/109 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset, joilla ei ole kokovartalkuvaa, ovat poikkeuksetta olleet lihavia. Poikkeuksetta.

Ei itsellekään ole mitään positiivista yllätystä ikinä tullut että olisikin fitness mirri vaikka kuvat vain kasvoista.

Vierailija
10/109 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persjalka pullukatko ne siellä taas editoi?

Usein vielä näppyläiset ja kaljut.

Miksi, MIKSI suomalaismiehet eivät näytä espanjalaisilta tai norjalaisilta, jotka ovat todella komeita?

suree ohis

Vierailija
11/109 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun ollaan päästy aiheeseen, niin millainen kroppa sen pitää olla? Onko se oikeasti vaan silleen että kunhan ei ole läski?

Vierailija
12/109 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita rastia ihan rauhassa.

Jaa että kuvaisin itseni bikineissä sulle? No, on mulla niitäkin kuvia, mutta silloin sellaiset intellektuellit joita haluan tavata rastittavat minut ja pillunvonkaajat käyvät kimppuun.

Eli olet oikeilla jäljillä. Ne, jotka haluavat laisesi tyyppiä, heillä on laisesi kuva.

Vierailija
13/109 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettijutuissa ei kannata liikaa yrittää tai hukkuu viesteihin.

Kuvatkin kannattaa jättää pois ja itseänsä määritellä todellisuutta huonommaksi.

Vierailija
14/109 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole teininäkään ottanut kokovartalokuvia, koska inhosin peilikuvia ja muuten sellaista on itse vaikea saada. Jos musta on kokovartalokuva jossain, sen on ottanut joku muu ja sellaista tilannetta on harvoin.

Vierailija
15/109 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytätkö korkeavyötäröisiä farkkuja ja niissä leveetä vyötä?

Vierailija
16/109 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun ollaan päästy aiheeseen, niin millainen kroppa sen pitää olla? Onko se oikeasti vaan silleen että kunhan ei ole läski?

Naisellisuus varmaan tärkeintä naisessa. Sitten toivon että olisi hoikka. Kolmanneksi olisi kiva jos treenattu.

Mutta luuviulu miehekäs treenattu vartalo ei ole hyvä. Jos sama hyvin laiha mutta tyttömäisesti laiha niin ihan kiva.

Vierailija
17/109 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ok kroppa ja laitoinkin yhdeksi kuvaksi suttuisen peiliselfien, jossa olin istuvissa mutta peittävissä vaatteissa (ei nyt sentään lenkkitrikoissa kuitenkaan). Ilmeisesti juuri tämä kuva oli "vakuuttavin" kuvani, koska se päätyi ensimmäiseksi kuvakseni aina kun kokeilin sitä automaattia, joka järjestää kuvat käyttäjän puolesta. Muissa kuvissa olin omasta mielestäni paljon paremman näköinen, mutta koko kroppa niissä ei näkynyt. Päättelin että miehille taitaa se vartalo olla aikamoisen tärkeä asia.

Vierailija
18/109 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain säälittävät ja yhteisön hylkimät käyttävät jotain Tinderiä voi hyvää päivää! Tosimies käy hakemassa haluamansa naisen baarista kotiinsa.

Vierailija
19/109 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persjalka pullukatko ne siellä taas editoi?

Usein vielä näppyläiset ja kaljut.

Miksi, MIKSI suomalaismiehet eivät näytä espanjalaisilta tai norjalaisilta, jotka ovat todella komeita?

suree ohis

Miksi suomalaismiesten pitäisi näyttää espanjalaisislta tai norjalaisilta? Maailma on avoin ja varmasti saat upeana naisena iskettyä komean espanjalaisen/norjalaisen. Muuta jompaan kumpaan maahan tai käy edes pidemmällä vierailulla. Espanjassa on bonuksena reippaasti parempi ilmastokin ja Norjassa paljon parempi palkkataso (tosin kallista myöskin). Ja onhan noita espanjalaisia/norjalaisia Suomessakin opiskelujen/töiden perässä.

Itse miehenä olin aina viehättynyt etelänmaalaisista kaunottarista, joten muutin etelään. Siinä menikin useampi vuosi useamman kaunottaren kanssa pyöriessä ja sittemmin vakinnuttua. 

Vierailija
20/109 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytätkö korkeavyötäröisiä farkkuja ja niissä leveetä vyötä?

Korkeavyötäröisiä kyllä, mutta mikä toi vyö on? Auttaako se vai onko tämä neuvo siitä miten ei pidä pukeutua? :D