Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies juo tuttipullosta

Vierailija
13.09.2017 |

Mieheni paljasti äskettäin, että juo silloin tällöin tuttipullosta lämmintä maitoa rentoutuakseen. Saa kuulemma sillä tavalla kaikki stressaavat ajatukset pois mielestään. Hän kysyi myös varovasti voisinko joskus juottaa häntä tuttipullosta, ja olin itse että miksikäs ei. Onko kukaan muu kuullut tällaisesta vai inko kyse hyvinkin harvinaisesta jutusta?

Kommentit (111)

Vierailija
81/111 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä se taantuminen alkaa, kohta kelpaa vaan tissi eikä mihinkään voi lähteä ilman paksua vaippaa ettei satu vahinkoja

Voi siinä muut äidit ihmetellä kun viet miehesi yleiseen lastenhoitohuoneeseen ja vaihdat hoitopöydällä kuiviin kun vaippa kastuu shoppailureissulla

Vierailija
82/111 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidänkkin suhteessa ollaan välillä pieniä ja leperrellään toisillemme, se on turvallista ja kivaa. tuttipullo kuulostaa hauskalta ja söpöltä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/111 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy myöntää että itsekin tarvitsen jonkinlaisen taantumishetken aina silloin tällöin :3

n22

Vierailija
84/111 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna tuolle ainakin mahdollisuus eli viettäkää oskus yhteinen tuttipullohetki

Vierailija
85/111 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin voisin olla tuollaisen kumppanin kanssa, ei ghaittaisi yhtään

Vierailija
86/111 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet nyt vaan on isoja vauvoja, harva tosin ihan vaippojen ja tuttien tasolla sentään on

Vierailija
87/111 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu ehkä siitä, että en ole ikinä tuntenut mitään hoivaviettiä "oikeitakaan" vauvoja kohtaa, mutta minusta aikuinen mies+tuttipullo-yhdistelmä olisi pelkästään kiusallinen. Vitsinä se voisi mennä yhden kerran, mutta jos toinen olisikin tosissaan asialla, en usko että haluaisin olla sellaisessa mukana. Kai minulta sitten puuttuu kaikki lapsenmielisyys.

Vierailija
88/111 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johtuu ehkä siitä, että en ole ikinä tuntenut mitään hoivaviettiä "oikeitakaan" vauvoja kohtaa, mutta minusta aikuinen mies+tuttipullo-yhdistelmä olisi pelkästään kiusallinen. Vitsinä se voisi mennä yhden kerran, mutta jos toinen olisikin tosissaan asialla, en usko että haluaisin olla sellaisessa mukana. Kai minulta sitten puuttuu kaikki lapsenmielisyys.

Näin varmaan suurin osa ihmisistä ajatteleekin, mutta itse olen aika lapsenmielinen tapaus joten minua tuo ajatus jopa vähän innostaa. Kiitos asiallisesta viestistä, kaikki eivät sellaisia näköjään osaa kirjoittaa :)

ap

Vierailija
89/111 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttipulloa imevä aikuinen olisi ylisöpö

Vierailija
90/111 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita mies päiväkotiin, siellä on työntekijöitä jotka juottaa pullosta ja vaihtaa vaipat jos et itse jaksa

Vierailija
91/111 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varoita että hampaat menee vinoon tutin imemisestä.

Vierailija
92/111 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on jokusen kerran tullut rinnalle kun olen imettänyt vauvaa, tulee siihen toiseen kainaloon lähelle ja imaisee vähän maitoa myös. Ei oo mua haitannut, että hän tykkää siinä olla..

Vierailija
93/111 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi tuohon. En halua olla terapeutti kenellekään, edes leikkimielellä. Mistä sä ap voit olla muka varma, että ruokkimalla tuota " fetissiä", teet oikein? Jos oikea terapeutti olisi toista mieltä, että älä ryhdy tuohon?

Vierailija
94/111 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pystyisi tuohon. En halua olla terapeutti kenellekään, edes leikkimielellä. Mistä sä ap voit olla muka varma, että ruokkimalla tuota " fetissiä", teet oikein? Jos oikea terapeutti olisi toista mieltä, että älä ryhdy tuohon?

En koe todellakaan olevani terapeutti. Minulle tuo näyttäytyy yksinkertaisesi vähän erikoisempana tapana rentoutua, ja siihen kuuluu huolenpitoa ja läheisyyttä. Ja voinko olla tysin varma että teen "oikein"? En tietenkään. Aika harvasta asiasta pystyy ennakkoon olemaan 100% varma, että se on toiselle ihmiselle hyväksi. Tunnen mieheni hyvin, me molemmat uskomme että tämä on hyvä juttu joten haluan ainakin kokeilla.

ap

Vierailija
95/111 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hauskaa kun jotkut luulee että tuosta seuraisi välitön katastrofi :DD

Vierailija
96/111 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hauskaa kun jotkut luulee että tuosta seuraisi välitön katastrofi :DD

Kerran kun imaisee tuttipullosta niin muuttuu vauvaksi, eikä osaa enää pidättää ja koko aika pitää saada tittiä

Vierailija
97/111 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet nyt vaan on isoja vauvoja, harva tosin ihan vaippojen ja tuttien tasolla sentään on

Vierailija
98/111 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juottaispa joku muakin tuttipullosta, iski ikäkriisi kun täytin 20 vaikka oon luonteeltani vielä aika kakara

Vierailija
99/111 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkinasteinen fetissi olla taas vauva. Ite en alkais.

Kohta varmaan pyytää päästä paskomaan vaippoihin ja sä saat siivota:D uuu mikä Mies...

Vierailija
100/111 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juottaispa joku muakin tuttipullosta, iski ikäkriisi kun täytin 20 vaikka oon luonteeltani vielä aika kakara

Jos olet nainen niin minä voin tulla juottamaan

M28