Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies juo tuttipullosta

Vierailija
13.09.2017 |

Mieheni paljasti äskettäin, että juo silloin tällöin tuttipullosta lämmintä maitoa rentoutuakseen. Saa kuulemma sillä tavalla kaikki stressaavat ajatukset pois mielestään. Hän kysyi myös varovasti voisinko joskus juottaa häntä tuttipullosta, ja olin itse että miksikäs ei. Onko kukaan muu kuullut tällaisesta vai inko kyse hyvinkin harvinaisesta jutusta?

Kommentit (111)

Vierailija
21/111 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaat sitten vaihtaa tuleville lapsille vaipat kun harjoittelette yhdessä miehesi kanssa :)

Vierailija
22/111 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan tavallisesta vauvojen tuttipullosta? Erikoista, kuinka usein se tekee tuota?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/111 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko tunnustaa, mutta itseäkin kutkuttaisi saada tuttipulloruokintaa turvalliselta ihmiseltä. Ja ihan tavallinen nainen olen.

Vierailija
24/111 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taantuuko miehesi muutenkin lapsen tasolle silloin kun juo tuttipullosta vai voiko se istua vaan ihan normisti kattomassa telkkua ja juoda samalla pullosta?

Vierailija
25/111 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla on musta ihanan rento asenne :)

Vierailija
26/111 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ihan tavallisesta vauvojen tuttipullosta? Erikoista, kuinka usein se tekee tuota?

Ihan tavallisesta tuttipullosta juo, vielä sillä tavalla lapsellisen söpösti koristellusta. Ja kuulemma noin kerran kuussa tekee tuota.

ap

Vierailija
27/111 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taantuuko miehesi muutenkin lapsen tasolle silloin kun juo tuttipullosta vai voiko se istua vaan ihan normisti kattomassa telkkua ja juoda samalla pullosta?

En ole vielä nähnyt, mutta mies sanoi että on silloin kyllä ihan erilaisessa mielentilassa kuin tavallisesti. Mitään vauvan leikkimistä tuohon ei kuitenkaan enempää liity

ap

Vierailija
28/111 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:lla on musta ihanan rento asenne :)

Haha, kiitos :) Yritän muutenkin suhtautua erilaisiin ihmisiin myönteisesti ja uteliaasti, nyt kun on vielä kyse omasta rakkaasta niin tietysti toista haluaa ymmärtää mahdollisimman syvästi

Vierailija
29/111 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas tykkään kun mun mies lässyttää ja lepertelee mulle vähän niinku lapselle

N23

Vierailija
30/111 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkuthan elää taaperoina omassa kodissaan ja käyttää koko ajan vaippoja jabodyja, siihen verrattuna tuo ei ole mitään

Vierailija
31/111 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah saat vaihtaa sille vaipat aina treffien jälkeen ja työntää tutin suuhun jos se väittää joskus sinulle vastaan

Vierailija
32/111 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo mitenkään pahalta kuulosta, melkeinpä päinvastoin :)

Vierailija
33/111 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännää että tuollaista esiintyy miehillä moninkertaisesti naisiin verrattuna. Jäävätkö ne poikalapset sitten jostain syystä useammin ilman lämpöä ja rakkaudenosoituksia

Vierailija
34/111 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännää että tuollaista esiintyy miehillä moninkertaisesti naisiin verrattuna. Jäävätkö ne poikalapset sitten jostain syystä useammin ilman lämpöä ja rakkaudenosoituksia

Väitätkö että joku on tutkinut imevätkö miehet naisia enemmän tuttipulloa?

Vierailija
35/111 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väitätkö että joku on tutkinut imevätkö miehet naisia enemmän tuttipulloa?

En, mutta kokonaisuudessaan tuollaista lapsuutta simuloivaa käyttäytymistä on miehillä huomattavasti enemmän kuin naisilla

Vierailija
36/111 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä miten tuo voisi haitata jotakuta, eiköhän meillä kaikilla ole omat oudot tapamme.

Vierailija
37/111 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on kokemusta insestin uhrin kanssa olemisesta ja hän kaipasi vaikeiden jaksojen aikana paljon äidillistä hellyyttä ja huolenpitoa kuten sylissä pitämistä, hiusten pesua ja iltasadun lukemista. Lopulta pitkän terapian kautta sai helpottavaa apua lapsuutensa traumoihin ja nuo rituaalit jäivät pois. Pidä mieli avoimena ja rakasta miestäsi omien rajojesi mukaisesti!

Vierailija
38/111 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän tekee noin vain kerran kuussa, niin siitä ei kyllä ole mitään haittaa tavalliselle arkielämälle. Vähän hassultahan tuo kuulostaa, mutta se voi olla hänen tapansa käsitellä vanhoja asioita ja elää niiden kanssa. Hienoa että suhtaudut asiaan noin myönteisesti :)

Vierailija
39/111 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tuommoinen hoivaaminen kuuluu parisuhteeseen, jokainen tahtoo joskus tuntea itsensä pieneksi.

Vierailija
40/111 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois tosi suloinen näky kun nainen juottaa miestä tuttipullosta. Ja tää ei ollut kettuilua vaan oon ihan tosissani