Avioiduin miehen kanssa, joka on luottotiedoton, työtön, köyhä, velkaantunut, mt-ongelmainen...
... ja kaiken huipuksi vielä kiltti. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (70)
Olen kohtalotoverisi. Itse lisään vielä tuohon listaan vakavan sydänsairauden. Omalla miehelläni on mt -ongelmana riippuvainen persoonallisuushäiriö. Siitä johtuen peliriippuvuus ja luottotiedot menneet.
Nykyään istuu pyörätuolissa fyysisen kunnon mentyä.
Vierailija kirjoitti:
Olen kohtalotoverisi. Itse lisään vielä tuohon listaan vakavan sydänsairauden. Omalla miehelläni on mt -ongelmana riippuvainen persoonallisuushäiriö. Siitä johtuen peliriippuvuus ja luottotiedot menneet.
Nykyään istuu pyörätuolissa fyysisen kunnon mentyä.
Oho. Vaikealta tilanteelta kuulostaa, otan osaa. Olivatko kaikki ongelmat tiedossasi suhteenne alkaessa, vai tuliko niitä ilmi vasta suhteen aikana? Itse olin tietoinen koko asetelmasta ennen suhdetta. -ap
Mä olen naimisissa insinöörin kanssa jolla ei koskaan ole ollut rahaongelmia. Hän tienaa parisataatuhatta vuodessa ja on kiltti. Tekee kahvit aamulla ja tykkää halailemisesta. On aivan ihana puoliso ja isä lapsilleen. Minulla on myös kova hoitovietti ja meni surkeaakin surkeammin kun tapasin aikanaan mieheni. Elämä on.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen naimisissa insinöörin kanssa jolla ei koskaan ole ollut rahaongelmia. Hän tienaa parisataatuhatta vuodessa ja on kiltti. Tekee kahvit aamulla ja tykkää halailemisesta. On aivan ihana puoliso ja isä lapsilleen. Minulla on myös kova hoitovietti ja meni surkeaakin surkeammin kun tapasin aikanaan mieheni. Elämä on.
Onnittelut! Aivan liian moni tuhlaa elämäänsä huonossa parisuhteessa, tai on vastoin tahtoaan yksin, olemme molemmat aika onnekkaita, että saamme elää elämämme rakkauden kanssa. -ap
En halua kysyä, enkä edes tietää mitään.
Haluan kuitenkin onnitella oikein hyvästä valinnasta 😁
Minäkin avioiduin köyhän mt-ongelmaisen kanssa. Nyt 10 vuotta myöhemmin ei kumpikaan ole köyhä, ja mt-ongelmienkin taustalta on löytynyt somaattinen syy. Kiltti ja rakas on edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Oliko isäsi samanlainen moniongelmainen? Et kai toista kaavaa?
Ei ole, olen tuolta osin ihan hyvästä perheestä, kuten miehenikin. Muilta osin jotain yhtäläisyyksiä löytyy, mm. tietynlainen kiltteys. Toisaalta eiköhän useimmilta löydy jos lähtee kaivelemaan, harva onnistuu löytämään isänsä 100% vastakohtaa vaikka yrittäisikin. -ap
Vierailija kirjoitti:
Minäkin avioiduin köyhän mt-ongelmaisen kanssa. Nyt 10 vuotta myöhemmin ei kumpikaan ole köyhä, ja mt-ongelmienkin taustalta on löytynyt somaattinen syy. Kiltti ja rakas on edelleen.
Ihana kuulla tällaisia tarinoita. :) -ap
https://facebook.com/photo.php?fbid=1908654939461688&id=100009516002040…
Elämäm kovakoulu