Nainen jos Tinderissä ei näy vartaloa oletan aina että salaat sitä hyvästä syystä (=ei kuvauskelpoinen). Onko näin?
Annan siksi aina raksia jos ei kroppakuvaa kun kaikki vartaloaan peitelleet ovat tavatessa osoittautuneet pettymyksiksi.
Kommentit (109)
En laittaisi sellaista kuvaa koska kuka tahansa voi sen tallentaa ja pistää vaikka minne. Joojoo, vaikka olisi vaatteet päällä en siltikään halua. Kasvokuvakin on siinä ja siinä että uskaltaako näyttää. Netti on täynnä stalkkereita ja ties mitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä en ole, mutta nettideitissä kuitenkin. Tottakai laitoin kokovartalokuvan. Samahan se on jos tapaa tosielämässä; näet kropan samantien. Kuvassa minulla ei ole paljasta pintaa, vaan normivaatteet ts. se, mitä arkisin pidän päällä.
Seksinvonkaajat ovat olleet vähemmistönä. Kehuja olen toki saanut, mutta sehän on mukavaa. Ei se eroa minusta siitä, jos baarissa joku tulee sanomaan että "mitäs kaunokainen".
Bikinikuvat ja heruttelut on asia erikseen. On vaan kummallista että kumppania hakiessa _ei_ saisi olla tippaakaan kiinnostunut vartalosta. Ihmisestä ei tee pinnallista se, jos vetäytymiseen tarvitsee sen, että toisella on omiin kriteereihin sopiva kroppa. Sehän ei automaattisesti tarkoita treenattua. Katson minäkin miehestä että näkyykö vaikka kaljamahaa.
En oikein ymmärrä, mitä tarkoitat tällä. Minulla ei ihan oikeasti ole itsestäni kokovartalokuvia, joten ei se ole minulle mikään "tottakai". Tosielämässä tapaamisessa minulla on "tottakai" se kroppa aina mukana. Naamaselfieitä saa otettua itsestä ihan helposti, mutta kokovartalokuvaa en kovin helposti itsestäni saa otettua, koska ei ole mitään kameratelineitä, peili on typerässä paikassa ja peilin kautta en saa sellaista kuvaa, ettei näyttäisi hölmöltä. Jotenkin tuntuu hölmöltä seisoa siinä peilin edessä ottamassa itsestään kuvaa, että "tässä esittelen nyt vartaloni sinulle, tinder-mies", kun selfieissä kyse on enemmänkin ilmeestä, hymystä ja eräänlaisesta tervehtimisestä ja kontaktin otosta. Jos niitä kokovartalokuvia olisi paljon otettuna muuten erilaisissa tilanteissa, niin tottakai sellaisen laittaisin, mutta kun ei vain ole.
No juu, se oli vain minun mielipiteeni. Samoin tämä: en ymmärrä kuinka jollain ei ole yhtään kokovartalokuvaa. Sen saa kun menee peilin eteen. Ei tarvitse muikistella ja keikistellä. Minulla on itsestäni tosi vähän kuvia, mutta helposti löysin tältä vuodelta kuvan missä näyn kokonaan. Se on otettu muuton yhteydessä. Muina vaihtoehtoina olisi ollut jotkut juhlakuvat.
No, ei mulla ainakaan ole peiliä. Enkä käy juhlissa edes joka vuosi. Eikä kaveripiirissäni oteta kuvia joka kahvikupposen äärellä. Siispä minusta ei ole kokovartalokuvia tältä vuosikymmeneltä. T. Hoikka eli mitään en piilottele
Vierailija kirjoitti:
Miehen pitää olla laiha eikä mikään bodari.
Laihaksi pääsen helposti, olen vaan huomannut että on vaikeaa saada lihasta tarttumaan jos pitää rasvat alhaalla. Teoriassa voisin kyllä pysyä laihana naisen takia, jos nainen ylläpitäisi semmoista kehoa mistä minä pidän. Eli fitness/crossfit kroppa.
Kroppa on kuvauskelpoinen, mutten etsi ap:n kaltaista miestä. Se, joka kiinnostuu minusta, saa kroppani sitten lähinnä bonuksena. En missään tapauksessa halua treffeille miehen kanssa, joka on kiinnostunut ulkonäöstä enemmän kuin sisällöstä.
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa tulla lukemaan tänne näitä puolustuksia ja alapeukkuja :D
Ap on varmaan oikeassa. Itse olen normaalipainoinen ja kroppakuva löytyy.
N40
Onko se Puolustelua jos sanoo ettei halunnut laittaa kokovartalokuvaa vaikka ei ole lihava? Minusta se on vaan vastaus apn kysymykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka teistä sitten niitä kokovartalokuvia ottaa? Pyydättekö kavereita ottamaan, vai onko kavereillanne muuten vain kamerat usein käytössä? Esim jonkun muuton yhteydessä itselleni ei tulisi mieleenkään alkaa ottaa mitään kuvia.
No ei kai se niin hankalaa ole pyytää sitä kaveria ottamaan muutama kuva?
Vai onko ne niitä "Älä tee näitä kuvavirheitä" kuvia sitten?
Siis lähinnä vain ihmettelin, miten tässä jotkut sanovat, että kyllä kai kaikilla on kokovartalokuvia muutenkin. Ei vain ole, vaan erikseen ne on pyydettävä. En tarkoittanut, että pyytäminen olisi mahdotonta tai hankalaa, vaan ihan sitä, että ei niitä kuvia vaan itsekseen kerry, kun ei ole kovin usein sellaisissa tilanteissa sellaisten ihmisten kanssa, jotka ottaisivat kuvia. Minusta tämä on kuitenkin aika selkeä syy, miksi niitä kuvia ei myöskään sinne tinderiin tule laitettua, vaikka kasvokuva onkin helppo nykypuhelimilla itsestään napata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä en ole, mutta nettideitissä kuitenkin. Tottakai laitoin kokovartalokuvan. Samahan se on jos tapaa tosielämässä; näet kropan samantien. Kuvassa minulla ei ole paljasta pintaa, vaan normivaatteet ts. se, mitä arkisin pidän päällä.
Seksinvonkaajat ovat olleet vähemmistönä. Kehuja olen toki saanut, mutta sehän on mukavaa. Ei se eroa minusta siitä, jos baarissa joku tulee sanomaan että "mitäs kaunokainen".
Bikinikuvat ja heruttelut on asia erikseen. On vaan kummallista että kumppania hakiessa _ei_ saisi olla tippaakaan kiinnostunut vartalosta. Ihmisestä ei tee pinnallista se, jos vetäytymiseen tarvitsee sen, että toisella on omiin kriteereihin sopiva kroppa. Sehän ei automaattisesti tarkoita treenattua. Katson minäkin miehestä että näkyykö vaikka kaljamahaa.
En oikein ymmärrä, mitä tarkoitat tällä. Minulla ei ihan oikeasti ole itsestäni kokovartalokuvia, joten ei se ole minulle mikään "tottakai". Tosielämässä tapaamisessa minulla on "tottakai" se kroppa aina mukana. Naamaselfieitä saa otettua itsestä ihan helposti, mutta kokovartalokuvaa en kovin helposti itsestäni saa otettua, koska ei ole mitään kameratelineitä, peili on typerässä paikassa ja peilin kautta en saa sellaista kuvaa, ettei näyttäisi hölmöltä. Jotenkin tuntuu hölmöltä seisoa siinä peilin edessä ottamassa itsestään kuvaa, että "tässä esittelen nyt vartaloni sinulle, tinder-mies", kun selfieissä kyse on enemmänkin ilmeestä, hymystä ja eräänlaisesta tervehtimisestä ja kontaktin otosta. Jos niitä kokovartalokuvia olisi paljon otettuna muuten erilaisissa tilanteissa, niin tottakai sellaisen laittaisin, mutta kun ei vain ole.
No juu, se oli vain minun mielipiteeni. Samoin tämä: en ymmärrä kuinka jollain ei ole yhtään kokovartalokuvaa. Sen saa kun menee peilin eteen. Ei tarvitse muikistella ja keikistellä. Minulla on itsestäni tosi vähän kuvia, mutta helposti löysin tältä vuodelta kuvan missä näyn kokonaan. Se on otettu muuton yhteydessä. Muina vaihtoehtoina olisi ollut jotkut juhlakuvat.
No, ei mulla ainakaan ole peiliä. Enkä käy juhlissa edes joka vuosi. Eikä kaveripiirissäni oteta kuvia joka kahvikupposen äärellä. Siispä minusta ei ole kokovartalokuvia tältä vuosikymmeneltä. T. Hoikka eli mitään en piilottele
Minäkin muuten elin opiskeluaikoina vuosikausia ilman kokovartalopeiliä ja ihan hyvin pärjäsin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Mulla on hyvä kroppa, mutta kuvissa ei ole kokovartalokuvaa, kun en halunnut peilin kautta ottaa niin että puhelin näkyy.
Saat helposti alempitasoisten miesten yhteydenottoja koska sinua pidetään lihavana
Alempitasoisten??
Sinut olisi pitänyt kaasuttaa syntymäsi jälkeen, idiootti!
Tinder on alamittaisten mänttien jakelukanava, päätellen viestistäsi.
Onneksi en ole koskaan sekaantunut moiseen paskahommaan, saattaisit vaikka sinä tulla vastaan, hyi yöks!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka teistä sitten niitä kokovartalokuvia ottaa? Pyydättekö kavereita ottamaan, vai onko kavereillanne muuten vain kamerat usein käytössä? Esim jonkun muuton yhteydessä itselleni ei tulisi mieleenkään alkaa ottaa mitään kuvia.
Siis lähinnä vain ihmettelin, miten tässä jotkut sanovat, että kyllä kai kaikilla on kokovartalokuvia muutenkin. Ei vain ole, vaan erikseen ne on pyydettävä. En tarkoittanut, että pyytäminen olisi mahdotonta tai hankalaa, vaan ihan sitä, että ei niitä kuvia vaan itsekseen kerry, kun ei ole kovin usein sellaisissa tilanteissa sellaisten ihmisten kanssa, jotka ottaisivat kuvia. Minusta tämä on kuitenkin aika selkeä syy, miksi niitä kuvia ei myöskään sinne tinderiin tule laitettua, vaikka kasvokuva onkin helppo nykypuhelimilla itsestään napata.
Olen eri ja yhdyn täysin. Usein käy myös niin, että kuvauksellisissa tilanteissa minä päädyn kameran taakse, koska minulla on silmää. Siten minusta ei tule ainuttakaan kuvaa. Joskus itse pyydän, että nappaatko minustakin. No, saan pari hätäistä kuvaa, jotka ei ole lainkaan pelastettavissa julkaisukelpoisiksi. Vinoja, kauhea salama, keskeneräinen ilme / asento... Jotakin näistä. Myöskään pimeässä eteisessä vartaloa katkovaa palapeiliä vasten otetut kuvat eivät ole kovin imartelevia. Kaikki nyt vaan ei omista peililiukuovia tai elä some-elämää kaveripiirissä. Omat perimmäiset syyni olla laittamatta vartalokuvia oli muut syyt, mutta tämä vain kiinnitti huomioni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri ja yhdyn täysin. Usein käy myös niin, että kuvauksellisissa tilanteissa minä päädyn kameran taakse, koska minulla on silmää. Siten minusta ei tule ainuttakaan kuvaa. Joskus itse pyydän, että nappaatko minustakin. No, saan pari hätäistä kuvaa, jotka ei ole lainkaan pelastettavissa julkaisukelpoisiksi. Vinoja, kauhea salama, keskeneräinen ilme / asento... Jotakin näistä. Myöskään pimeässä eteisessä vartaloa katkovaa palapeiliä vasten otetut kuvat eivät ole kovin imartelevia. Kaikki nyt vaan ei omista peililiukuovia tai elä some-elämää kaveripiirissä. Omat perimmäiset syyni olla laittamatta vartalokuvia oli muut syyt, mutta tämä vain kiinnitti huomioni.
Huonostakin kuvasta näkee profiilin ja se riittää. AP
Vierailija kirjoitti:
Kun olin deittipalveluissa, en koskaan laittanut vartalokuvia. Minusta siinä tulisi hieman liian "lihatiskiolo". Mun mielestä kasvokuva ja tekstinpätkä saa riittää alkuun. Mun kuvat ei olleet mitään yläviistokuvia, ja niissä kyllä näkyi siron ihmisen kasvot. Että jos haaveilee isoista tisseistä, ei välttämättä kannata lähteä onneaan kokeilemaan. Järkeä saa käyttää.
Mullakin on siron ihmisen kasvot, kädet ja ranteet, kroppa on silti läski.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huonostakin kuvasta näkee profiilin ja se riittää. AP
Se ei kuitenkaan aja sitä asiaa, mitä itse haluaisin ajaa jos kokovartalokuvan haluaisin laittaa. Eli kauneutta ja elämäntapaa, esim harrastuksen parissa. En halua olla "hyvän muotoinen kalkkuna". Vaikka mies haluaisikin katsoa kuvaani sillä tavalla, en halua asettaa itseäni esille sillä tavalla tiskille. Mutta tähän vaikuttaa toki se, että en etsinyt seksisuhdetta. Kumppanillanikaan ei ollut kuin yksi kasvokuva. Ei mitään valittamista vartalon suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on niin totta! Kaikista muista kertyy kuvia, paitsi minusta, koska olen siellä kameran takana. Vaikka onkin kännykkäkamerat, niin silti jokainen kuva pitää kyllä ottaa. Ei riitä, että pitää sitä kameraa jotenkuten vinossa kädessä ja räpsii kuvattavan suuntaan. Miten se voikin olla muille niin vaikeaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun olin deittipalveluissa, en koskaan laittanut vartalokuvia. Minusta siinä tulisi hieman liian "lihatiskiolo". Mun mielestä kasvokuva ja tekstinpätkä saa riittää alkuun. Mun kuvat ei olleet mitään yläviistokuvia, ja niissä kyllä näkyi siron ihmisen kasvot. Että jos haaveilee isoista tisseistä, ei välttämättä kannata lähteä onneaan kokeilemaan. Järkeä saa käyttää.
Mullakin on siron ihmisen kasvot, kädet ja ranteet, kroppa on silti läski.
Kiva. Se on silti oma valintasi, mitä haluat profiilissa itsestäsi antaa. Minä otin sen riskin, että ns turhiakin treffejä tulee puolin ja toisin. Ja niitä tuli. Mutta voi se pettymys liittyä vaikka luonteeseen, elämäntapaan tai käytöstapoihinkin, niitä ei profiilista näe kuitenkaan.
Palaan vielä kommentoimaan. Minä siis puolustin kokovartalokuvan "vaatimista". Joku takertui heti turhaan yksityiskohtaan eli siihen, että oma kuvani oli otettu muutossa. Juu, niin oli. Inhosin sitä asuntoa ja olin superonnellinen päästessäni sieltä pois.
Tuli hyvä kuva joka ei ollut liian siloteltu. Nykyään kännykkäkameroilla kuvataan ruokalautasia, mutta ei vai kokovartalokuvia. Ihme juttu minusta. Joskus kun on oikein kivat vaatteet tai hyvä fiilis muuten vaikka jossain luistinradalla, niin kyllä minä haluan ikuistaa ne hetket. Ja juhlissa nyt ainakin riittää kuvaajia ja yleensä ollaan edustuskunnossa niinsanotusti.
Tosiaan; törkyviestejä ei ole tullut yhtään. Ei ainoatakaan. Seksiä on ehdotettu, mutta asiallisesti. Itse siellä saa valita kenelle vastaa ja minä pitäydyn miehissä, jotka ovat fiksuja ja kenen kanssa on jotain yhteistä. Mutta minua ei missään määrin haittaa se, jos mies näkee minut viehättävänä ja kertoo sen. Kasvokuva ei todellakaan anna kuin pientä osviittaa.
Lihatiskillä en koe olevani yhtään enempää kuin mennessäni ovesta ulos.
Vierailija kirjoitti:
Palaan vielä kommentoimaan. Minä siis puolustin kokovartalokuvan "vaatimista". Joku takertui heti turhaan yksityiskohtaan eli siihen, että oma kuvani oli otettu muutossa. Juu, niin oli. Inhosin sitä asuntoa ja olin superonnellinen päästessäni sieltä pois.
Tuli hyvä kuva joka ei ollut liian siloteltu. Nykyään kännykkäkameroilla kuvataan ruokalautasia, mutta ei vai kokovartalokuvia. Ihme juttu minusta. Joskus kun on oikein kivat vaatteet tai hyvä fiilis muuten vaikka jossain luistinradalla, niin kyllä minä haluan ikuistaa ne hetket. Ja juhlissa nyt ainakin riittää kuvaajia ja yleensä ollaan edustuskunnossa niinsanotusti.
Tosiaan; törkyviestejä ei ole tullut yhtään. Ei ainoatakaan. Seksiä on ehdotettu, mutta asiallisesti. Itse siellä saa valita kenelle vastaa ja minä pitäydyn miehissä, jotka ovat fiksuja ja kenen kanssa on jotain yhteistä. Mutta minua ei missään määrin haittaa se, jos mies näkee minut viehättävänä ja kertoo sen. Kasvokuva ei todellakaan anna kuin pientä osviittaa.
Minä voin täsmentää tuota lihatiskiheittoani sen verran, että en todellakaan kauhistele muita ihmisiä, joilla on kokovartalokuva. Itselleni vain tulee sellainen olo jos ajattelen omalta kannalta. Se ei tunnu luontevalta. "Hei olen tämän painoinen kalkkuna, haluatko syödä."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä voin täsmentää tuota lihatiskiheittoani sen verran, että en todellakaan kauhistele muita ihmisiä, joilla on kokovartalokuva. Itselleni vain tulee sellainen olo jos ajattelen omalta kannalta. Se ei tunnu luontevalta. "Hei olen tämän painoinen kalkkuna, haluatko syödä."
Onhan siinä aluksi jännitettävää kun omia kuvia on netissä. Siihen kyllä tottuu. Ja aivan varmasti myös muita naisia kehutaan kuin vain hoikkia. Netissä on paljon ujoja miehiä, jotka eivät ole tottuneet laukomaan kaikkia pöljiä ajatuksiaan ilmoille. Saattavat vaan katsoa, että kiva "kalkkuna" (pardon me ) ja siitä se lähtee. Minusta naamakuva oli paljon jännittävämpi laittaa.
Vierailija kirjoitti:
En minä nyt mitenkään tarkoittanut kauhistella tuota muuttokuvaa, vaan ihan vain halusin sillä tuoda ilmi, että minä elän sellaista elämää, jossa tuollaisissa tilanteissa nyt vain kenelläkään ei ole kameraa kädessä, koska tottumukset ovat erilaisia. Minä en myöskään kuvaa ruokiani, paitsi ehkä jonkun synttärikakun, jonka kanssa olen tuhertanut tunteja. Sekin on ihan helppo ottaa ihan itse sillä omalla puhelimen kameralla, kun siihen ei tarvita ketään ulkopuolista. Tottahan minullakin olisi mukavia hetkiä, joita voisi ikuistaa, mutta ei se vain tule sillä hetkellä mieleen. Tai jos tuleekin, niistä tulee sellaisia suttuisia räpellyksiä, eikä niihin jaksa tuhlata enempää aikaa, että tulisi parempi.
Vierailija kirjoitti:
Monen miehen kasvokuvan näkeminen riittää. Löysä kroppakuva olisi jo kärsimystä, koska se pallo mahan edessä EI ole lihasta.
Nyt ei puhuttu miehistä vaan naisista, jotka eivät laita nettideittiprofiiliinsa kroppakuvaa. Aloittajaa pidetään ilmeisesti jonakin pinnallisena ääliönä, koska hän ei halua haaskata kallisarvoista aikaansa naisiin, joiden kuvat on otettu vain kasvoista ja jotka peittelevät läskiä kroppaansa tarkoituksella.
Naiset saavat haukkumaviestien muodossa parjata miehiä, mutta annas olla jos mies haluaa tietää, että onko nainen totaalinen mätisäkki vai ei niin johan alkaa nimittely ties miksi. Ihan oikeasti, laita itsesi miesten saappaaisiin. Olisitko sinä heteroseksuaalisena ja terveen mielen omaavana miehenä innoissasi, jos nainen jonka kanssa haluaisit mahdollisesti suhteen ja jonka kanssa sinun tulisi rakastella, lyllertäisi paikalle kuin jokin tursas komeat 120kg painaen? Tuskin.
Kyllä se ulkonäkö on tärkeä asia teille naisillekin, turha sitä on kiistää. Kroppa on yksi osa pakettia ja nätti naama ei merkitse yhtään mitään jos kroppa ei ole kunnossa. Ei siinä vehje nouse pystyyn kun on aika ryhtyä ns. hommiin. Lihavuus myös usein kielii huonoista elämäntavoista, liiallisesta mukavuudenhalusta ja laiskuudesta. En minä halua kumppanikseni naista, joka on superlaiska sohvaperuna. Haluan naisen, jonka kanssa voi tehdäkin jotain ja joka ei puuskuta henkihieverissä käveltyään muutaman metrin pituisen matkan. Kyllä sen elämän pitää olla antoisaa ja nautittavaa terveessä ja viehättävässä kehossa eikä ravaamista jääkaapin ja sohvan väliä.
Ei kannata kirjoittaa "olen lihava" vaan laittaa se kuva. Lihava on terminä niin epämääräinen. Toinen on "lihava" kun 5kg ylipainoa, toinen taas kokee olevansa muodokas kun ylipainoa 40kg. Parempi antaa miehen arvioida oletko hänelle sopivan kokoinen ja se näkyy kuvasta.