Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka laittaa lamput kattoon ja taulut seinälle, jos ei ole ketään?

Vierailija
14.09.2017 |

Jos jää totaalisesti omilleen, eikä tunne ketään joka osaisi? Isä kuollut ja ex ei välitä.

Kommentit (278)

Vierailija
21/278 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En m7näkään osaa. Älä välitä, palsta nyt on täynnä naisia jotka osaa kaiken.

Vierailija
22/278 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kaikki muut naisetko osaavat itse laittaa? ap.

No kokeilepa laittaa, niin huomaat takuulla, että ei ole vaikeaa. Kuulostaa laiskuudelta, jos et itse saa laitettua edes tauluja seinille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/278 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaat lähettää viestin AV:lle, joten osaat myös googlata ohjeet. 

Vierailija
24/278 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se nyt kovin vaikeaa ole. Toki tarvit vasaraa, meisseleitä, pihdit tms tavaraa moneen muuhunkin asiaan ja kattolampun suurin ongelma lienee tikkaiden puute.

Vierailija
25/278 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painavan puisen seinähyllynkin asentaminen suoraan betoniseinälle onnistuu varmaan kaikilta muilta palstamammoilta tuosta vaan paitsi ap:lta?

Vierailija
26/278 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki mamit osaa siis käyttää porakonetta betoniseinään ja laittaa ne proput sinne + vielä kattolamput asennetaan tuosta vaan?? kas kun en yhtäkään naiseta tunne, joka nuo olisi tehnyt! Ilmeisesti kaikki nuoremmat sitten osaavat omaa tytärtäni lukuunottamatta?

.

Minä tunnen montakin. Näin sinkkuuden yleistyessä naiset eivät vain voi olla mitään miehistä riippuvaisia avuttomia neitosia. On otettava se vasara ja pora kauniiseen käteen ja tehtävä hommat itse tai sitten oltava ilman tauluja yms. Kolmas vaihtoehto on toki palkata apua, jos ei itsellä ole "munaa" ryhtyä hommiin.

Vierailija
27/278 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsö.. Ostat ruuveja, koukkuja, nauloja, ruuvimeisselin ja vasaran. Katsot missä sähköjohdot menevät ja varot paukuttamasta siihen. Jos eivät mene paikalleen, niin materiaali on betonia ja tarvitsee poran tai niitä kökkölevyjä, joihin tarvitset propun ruuvin kaveriksi.

Vierailija
28/278 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kommentti oli tuo, että ei ne miehetkään ole synnyinlahjana saanut noita taitoja:) Kannattaa opetella.

Vierailija
29/278 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki mamit osaa siis käyttää porakonetta betoniseinään ja laittaa ne proput sinne + vielä kattolamput asennetaan tuosta vaan?? kas kun en yhtäkään naiseta tunne, joka nuo olisi tehnyt! Ilmeisesti kaikki nuoremmat sitten osaavat omaa tytärtäni lukuunottamatta?

.

Penikselläkö sitä poraa pidellään?

Vierailija
30/278 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ja tosiaan en itse osaa - ei ole missään koskaan opetettu. Miksei koulussa  opetettu silloin 70-80 -luvuilla? ap.

Onkin ihan äärettömän vaikea hakata taulukoukku seinään ja ripustaa taulu siihen...

Jos iso taulu niin kiviseinään vaikea laittaa ilma poraa.

No ei se reiän poraaminenkaan mitään ydinfysiikkaa ole. 

Ei ole ei. Mutta ei se maailman helpoinkaan homma ole jos ei ole yhtään tottunut käyttämään tuommoisia työkaluja. Se äänikin on jo pelottava. :o Ohis

Vierailija
31/278 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko niin avuton, että itse et osaa mitään? Minä olen yksinelävä nainen ja lamput ja taulut hoituu ilman apua. Maalaushommat ja muut pienemmät remonttihommatkin teen ihan itse. Miten joku voi olla noin uusavuton?

No voisiksää tulla näyttämään miten laitetaan? Toiset saa lapsuuden kodistaan niin paskat henkiset eväät, että itsetuntoa ei ole edes yrittämiseen.

Sitäpaitsi. kyllä säkin tarviit muita ihmisiä.

Vierailija
32/278 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painavan puisen seinähyllynkin asentaminen suoraan betoniseinälle onnistuu varmaan kaikilta muilta palstamammoilta tuosta vaan paitsi ap:lta?

Ap puhui ihan tauluista ja lampuista, ei painavista hyllyistä. Tottakai jossakin tulee raja vastaan siinä, mitä yksin VOI tehdä, mutta se on ihan eri asia kuin väittää ettei muka OSAA tehdä. Lähes mitä vain osaa kun vain vaivautuu opettelemaan.

Vierailija
33/278 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä osaan kyllä, ja olen tehnytkin osan. Mutta mies osaa myös.

Vierailija
34/278 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstamamma on nykyisin 185 senttiä pitkä, jotta tuolin kanssa ylettyy ja osaa kätevästi irrottaa katostakin sen modernin pistokkeen ja asentaa hetkessä kätevästi sokeripalan sinne tilalle?? 

Hetkinen - kuinka moni oikesti pystyy tuohon ilman miestä?

Vierailija
35/278 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

.

Mun 10v tyttö osaa vaihtaa autoon renkaan ja tarkistaa öljyt. Fillarin kumin pumppaamiseen ei vielä voima riitä, mutta osaa säätää vaihteet ja jarrut. Osaa maalata ja tapetoida, seinä ei vielä ole päästetty poraamaan eli taulut jää vielä laittamatta. En halua kasvattaa tytöstä uusavutonta neitiä.

Vierailija
36/278 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en enää poraa ikinä reikää seinään. Tuhosin yhden seinän niin että koko huone piti tapetoida, kun eihän sitä vain yhtä seinää kannattanut.

Vierailija
37/278 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko niin avuton, että itse et osaa mitään? Minä olen yksinelävä nainen ja lamput ja taulut hoituu ilman apua. Maalaushommat ja muut pienemmät remonttihommatkin teen ihan itse. Miten joku voi olla noin uusavuton?

No voisiksää tulla näyttämään miten laitetaan? Toiset saa lapsuuden kodistaan niin paskat henkiset eväät, että itsetuntoa ei ole edes yrittämiseen.

Sitäpaitsi. kyllä säkin tarviit muita ihmisiä.

Osaan paljonkin asioita, joita sä et ehkä osaa. Mutta noita juuri en osaa! 

Vierailija
38/278 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

Penikselläkö sitä poraa pidellään?

Ei saakeli, tälle repesin totaalisesti :D:D:D

Vierailija
39/278 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avuttomuus on naiselle luontaista. Ehkä siksi naisia on monissa asioissa hieman vaikea ottaa todesta, ja miehet ovat aina hallinneet maailmaa.  Se ei ole epäreilua, vaan luonnon laki.

Nyt voi alapeukuttaa.

Vierailija
40/278 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa. Tilaan huoltofirmasta työntekijän, joka osaa. Miksi et toimi samoin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän