Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä tuo Alex Stubb niin hyvä oli Suomen valinta presidentiksi!

Vierailija
09.11.2024 |

Niin fiksu ja hyväkäytöksinen.

Kommentit (144)

Vierailija
1/144 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä kaikki muutkin ehdokkaat olisvat olleet yhtä hyviä.

Vierailija
2/144 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielitaitoinen, osaava, komeakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/144 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En äänestänyt häntä, mutta tykkään. Hän on positiivinen, kansainvälinen, multikielitaitoinen ja hyväkäytöksinen. 

Vierailija
4/144 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ollut parempi

Pekka

Vierailija
5/144 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en äänestänyt mutta olen kyllä ollut tyytyväinen häneen. Youtubesta olen katsellut videoita hänen vierailuistaan ulkomailla ja siellä hän on hyvällä englannilla tuonut asian kuin asian esille ja selväksi. Kiva lukea kommenteista, että ulkomaalaiset ajattelee, että onpa meillä fiksu ja hyvä presidentti.

Vierailija
6/144 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tärkeää, että presidentti osaa edustaa maataan ulkomailla. Stubb osaa. Vaaleissa oli ehdokkaana neljä tyyppiä, jotka mielestäni eivät olisi osanneet. Stubb oli yksi niistä, jotka osaavat. Itse äänestin Pekkaa, mutta olen tyytyväinen tähänkin. Hienosti on mennyt.

Vierailija
7/144 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tärkeää, että presidentti osaa edustaa maataan ulkomailla. Stubb osaa. Vaaleissa oli ehdokkaana neljä tyyppiä, jotka mielestäni eivät olisi osanneet. Stubb oli yksi niistä, jotka osaavat. Itse äänestin Pekkaa, mutta olen tyytyväinen tähänkin. Hienosti on mennyt.

👍

Pekka

Vierailija
8/144 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

JA hyvännäköinen komistus! 

Vierailija
9/144 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin kiitollinen että Pekkulia ei valittu!

Huoh!

Vierailija
10/144 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tahansa, kunhan ei Halla-aho.

Vierailija
11/144 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sinua riivaa, ap?

Vierailija
12/144 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olenkin pesunkestävä persu ja roturealisti niin arvostan silti Alexander Stubbin valintaa presidentiksi. Hän puhuu hyvää englantia ja on muutoinkin erittäin edustava presidentti Suomelle. Hyvä Alex!

Vierailija
13/144 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen Stubbkin. Ihan samalla tavoin muutkin ehdokkaat olisivat osanneet hoitaa edustustehtävän. Lisäksi olisivat kasvaneet tehtäväänsä niin kuin Stubbinkin odotetaan tekevän. Pesun kestävä kokkari on Stubb.

Vierailija
14/144 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JA hyvännäköinen komistus! 

No mitä hyvännäköistä hänessä oikeasti on? Kannattaisi käydä optikolla! Laiha on, mutta ei mitenkään erityisen komea. Naamassa on varsin paljon juonteita. 

Vierailija
15/144 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sinnehän Stubb koko ajan hamuaa, siis ulkomaille. Hänhän on elänyt viimeiset vuodet ulkomailla. Sopii varmaan sen takia hänelle. Ei sitten muutu työ pajon, koska asui Italiassa ennen presidentin työtään. Nyt voi matkustella useissa maissa ja olla esillä.

Vierailija
16/144 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen todella syvästi inhonnut häntä. Silti hoitanut mielestäni homman hyvin. On ollut jämäkkä, sitä en häneltä odottanut ollenkaan.

Vierailija
17/144 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo kyllä vähän pelottaa Stubbin suhtautuminen Venäjään ja hänen kannanottonsa Venäjää koskevissa asioissa. Ei toki tarvitse matella, mutta kuitenkin tiettyä maltillisuutta odottaisi enemmän.

Stubb on jo eri aikakauden lapsi mitä me, jotka jouduimme elämään kusi sukassa neuvostoliiton ukaasien takia.

Emme olisi uskaltaneet ilmaista itseämme laillaan ja toisaalta me taisimme tehdä itänaapurille karhunpsaveluksen, kun kuvittelivat Suomen olevan automaattisesti omaa etupiiriään.

Nyt näyttää, että se hakee syytä ja oikeutusta hyökkäykselleen. Tosiasiassa sellaiseksi ei rittä kenenkään mielipiteet ei edes presidentin.

Me ja maamme on ostettu kovalla työllä rahalla ja etenkin verellä vapaaksi siitä hirmuvallasta eikä sitä pidä myydä eikä pantata tuosta vaan.

Hyvä Suomi!

Vierailija
18/144 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stubbista voi sanoa kuten Tuntemattoman lopussa sanottiin Kariluodosta: mieshän tuosta lopulta tuli. Ja Stubb on itsekin tunnustanut ottaneensa pääministeriaikojen kohelluksesta opiksi.

Vierailija
19/144 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo kyllä vähän pelottaa Stubbin suhtautuminen Venäjään ja hänen kannanottonsa Venäjää koskevissa asioissa. Ei toki tarvitse matella, mutta kuitenkin tiettyä maltillisuutta odottaisi enemmän.

Stubbin kannanotot politiikkaan,  Venäjään ja ulkosuhteisiin ovat olleet hyvin maltillisia ja diplomaattisia. Ja jos joku luulee,  että kaikki ulostulonsa ovat yksin hänen omien mietintöjen tulosta, niin olette väärässä. Kaikilla presidenteillä on neuvonantajansa  ja varsinkin Stubilla oli ennestään hyvät suhteet moniin päättäjiin, johtajiin varsinkin Euroopassa.  Niinpä presidentit pitävät jatkuvasti yhteyttä toisiinsa päivänpolttavista ongelmista ja kysymyksistä. Ne ovat myös Stubbin ulostulojen taustalla. Olen erittäin tyytyväinen presidentti Stubbiin. Äänestin erästä toista eka kierroksella, mutta toisella ei tarvinnut arpoa. T. Ikäihminen 

Vierailija
20/144 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stubb on jo eri aikakauden lapsi mitä me, jotka jouduimme elämään kusi sukassa neuvostoliiton ukaasien takia.

Emme olisi uskaltaneet ilmaista itseämme laillaan ja toisaalta me taisimme tehdä itänaapurille karhunpsaveluksen, kun kuvittelivat Suomen olevan automaattisesti omaa etupiiriään.

Nyt näyttää, että se hakee syytä ja oikeutusta hyökkäykselleen. Tosiasiassa sellaiseksi ei rittä kenenkään mielipiteet ei edes presidentin.

Me ja maamme on ostettu kovalla työllä rahalla ja etenkin verellä vapaaksi siitä hirmuvallasta eikä sitä pidä myydä eikä pantata tuosta vaan.

Hyvä Suomi!

Stubb on elänyt vielä aikauttaa, jolloin pelättiin Venäjää. Hänen vanhempansa myönsä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi