Nainen jos Tinderissä ei näy vartaloa oletan aina että salaat sitä hyvästä syystä (=ei kuvauskelpoinen). Onko näin?
Annan siksi aina raksia jos ei kroppakuvaa kun kaikki vartaloaan peitelleet ovat tavatessa osoittautuneet pettymyksiksi.
Kommentit (109)
Vierailija kirjoitti:
Ja näitä ehtoja/toivomuksia latelee yleensä mies joka tuskin saa tinderissä mätchin mätchiä. Kalja ja makkara maistuu vähän liian hyvin ja olemus on just sen näkönen. Mutta kyllä naiselta voi ja pitää ja saa edellyttää vaikka ja mitä. Heitän ilmoille vain sellaisen asian että miehillä ei biologisesti ole elämässään yhden yhtä seikkaa joka vaikuttaisi vartaloon (jos ei omia elintapoja/valintoja lasketa) ns. Sosiaalisesti epähyväksyttäväksi. Naisilla on pms, raskaufet, yms jotka näkyvät ulospäin ja niille ei voi miyään. Takutkaa realiteetit tai poistukaa tinderistä. Se on ulkonäkökeskeinen sovellus mutta järki ja ihmisyys käteen!
Jankutijankuti. Äitini on 56 vuotias ja juuri mitään jälkiä vaikka 2 lasta synnyttänyt.
Edelleen hyvässä kunnossa. Tekosyitä keksitte aina
Vierailija kirjoitti:
Ja näitä ehtoja/toivomuksia latelee yleensä mies joka tuskin saa tinderissä mätchin mätchiä. Kalja ja makkara maistuu vähän liian hyvin ja olemus on just sen näkönen. Mutta kyllä naiselta voi ja pitää ja saa edellyttää vaikka ja mitä. Heitän ilmoille vain sellaisen asian että miehillä ei biologisesti ole elämässään yhden yhtä seikkaa joka vaikuttaisi vartaloon (jos ei omia elintapoja/valintoja lasketa) ns. Sosiaalisesti epähyväksyttäväksi. Naisilla on pms, raskaufet, yms jotka näkyvät ulospäin ja niille ei voi miyään. Takutkaa realiteetit tai poistukaa tinderistä. Se on ulkonäkökeskeinen sovellus mutta järki ja ihmisyys käteen!
Mitä se kenellekään kuuluu, minkälaisia naisia pidän hyvän näköisenä tai tavoittelen? Ei pitäisi olla keneltäkään pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa mitä salaan on lyhyet jalat. :((( Ei tule helpolla hyviä kroppakuvia.
Käytätkö korkeavyötäröisiä farkkuja ja niissä leveetä vyötä?
Korkeavyötäröisiä kyllä, mutta mikä toi vyö on? Auttaako se vai onko tämä neuvo siitä miten ei pidä pukeutua? :D
Leveä vyö farkuissa tasapainottaa kropan mittasuhteita, jos on lyhyet jalat.
Minusta ei ole olemassa yhtään kokovartalokuvaa, koska vartaloni ei ole esittelykelpoinen. Siksi sellaista kuvaa ei ole Tinderissäkään. Muista kuvista kyllä sokea reettakin näkee, että olen ylipainoinen.
En myöskään kaipaa sellaista miestä, jolle en omana itsenäni kelpaa, joten en usko menettäväni mitään, vaikka ap:n kaltaiset miehet ruksia laittavatkin. Jos en tämän näköisenä miestä löydä, niin eipä elämä huonoa ole yksinkään. Pinnallisuus on mulle turn-off miehessä.
Vierailija kirjoitti:
Ainoa mitä salaan on lyhyet jalat. :((( Ei tule helpolla hyviä kroppakuvia.
Korolliset kengät vaan jalkaan! Tulee ryhtiä ja pituutta!
En ole koskaan laittanut mihinkään palveluun minkäänlaista kuvaa enkä laita. Jotenkin muuten olen sen homman hoitanut jos siltä on alkanut tuntua. Joku tykkää, joku ei, ei hetkauta minua. Kiinnostaa enemmän se olotila toisen lähellä ja tuntuuko jäbä vakavasti otettavalta tyypiltä hauskanpittoon... Sit joskus.
Olen toki lihavakin, mutta en laittaisi kokovartalokuvaa jos olisin tinderissä. Aina kun olen jonnekin nettiin kokovartalokuvan laittanut on suurinosa yhteydenotoista keskittynyt lähinnä rintoihini. Mulla on aina ollut isot rinnat, hoikkanakin, enkä yhtään jaksa niiden kommentointia. Löytyy paremmin mies joka haluaa mut eikä tissifetissinsä tyydytystä, kun ei alkuun rinnoistani mitään tiedä.
Vierailija kirjoitti:
On muuten vaikea kysyä asiasta. Siksi jätän jo heti suosiolla väliin. Nainen pitää heti pinnallisena jos kysyy vartalokuvaa. AP
Mutta sinähän OLET pinnallinen. Miksi yrität salata sen?
Joo ei todellakaan. Minulla oli vain yksi naamakuva missä ei ollut juurikaan meikkiä. Ei tullut lisättyä kroppakuvaa, kun todella vähän kuvaan pelkästään itseäni. Ei jäänyt harmittamaan ne kroppakuvan kyselijät. Kuten tässä on jo tullut esiin, en kuulu heidän kohderyhmäänsä (hoikasta kropasta huolimatta), eivätkä he minun. To each their onwn.
Vierailija kirjoitti:
Joo ei todellakaan. Minulla oli vain yksi naamakuva missä ei ollut juurikaan meikkiä. Ei tullut lisättyä kroppakuvaa, kun todella vähän kuvaan pelkästään itseäni. Ei jäänyt harmittamaan ne kroppakuvan kyselijät. Kuten tässä on jo tullut esiin, en kuulu heidän kohderyhmäänsä (hoikasta kropasta huolimatta), eivätkä he minun. To each their onwn.
Lisään vielä, että vartalostani saa helposti aloittajan penäämiä "esittelykelpoisia" kuvia. Sellaisilla kuvilla vain tuppaa tulemaan silkkaa vonkausviestiä heti. Enkä halua olla miehelle edes tutustumisvaiheessa pelkkä esittelykelpoinen vartalo.
Mulle jäi vähän epäselväksi, että miten aloittaja on näiden vartaloaan peitelleiden pettymyksien kanssa ylipäätään päätynyt treffeille, kun hän kuitenkin aina antaa heille raksia..
Minä sain vartalokuvilla paljon enemmän niitä seksinvonkaajia. Pelkillä kasvokuvilla on tullut lähinnä pelkästään niitä asiallisia tyyppejä.
Vierailija kirjoitti:
Minä sain vartalokuvilla paljon enemmän niitä seksinvonkaajia. Pelkillä kasvokuvilla on tullut lähinnä pelkästään niitä asiallisia tyyppejä.
Miten muuten käytännössä erotat seksinvonkaajan asiallisesta? Kysyy mies 40 ja risat joka miettii että mahtaako olla itse seksinvonkaaja sillä seksistä kyllä tykkään mutta miten se vonkaus menee?
En kovin tosissaa oo ollu siellakaa.. ja joo, naisena tulee iha tarpeeks vastauksia oli kroppa ns kunnossa tai ei. :DD siis liikaa. Ei kiinnosta koko sovellus, eika ihmisten vartalot
Olen hoikka ja hyväkroppainen, mutta en halua sen avulla kiinnostusta.
Se olkoon sitten positiivinen yllätys, JOS sinne asteelle edetään.
Minulla ei ole kroppakuvia ihan siitä syystä, että minusta ei ole kukaan sellaisia luonnollisissa tilanteissa ottanut. En osaa seisoa poseeraamassa ja kaikki kuvat, joita minusta on otettu viimeisen kolmen vuoden aikana, jotka olen ollut sinkku, olen ottanut minä itse. Ehkä olen sitten omituinen, kun en luonnollisesti elämässäni joudu tilanteisiin, joissa minusta otettaisiin kuvia. Naamaselfiet olen sentään saanut otettua ja nekin olivat täyttä kuraa kunnes sain etukamerallisen puhelimen (vasta tämän vuoden puolella).
Vierailija kirjoitti:
Laita rastia ihan rauhassa.
Jaa että kuvaisin itseni bikineissä sulle? No, on mulla niitäkin kuvia, mutta silloin sellaiset intellektuellit joita haluan tavata rastittavat minut ja pillunvonkaajat käyvät kimppuun.
Eli olet oikeilla jäljillä. Ne, jotka haluavat laisesi tyyppiä, heillä on laisesi kuva.
Juuri näin. Imbesilleille herutuskuvia. Lisääntyköön keskenään, saadaan lisää tarkkisluokkalaisia.
Vierailija kirjoitti:
Naiset, joilla ei ole kokovartalkuvaa, ovat poikkeuksetta olleet lihavia. Poikkeuksetta.
Jännä, mulla on bmi 20 eikä tinderissä ole kokovartalokuvaa. Kaipa olen sitten läskin.