En ole mieheni silmissä viehättävä
Miten oppia elämään sen tosiasian kanssa, että mieheni ei pidä minua seksikkäänä eikä kauniina? Mistäkö tiedän tämän? Hän kommentoi avoimesti esim. Facebookissa naispuolisille työkavereilleen kuinka kauniita nämä ovat kuvissaan ja onpa jäänyt kiinni viestittelystäkin erään tällaisen nuoren naisen kanssa. Viesteissä flirttailtiin ja nainen lähetteli vihjailevia kuvia miehelleni näin esimerkiksi. Mies kertoi naiselle avoimesti miten kuuma hän on ja kertoi katsovansa tämän kuvia 20 kertaa päivässä. Minua hän ei kehu oikeastaan koskaan, ei kasvokkain saati sitten kommentoi tai tykkää fb-kuvistani. Ei hän varsinaisesti haukukaan ulkonäköäni, muttei millään lailla ilmaise että olisin viehättävä. Onko tämä vain siedettävä ja totuteltava tähän tunteeseen että mieheni himoitsee muita eikä minua ollenkaan? Antaa paukkua mielipiteitä!
Kiitos kauniista sanoista! ihan puhtaasta narsismista en usko olevan kyse, mutta monessa asiassa mies on kyllä ihan äärettömän itsekeskeinen. On myöntänytkin ettei juuri ajattele minun tunteitani tehdessään jotain minua loukkaavaa, siksi varmaan se onkin hänelle niin helppoa. Omatunto ei kolkuta, vituttaa vaan jos jää kiinni.