Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole mieheni silmissä viehättävä

Vierailija
14.09.2017 |

Miten oppia elämään sen tosiasian kanssa, että mieheni ei pidä minua seksikkäänä eikä kauniina? Mistäkö tiedän tämän? Hän kommentoi avoimesti esim. Facebookissa naispuolisille työkavereilleen kuinka kauniita nämä ovat kuvissaan ja onpa jäänyt kiinni viestittelystäkin erään tällaisen nuoren naisen kanssa. Viesteissä flirttailtiin ja nainen lähetteli vihjailevia kuvia miehelleni näin esimerkiksi. Mies kertoi naiselle avoimesti miten kuuma hän on ja kertoi katsovansa tämän kuvia 20 kertaa päivässä. Minua hän ei kehu oikeastaan koskaan, ei kasvokkain saati sitten kommentoi tai tykkää fb-kuvistani. Ei hän varsinaisesti haukukaan ulkonäköäni, muttei millään lailla ilmaise että olisin viehättävä. Onko tämä vain siedettävä ja totuteltava tähän tunteeseen että mieheni himoitsee muita eikä minua ollenkaan? Antaa paukkua mielipiteitä!

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään mutta nauran aina pankkiin mennessäni ;)

Käykö joku pankissa vuonna 2017?

netitse, my darling ;)

Vierailija
22/41 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh, harvoin lapset menevät rikki vanhempiensa erosta. Aina sama virsi, "Miksi ette eroa?" "Koska lapset".

Lasten lisäksi mietin tietysti myös sitä haluanko todella hankaloittaa elämääni ryhtymällä siihen erohommaan. Rahallisesti pärjääminen, tukiverkkojen puuttuminen yms pelottavat. Mieheni on läheisin ihminen jota minulla on koskaan ollut, en halua elää ilman häntä. Harmittaa silti vietävästi etten saa kokea olevani hänelle yhtä rakas ja puoleensavetävä kuin toivoisin olevani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herrasmiehelle ei tulisi mieleenkään kommentoida muiden naisten kuvia facessa. IRL voi toki jonkun kohteliaisuuden sanoa, mutta herutuskuvien kehuminen on paitsi lapsellista, myös todella sivistymätöntä.

Vierailija
24/41 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoh, harvoin lapset menevät rikki vanhempiensa erosta. Aina sama virsi, "Miksi ette eroa?" "Koska lapset".

Lasten lisäksi mietin tietysti myös sitä haluanko todella hankaloittaa elämääni ryhtymällä siihen erohommaan. Rahallisesti pärjääminen, tukiverkkojen puuttuminen yms pelottavat. Mieheni on läheisin ihminen jota minulla on koskaan ollut, en halua elää ilman häntä. Harmittaa silti vietävästi etten saa kokea olevani hänelle yhtä rakas ja puoleensavetävä kuin toivoisin olevani.

Miksi sulla on tollanen ihminen läheisimpänä? Etsi läheiseksi ihmiseksi joku joka Arvostaa Sua!

Vierailija
25/41 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi muuten mielenkiintoista jos joku alapeukuttaja kertoisi miksi alapeukuttaa kommenttejani? -ap

Vierailija
26/41 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herrasmiehelle ei tulisi mieleenkään kommentoida muiden naisten kuvia facessa. IRL voi toki jonkun kohteliaisuuden sanoa, mutta herutuskuvien kehuminen on paitsi lapsellista, myös todella sivistymätöntä.

Jos ei pysty kehumaan omaa naista irl, ei kyllä voi kehua muitakaan.

Vierailija
27/41 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kuten muut sanoneet, miehesi on tahditon ääliö. Totta kai jokainen viriili mies katselee muitakin naisia, mutta oma vaimo on se ainoa, jonka ulkonäköä ääneen kehutaan.

-M41

Vierailija
28/41 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi muuten mielenkiintoista jos joku alapeukuttaja kertoisi miksi alapeukuttaa kommenttejani? -ap

Koska sun mies on oikeasti paskiainen, mutta sä haluat väkisin kääntää asian jotenkin positiiviseksi. Minkälaista mallia sä annat sun lapsillesi. Sinä ansaitset miehen joka kehuu Sua!

Vierailija
29/41 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sulla on tollanen ihminen läheisimpänä? Etsi läheiseksi ihmiseksi joku joka Arvostaa Sua!

Niin, miten sen selittäisin? Eihän hän tunnu minua arvostavan, totta. Mutta minkäs teen sille että minulle hän on silti rakas? Hän on ensirakkauteni, lasteni isä ja ainoa ihminen jolle olen kertonut kaikki salaisuuteni. Tottakai toivoisin olevani hänelle yhtä tärkeä kuin hän on minulle. En haluaisi lähteä etsimään jotakuta muuta.

Vierailija
30/41 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ottanut asiaa puheeksi? Kertonut, miltä moinen käytös tuntuu sinusta? Miten mies suhtautui? Lupasiko muuttaa toimintaansa?

Mikäli ette ole vielä puhuneet, niin puhukaa niin pian kuin mahdollista. Suurin osa parisuhteen kiemuroista selviää puhumalla. Tsemppiä teille!

Vierailija
31/41 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut tuollaisen miehen kanssa joskus suhteessa. Tuo on keino painaa oman siipan itsetunto alas, ja näköjään on siinä onnistunutkin. Onko se rakkautta, kunnioitusta tai arvostusta? Ei. Tämän jälkeen voit kysyä itseltäsi mihin suhteenne perustuu. Minä lähdin siitä suhteesta, lopulta, olisi pitänyt lähteä jo paljon aiemmin. Ole sinä viisaampi.

Vierailija
32/41 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ottanut asiaa puheeksi? Kertonut, miltä moinen käytös tuntuu sinusta? Miten mies suhtautui? Lupasiko muuttaa toimintaansa?

Mikäli ette ole vielä puhuneet, niin puhukaa niin pian kuin mahdollista. Suurin osa parisuhteen kiemuroista selviää puhumalla. Tsemppiä teille!

Olen, monet kerrat. Hän on lopettanut kuvista tykkäämisen, jottei se näkyisi minun newsfeedissäni. Kommentoi kauniiden naisten kuvia edelleen, mutta yrittää naamioida sen muka viattomaksi. Tyyliin "kiva hattu" vaikka kuvassa on törkeän kaunis ja seksikäs nainen vähäpukeisena. Kuvassa olevassa hatussa itsessään ei ole mitään huomiota herättävää. Mutta tuntuu olevan tarve päästä jotenkin kehumaan. Olen joskus aikonut ostaa itselleni samanlaisen hatun niin miehen mielestä hattu oli nolo ja ruma. Jos tästä ymmärrätte mitä haen takaa?

Vierailija
33/41 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on joko totaalisen empatiakyvytön ääliö tai kusipää joka haluaa loukata ja nöyryyttää sinua.

Siinä ei ole mitään pahaa että arvostaa kaunista naista, onhan meillä naisillakin silmät päässä mitä miehiin tulee. Mutta se, mitä ääneen sanotaan tai kirjoitetaan -no, tuollainen käytös olisi minusta noloa sinkullekin ja parisuhteessa olevalle miehelle se on täysin sopimatonta.

Ala sinä tykätä ja kommentoida facessa miespuolisten tuttujen kuvia tyyliin "kylläpä housuissa pullottaa, nam" ja katso miten miehesi reagoi... Ei vaan, alentuisivat vaan ääliömiehesi tasolle tuolla.

Vierailija
34/41 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tästä mitään päätöksiä voi tehdä ilman muutamaa fotoa! 

Vierailija
35/41 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tästä mitään päätöksiä voi tehdä ilman muutamaa fotoa! 

Kenestä haluaisit kuvia? En minä ainakaan halua mitään arvostelua omasta pärstästäni. Olen tavallisen näköinen, meikattuna jaja houkset laitettuna perusnätti. En ruma, mutten varmasti mikään kaunotarkaan. Nämä muut mainitsemani naiset taas ovat ihan tosi kauniita ja muutenkin täysin eri näköisiä kuin minä. Minä olen vaalea ja hillitysti meikkaava ja pukeutuva, he tummapiirteisiä, meikattuja ja kurveja korostavasti pukeutuvia.

Vierailija
36/41 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, miten sen selittäisin? Eihän hän tunnu minua arvostavan, totta. Mutta minkäs teen sille että minulle hän on silti rakas? Hän on ensirakkauteni, lasteni isä ja ainoa ihminen jolle olen kertonut kaikki salaisuuteni. Tottakai toivoisin olevani hänelle yhtä tärkeä kuin hän on minulle. En haluaisi lähteä etsimään jotakuta muuta.

Ymmärrän. Silti sun mies on paskiainen ja sä et arvosta itseäsi. Minkälainen suhde sulla on isääsi.

Vierailija
37/41 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 31 jatkaa.

No sitten kuulostaa aika kummalliselta.. huolestuttavaltakin... Herättää todellakin kysymyksiä.

Koska oma keskustelunne ei ole johtanut ongelmassa puusta pitkään, suosittelisin lämpimästi asiantuntijan puheille hankkiutumista. Kyseisen käyttäytymisen takana vaikuttaisi olevan jotain sellaista, mikä olisi tärkeää kaivaa esiin pariterapeutin avulla ja käydä se (ne) läpi ihan perusteellisesti.

Mahdollisuus muutokseen ja parempaan on olemassa, jos kumpikin sitä tahtovat. Se vaatii rehellistä asioitten läpikäyntiä, kasvamista, tahtoa. Yhteisten lastenne sekä itsenne takia teidän kannattaa se työ tehdä (yhdessä pariterapeutin kanssa).

Vaikenemalla ja teeskentelemällä että kaikki on hyvin mikään ei muutu paremmaksi, päinvastoin.

Vierailija
38/41 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän. Silti sun mies on paskiainen ja sä et arvosta itseäsi. Minkälainen suhde sulla on isääsi.

Huono suhde isään, hän laiminlöi minun hyvinvointiani aika rankasti ja varmasti on jättänyt jälkensä itsetuntooni.

Vierailija
39/41 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huono suhde isään, hän laiminlöi minun hyvinvointiani aika rankasti ja varmasti on jättänyt jälkensä itsetuntooni.

Isähaavan putsaaminen voisi nostaa sun itsetuntoa. Ootko lukenut narsismista? Toivon sulle Kaikkea hyvää! Ansaitset miehen joka kehuu sua.

Vierailija
40/41 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meikkaatko päivittäin ja käyt 3-4 kertaa viikossa liikkumassa niin että tulee hiki? Tämän jokainen mies vaatii

Mä tein noin ja olen hoikka, mutta mieheni keskittyi vain puutteisiini (raskausarvet, liian iso ja lantion muodon vuoksi leveä peppu hoikassa kropassa). Mieheni haukkui ja nimitteli mua kymmeniä kertoja päivässä, eikä kehunut juurikaan koskaan. Sittemmin erosimme, mutta tunnen siitä syyllisyydentunteita, vaikka siis mies oli myös väkivaltainenkin.

T. Ei ap, vaan toinen vastaavasta ongelmasta kärsinyt

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän