Mikä on mukavin kaupunki, jossa olet käynyt
Kommentit (71)
München, viihtyisä, mukava, sopivan kokoinen ja ihmiset siellä ovat hauskoja.
Düsseldorf ja Bristol. Ei liian suuria, eikä pieniä. Jotenkin aito meininki molemmissa kaupungeissa.
Carcassonne, Lyon, Siena, Lontoo ja Rooma on valovuoden muita edellä.
Vierailija kirjoitti:
Kööpenhamina, Amsterdam, Madrid ja Lissabon pääkaupungeista. Tykkään myös Venetsiasta ja San Sebastianista. Rannikkokaupunkeja kaikki :)
Varsinkin Madrid.
Lyypekki, ihanan kaunis ja kesällä kivan elävä tunnelma. Se on myös sopivan kokoinen paikka ja joukossa viihtyy, koska siellä on ihan tavallisia ihmisiä😁
Istanbul, satumainen historia, loistava ruoka ja palvelu.
Cadiz! Pieni, lämmin, ranta, ison meren äärellä, lähellä muitakin kiinnostavia paikkoja kuten Sevilla.
TURKU<3
Varför Paris, vi har ju Åbo!
Annecy, idyllinen kaupunki Ranskassa lähellä Sveitsin rajaa
Helsinki. Tukholma olisi ollut muuten, mutta huijaava taksikuski ja uhkaava jengi pudotti pisteitä.
Praha, paljon ystäviä siellä. Taksikuskitkin tykkää kun puhutaan lätkästä.
Firenze, tosi kaunis. Ja edelleen voi puhua urheilusta eli formulasta.
Monta muutakin, mutta nämä nyt eka tuli mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Summerland, British Columbia Kanadassa.
Kanadakin nykyään Euroopassa?
Onpas vaikeaa. Tykkään asua Helsingissä, koska täällä on kotini, työni, harrastukseni, rakkaani ja ystäväni.
Toisaalta minulla on ikuinen kaipuu Lontooseen, missä olen asunut ja viettänyt elämäni parhaat ajat.
Lisäksi voisin heti lähteä uudelleen esimerkiksi Istanbuliin tai Barcelonaan. Ja olen varma, että pidän esimerkiksi Budapestistä, kunhan sinne ehdin.
Olen matkustellut paljon ja jokaisessa matkakohteessa on oma viehätyksensä. Suurista Euroopan kaupungeista Lontoo on ehkä eniten mieleeni. Muita suuria kaupunkeja, joista pidän: Venetsia, Firenze, Frankfurt, Barcelona, Nizza, Amsterdam ja Tukholma. Lisäksi Euroopasta löytyy paljon viehättäviä kyliä/pieniä kapunkeja ja saaria, kuten Luxemburg, Brugge, Bern, Basel, Zurich, Dubrovnik, Santorini, Vianden, Bamberg yms.
Venetsia, ja siellä lähellä pienemmät Treviso ja Asolo.
Grindavik ja Rovaniemi. Hienoi mestoi.
Onko Bristoliin helppo matkustaa Lobtoosta?
Pidän Italiasta: Venetsia, Verona ja Siena. Myös Berliini on ihana.