Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huomaatko toistavasi vanhempiesi "virheitä" omassa elämässäsi joko toimissasi tai olosuhteiden uhrina?

Vierailija
14.09.2017 |

Olenko ainoa onneton luuseri, joka on miettinyt, ettei halua olla tai tehdä kuten äiti tai isä ja sitten nelikymppisenä huomaa, että kappas vaan, olen onnistunut ajautumaan toimintamalleihin ja samanlaisiin elämäntilanteisiin kuin vanhempani. Juuri niihin, joita toivoin vältteleväni.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En toista. En ole antanut lapsilleni selkään ja haukkunut heitä. Vanhemmilla menee hyvin. Ylisuuri okt. Itsellä mies jätti ja jäin yksinhuoltajaksi pikkupalkalla. 

Vierailija
2/8 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En toista. En ole antanut lapsilleni selkään ja haukkunut heitä. Vanhemmilla menee hyvin. Ylisuuri okt. Itsellä mies jätti ja jäin yksinhuoltajaksi pikkupalkalla. 

Oma äitini taas oli päinvastoin liian uhrautuvainen ihminen ja nyt huomaan saavani itseni kiinni samasta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissakin kyllä, mutta olen jättänyt lapset tekemättä kuten vanhempienikin olisi pitänyt.

Vierailija
4/8 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se hetki, jolloin huomasin olevani kuin äitini, oli elämäni mullistava. Ensin suutuin itselleni, sitten ryhdistäydyin. Nyt 26-vuotiaana huomaan onnistuneeni elämäntapamuutoksessani ja olen onnellinen. Äitini tosin on etääntynyt, mikä on surullista, mutta en voi hänen takiaan palata vanhaan.

Vierailija
5/8 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari lähisukulaista meni aika sekaisin läheisensä kuolemasta. Vannoin silloin mielessäni, etten anna jonkun kuoleman horjuttaa itseäni noin, mutta taitaa olla käynyt niin itsellekin (tai siis tietoisesti pyristelen tästä nyt irti). 

Vierailija
6/8 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joissakin kyllä, mutta olen jättänyt lapset tekemättä kuten vanhempienikin olisi pitänyt.

Niinpä. Isäni meni jotenkin sekaisin ja hylkäsi minut. Olen aina halunnut lapsia ja uskon, että olisin ollut hyvä äiti, mutta jotenkin takaraivossa kalvaa se, että mitä jos minäkin kuitenkin olisin jotenkin hajonnut ja toiminut samoin. 

Vierailija
7/8 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunpa mahdollisimman monet tajuaisivat tämän.

Vierailija
8/8 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole toistanut vanhempieni virheitä , mutta ihan omiani olen tehnyt aika paljon.