Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Avioiduin miehen kanssa, joka on luottotiedoton, työtön, köyhä, velkaantunut, mt-ongelmainen...

Vierailija
14.09.2017 |

... ja kaiken huipuksi vielä kiltti. Haluatko kysyä jotain?

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auts

Vierailija
2/70 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kiltti, niin se on hyvä. Saat ehkä koulutettua siitä itselles autokuskin ja kaupassakävijän. Takuusäätiöön hoitamaan velkojen maksu, jotain töitä löytyy varmasti, ja mt-lääkkeitä saa arvauskeskuksesta. Kyllä se siitä. 

Millaset appivanhemmat on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiseksi luonnehtisit vastaavasti itseäsi?

Vierailija
4/70 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se tyhmä, vai johtuuko mainitsemasi asiat mt-ongelmista?

Vierailija
5/70 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on kiltti, niin se on hyvä. Saat ehkä koulutettua siitä itselles autokuskin ja kaupassakävijän. Takuusäätiöön hoitamaan velkojen maksu, jotain töitä löytyy varmasti, ja mt-lääkkeitä saa arvauskeskuksesta. Kyllä se siitä. 

Millaset appivanhemmat on?

Tavallisia, mukavia, taloudellisesti ihan hyvin toimeentulevia ihmisiä. Eivät tiedä läheskään kaikista poikansa ongelmista, hän ei halua huolestuttaa vanhempiaan ja aiheuttaa heille pahaa mieltä. -ap

Vierailija
6/70 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista nyt yksikään seikka ei tee miehestä huonoa. Mielenterveys ongelma ei ole mikään este elää ns.normaalia elämää. Nämä pitää koittaa vaan hoitaa kuntoon. Luottotiedot on myös mahdollista saada takaisin. Kannattaa pyytää apua velkaneuvonnasta.

Työttömyys on omasta asenteesta eniten kiinni. Työkokeilua ja opiskelua voisi harkita. Nämä varmasti auttaa siihen mielenterveyteen kun päivään tulee rutiineja ja sosiaalisia tilanteita.

Vierailija
7/70 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen opiskelija, joten velka ja köyhyys kuuluvat tällä hetkellä minunkin arkeeni. Samoin minullakin on masennustaustaa. Tällä hetkellä en myöskään ole töissä. Minulla kuitenkin on luottotiedot kunnossa. Mitä luonteeseeni tulee, niin ilmeisesti olen myös kiltti, ainakin mieheni on tätä mieltä, vaikka rehellisyyden nimissä täytyy sanoa, etten omasta mielestäni aina pysty aivan yhtä suureen tyyneen lempeyteen ja epäitsekyyteen kuin hän. -ap

Vierailija
8/70 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttimiehen haaveet osa 2319

Vierailija
9/70 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen opiskelija, joten velka ja köyhyys kuuluvat tällä hetkellä minunkin arkeeni. Samoin minullakin on masennustaustaa. Tällä hetkellä en myöskään ole töissä. Minulla kuitenkin on luottotiedot kunnossa. Mitä luonteeseeni tulee, niin ilmeisesti olen myös kiltti, ainakin mieheni on tätä mieltä, vaikka rehellisyyden nimissä täytyy sanoa, etten omasta mielestäni aina pysty aivan yhtä suureen tyyneen lempeyteen ja epäitsekyyteen kuin hän. -ap

Kuulostatte hyvältä parilta. Ehditte vielä saada raha-asiat kuntoon, muistakaa puhaltaa yhteen hiileen!

Vierailija
10/70 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se tyhmä, vai johtuuko mainitsemasi asiat mt-ongelmista?

Mielestäni hän on erittäinkin älykäs, joten sanoisin, että ko. asiat johtuvat puhtaasti mt-ongelmista. Toisaalta hän ei mielestäni aina ole varsinkaan näiden ongelmiensa syntysijoilla ollut oikein hyvä itsetuntemuksessa, eikä ymmärtänyt ajoissa tilanteensa vakavuutta. Joku voisi toki pitää sitäkin eräänlaisena tyhmyytenä. -ap

Vierailija
11/70 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai saatana! Nyt on napsahtanut taas kunnon lottovoitto Porvooseen!

Vierailija
12/70 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko jo pettänyt?

Vierailija
13/70 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko jo pettänyt?

En. -ap

Vierailija
14/70 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5. Surkee provo. Keksi parempaa.

Vierailija
15/70 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi olla kummoinen tietäjä sanoakseen, että olitpa ja oletpa RAKASTUNUT!

onnea avioliittoonne!!

Vierailija
16/70 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostatte hyvältä parilta. Ehditte vielä saada raha-asiat kuntoon, muistakaa puhaltaa yhteen hiileen!

Kiitos. Tällä hetkelle teemme molemmat parhaamme paremman tulevaisuuden eteen. Emmekä hevillä luovu yhteistyöstä, meillä kun ei nyt ole tässä maailmassa juuri muuta rikkautta kuin toisemme. -ap

Vierailija
17/70 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvi olla kummoinen tietäjä sanoakseen, että olitpa ja oletpa RAKASTUNUT!

onnea avioliittoonne!!

Heh... myönnetään. Kiitos! -ap

Vierailija
18/70 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot ihan kauhea lompakkoloinen!

Vierailija
19/70 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja täällä kilttimiehet jaksavat ulista ettei naisille kelpaa työtön, köyhä tai mt-ongelmainen mies, kun pitäis olla rikas jännämies. Eivät vaan tajua että oikeasti kiltti ja hyväluonteinen mies on kuumaa kamaa, olkoonkin rahaton ja masentunut.

Mun mies on paljon vanhempi kuin minä eikä mikään hyvätuloinen vaikka töissä käykin, mutta on vaan niin ihana ja huolehtivainen, joskus melkein ällön positiivinen kun itse olen kyyninen paska :D Tää on sitä tosirakkautta <3

Vierailija
20/70 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja täällä kilttimiehet jaksavat ulista ettei naisille kelpaa työtön, köyhä tai mt-ongelmainen mies, kun pitäis olla rikas jännämies. Eivät vaan tajua että oikeasti kiltti ja hyväluonteinen mies on kuumaa kamaa, olkoonkin rahaton ja masentunut.

Mun mies on paljon vanhempi kuin minä eikä mikään hyvätuloinen vaikka töissä käykin, mutta on vaan niin ihana ja huolehtivainen, joskus melkein ällön positiivinen kun itse olen kyyninen paska :D Tää on sitä tosirakkautta <3

Mä tunnen yhden neliraajahalvaantuneen naisen, jolla on työpaikka. Tarkoittaako tämä sitä, että neliraajahalvaantunut nainen ei ole muita huonommassa asemassa työpaikkaa etsiessä?