Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole mieheni silmissä viehättävä

Vierailija
14.09.2017 |

Miten oppia elämään sen tosiasian kanssa, että mieheni ei pidä minua seksikkäänä eikä kauniina? Mistäkö tiedän tämän? Hän kommentoi avoimesti esim. Facebookissa naispuolisille työkavereilleen kuinka kauniita nämä ovat kuvissaan ja onpa jäänyt kiinni viestittelystäkin erään tällaisen nuoren naisen kanssa. Viesteissä flirttailtiin ja nainen lähetteli vihjailevia kuvia miehelleni näin esimerkiksi. Mies kertoi naiselle avoimesti miten kuuma hän on ja kertoi katsovansa tämän kuvia 20 kertaa päivässä. Minua hän ei kehu oikeastaan koskaan, ei kasvokkain saati sitten kommentoi tai tykkää fb-kuvistani. Ei hän varsinaisesti haukukaan ulkonäköäni, muttei millään lailla ilmaise että olisin viehättävä. Onko tämä vain siedettävä ja totuteltava tähän tunteeseen että mieheni himoitsee muita eikä minua ollenkaan? Antaa paukkua mielipiteitä!

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoh, harvoin lapset menevät rikki vanhempiensa erosta. Aina sama virsi, "Miksi ette eroa?" "Koska lapset".

Lasten lisäksi mietin tietysti myös sitä haluanko todella hankaloittaa elämääni ryhtymällä siihen erohommaan. Rahallisesti pärjääminen, tukiverkkojen puuttuminen yms pelottavat. Mieheni on läheisin ihminen jota minulla on koskaan ollut, en halua elää ilman häntä. Harmittaa silti vietävästi etten saa kokea olevani hänelle yhtä rakas ja puoleensavetävä kuin toivoisin olevani.

Miksi sulla on tollanen ihminen läheisimpänä? Etsi läheiseksi ihmiseksi joku joka Arvostaa Sua!

Niin, miten sen selittäisin? Eihän hän tunnu minua arvostavan, totta. Mutta minkäs teen sille että minulle hän on silti rakas? Hän on ensirakkauteni, lasteni isä ja ainoa ihminen jolle olen kertonut kaikki salaisuuteni. Tottakai toivoisin olevani hänelle yhtä tärkeä kuin hän on minulle. En haluaisi lähteä etsimään jotakuta muuta.

Ymmärrän. Silti sun mies on paskiainen ja sä et arvosta itseäsi. Minkälainen suhde sulla on isääsi.

Huono suhde isään, hän laiminlöi minun hyvinvointiani aika rankasti ja varmasti on jättänyt jälkensä itsetuntooni.

Isähaavan putsaaminen voisi nostaa sun itsetuntoa. Ootko lukenut narsismista? Toivon sulle Kaikkea hyvää! Ansaitset miehen joka kehuu sua.

Kiitos kauniista sanoista! ihan puhtaasta narsismista en usko olevan kyse, mutta monessa asiassa mies on kyllä ihan äärettömän itsekeskeinen. On myöntänytkin ettei juuri ajattele minun tunteitani tehdessään jotain minua loukkaavaa, siksi varmaan se onkin hänelle niin helppoa. Omatunto ei kolkuta, vituttaa vaan jos jää kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi