Mies juo tuttipullosta
Mieheni paljasti äskettäin, että juo silloin tällöin tuttipullosta lämmintä maitoa rentoutuakseen. Saa kuulemma sillä tavalla kaikki stressaavat ajatukset pois mielestään. Hän kysyi myös varovasti voisinko joskus juottaa häntä tuttipullosta, ja olin itse että miksikäs ei. Onko kukaan muu kuullut tällaisesta vai inko kyse hyvinkin harvinaisesta jutusta?
Kommentit (111)
Siis ihan tavallisesta vauvojen tuttipullosta? Erikoista, kuinka usein se tekee tuota?
Pakko tunnustaa, mutta itseäkin kutkuttaisi saada tuttipulloruokintaa turvalliselta ihmiseltä. Ja ihan tavallinen nainen olen.
Taantuuko miehesi muutenkin lapsen tasolle silloin kun juo tuttipullosta vai voiko se istua vaan ihan normisti kattomassa telkkua ja juoda samalla pullosta?
Ap:lla on musta ihanan rento asenne :)
Vierailija kirjoitti:
Siis ihan tavallisesta vauvojen tuttipullosta? Erikoista, kuinka usein se tekee tuota?
Ihan tavallisesta tuttipullosta juo, vielä sillä tavalla lapsellisen söpösti koristellusta. Ja kuulemma noin kerran kuussa tekee tuota.
ap
Vierailija kirjoitti:
Taantuuko miehesi muutenkin lapsen tasolle silloin kun juo tuttipullosta vai voiko se istua vaan ihan normisti kattomassa telkkua ja juoda samalla pullosta?
En ole vielä nähnyt, mutta mies sanoi että on silloin kyllä ihan erilaisessa mielentilassa kuin tavallisesti. Mitään vauvan leikkimistä tuohon ei kuitenkaan enempää liity
ap
Vierailija kirjoitti:
Ap:lla on musta ihanan rento asenne :)
Haha, kiitos :) Yritän muutenkin suhtautua erilaisiin ihmisiin myönteisesti ja uteliaasti, nyt kun on vielä kyse omasta rakkaasta niin tietysti toista haluaa ymmärtää mahdollisimman syvästi
Mä taas tykkään kun mun mies lässyttää ja lepertelee mulle vähän niinku lapselle
N23
Jotkuthan elää taaperoina omassa kodissaan ja käyttää koko ajan vaippoja jabodyja, siihen verrattuna tuo ei ole mitään
Hah saat vaihtaa sille vaipat aina treffien jälkeen ja työntää tutin suuhun jos se väittää joskus sinulle vastaan
Ei tuo mitenkään pahalta kuulosta, melkeinpä päinvastoin :)
Jännää että tuollaista esiintyy miehillä moninkertaisesti naisiin verrattuna. Jäävätkö ne poikalapset sitten jostain syystä useammin ilman lämpöä ja rakkaudenosoituksia
Vierailija kirjoitti:
Jännää että tuollaista esiintyy miehillä moninkertaisesti naisiin verrattuna. Jäävätkö ne poikalapset sitten jostain syystä useammin ilman lämpöä ja rakkaudenosoituksia
Väitätkö että joku on tutkinut imevätkö miehet naisia enemmän tuttipulloa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väitätkö että joku on tutkinut imevätkö miehet naisia enemmän tuttipulloa?
En, mutta kokonaisuudessaan tuollaista lapsuutta simuloivaa käyttäytymistä on miehillä huomattavasti enemmän kuin naisilla
Mä en ymmärrä miten tuo voisi haitata jotakuta, eiköhän meillä kaikilla ole omat oudot tapamme.
Itselläni on kokemusta insestin uhrin kanssa olemisesta ja hän kaipasi vaikeiden jaksojen aikana paljon äidillistä hellyyttä ja huolenpitoa kuten sylissä pitämistä, hiusten pesua ja iltasadun lukemista. Lopulta pitkän terapian kautta sai helpottavaa apua lapsuutensa traumoihin ja nuo rituaalit jäivät pois. Pidä mieli avoimena ja rakasta miestäsi omien rajojesi mukaisesti!
Jos hän tekee noin vain kerran kuussa, niin siitä ei kyllä ole mitään haittaa tavalliselle arkielämälle. Vähän hassultahan tuo kuulostaa, mutta se voi olla hänen tapansa käsitellä vanhoja asioita ja elää niiden kanssa. Hienoa että suhtaudut asiaan noin myönteisesti :)
Mun mielestä tuommoinen hoivaaminen kuuluu parisuhteeseen, jokainen tahtoo joskus tuntea itsensä pieneksi.
Ois tosi suloinen näky kun nainen juottaa miestä tuttipullosta. Ja tää ei ollut kettuilua vaan oon ihan tosissani
Osaat sitten vaihtaa tuleville lapsille vaipat kun harjoittelette yhdessä miehesi kanssa :)