Avioiduin miehen kanssa, joka on luottotiedoton, työtön, köyhä, velkaantunut, mt-ongelmainen...
... ja kaiken huipuksi vielä kiltti. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (70)
Jos on kiltti, niin se on hyvä. Saat ehkä koulutettua siitä itselles autokuskin ja kaupassakävijän. Takuusäätiöön hoitamaan velkojen maksu, jotain töitä löytyy varmasti, ja mt-lääkkeitä saa arvauskeskuksesta. Kyllä se siitä.
Millaset appivanhemmat on?
Millaiseksi luonnehtisit vastaavasti itseäsi?
Onko se tyhmä, vai johtuuko mainitsemasi asiat mt-ongelmista?
Vierailija kirjoitti:
Jos on kiltti, niin se on hyvä. Saat ehkä koulutettua siitä itselles autokuskin ja kaupassakävijän. Takuusäätiöön hoitamaan velkojen maksu, jotain töitä löytyy varmasti, ja mt-lääkkeitä saa arvauskeskuksesta. Kyllä se siitä.
Millaset appivanhemmat on?
Tavallisia, mukavia, taloudellisesti ihan hyvin toimeentulevia ihmisiä. Eivät tiedä läheskään kaikista poikansa ongelmista, hän ei halua huolestuttaa vanhempiaan ja aiheuttaa heille pahaa mieltä. -ap
Noista nyt yksikään seikka ei tee miehestä huonoa. Mielenterveys ongelma ei ole mikään este elää ns.normaalia elämää. Nämä pitää koittaa vaan hoitaa kuntoon. Luottotiedot on myös mahdollista saada takaisin. Kannattaa pyytää apua velkaneuvonnasta.
Työttömyys on omasta asenteesta eniten kiinni. Työkokeilua ja opiskelua voisi harkita. Nämä varmasti auttaa siihen mielenterveyteen kun päivään tulee rutiineja ja sosiaalisia tilanteita.
Vierailija kirjoitti:
Olen opiskelija, joten velka ja köyhyys kuuluvat tällä hetkellä minunkin arkeeni. Samoin minullakin on masennustaustaa. Tällä hetkellä en myöskään ole töissä. Minulla kuitenkin on luottotiedot kunnossa. Mitä luonteeseeni tulee, niin ilmeisesti olen myös kiltti, ainakin mieheni on tätä mieltä, vaikka rehellisyyden nimissä täytyy sanoa, etten omasta mielestäni aina pysty aivan yhtä suureen tyyneen lempeyteen ja epäitsekyyteen kuin hän. -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen opiskelija, joten velka ja köyhyys kuuluvat tällä hetkellä minunkin arkeeni. Samoin minullakin on masennustaustaa. Tällä hetkellä en myöskään ole töissä. Minulla kuitenkin on luottotiedot kunnossa. Mitä luonteeseeni tulee, niin ilmeisesti olen myös kiltti, ainakin mieheni on tätä mieltä, vaikka rehellisyyden nimissä täytyy sanoa, etten omasta mielestäni aina pysty aivan yhtä suureen tyyneen lempeyteen ja epäitsekyyteen kuin hän. -ap
Kuulostatte hyvältä parilta. Ehditte vielä saada raha-asiat kuntoon, muistakaa puhaltaa yhteen hiileen!
Vierailija kirjoitti:
Onko se tyhmä, vai johtuuko mainitsemasi asiat mt-ongelmista?
Mielestäni hän on erittäinkin älykäs, joten sanoisin, että ko. asiat johtuvat puhtaasti mt-ongelmista. Toisaalta hän ei mielestäni aina ole varsinkaan näiden ongelmiensa syntysijoilla ollut oikein hyvä itsetuntemuksessa, eikä ymmärtänyt ajoissa tilanteensa vakavuutta. Joku voisi toki pitää sitäkin eräänlaisena tyhmyytenä. -ap
Ai saatana! Nyt on napsahtanut taas kunnon lottovoitto Porvooseen!
Vierailija kirjoitti:
Oletko jo pettänyt?
En. -ap
0/5. Surkee provo. Keksi parempaa.
Ei tarvi olla kummoinen tietäjä sanoakseen, että olitpa ja oletpa RAKASTUNUT!
onnea avioliittoonne!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostatte hyvältä parilta. Ehditte vielä saada raha-asiat kuntoon, muistakaa puhaltaa yhteen hiileen!
Kiitos. Tällä hetkelle teemme molemmat parhaamme paremman tulevaisuuden eteen. Emmekä hevillä luovu yhteistyöstä, meillä kun ei nyt ole tässä maailmassa juuri muuta rikkautta kuin toisemme. -ap
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvi olla kummoinen tietäjä sanoakseen, että olitpa ja oletpa RAKASTUNUT!
onnea avioliittoonne!!
Heh... myönnetään. Kiitos! -ap
Ja täällä kilttimiehet jaksavat ulista ettei naisille kelpaa työtön, köyhä tai mt-ongelmainen mies, kun pitäis olla rikas jännämies. Eivät vaan tajua että oikeasti kiltti ja hyväluonteinen mies on kuumaa kamaa, olkoonkin rahaton ja masentunut.
Mun mies on paljon vanhempi kuin minä eikä mikään hyvätuloinen vaikka töissä käykin, mutta on vaan niin ihana ja huolehtivainen, joskus melkein ällön positiivinen kun itse olen kyyninen paska :D Tää on sitä tosirakkautta <3
Vierailija kirjoitti:
Ja täällä kilttimiehet jaksavat ulista ettei naisille kelpaa työtön, köyhä tai mt-ongelmainen mies, kun pitäis olla rikas jännämies. Eivät vaan tajua että oikeasti kiltti ja hyväluonteinen mies on kuumaa kamaa, olkoonkin rahaton ja masentunut.
Mun mies on paljon vanhempi kuin minä eikä mikään hyvätuloinen vaikka töissä käykin, mutta on vaan niin ihana ja huolehtivainen, joskus melkein ällön positiivinen kun itse olen kyyninen paska :D Tää on sitä tosirakkautta <3
Mä tunnen yhden neliraajahalvaantuneen naisen, jolla on työpaikka. Tarkoittaako tämä sitä, että neliraajahalvaantunut nainen ei ole muita huonommassa asemassa työpaikkaa etsiessä?
Auts