Mies juo tuttipullosta
Mieheni paljasti äskettäin, että juo silloin tällöin tuttipullosta lämmintä maitoa rentoutuakseen. Saa kuulemma sillä tavalla kaikki stressaavat ajatukset pois mielestään. Hän kysyi myös varovasti voisinko joskus juottaa häntä tuttipullosta, ja olin itse että miksikäs ei. Onko kukaan muu kuullut tällaisesta vai inko kyse hyvinkin harvinaisesta jutusta?
Kommentit (111)
Meidänkkin suhteessa ollaan välillä pieniä ja leperrellään toisillemme, se on turvallista ja kivaa. tuttipullo kuulostaa hauskalta ja söpöltä
Täytyy myöntää että itsekin tarvitsen jonkinlaisen taantumishetken aina silloin tällöin :3
n22
Anna tuolle ainakin mahdollisuus eli viettäkää oskus yhteinen tuttipullohetki
Minä ainakin voisin olla tuollaisen kumppanin kanssa, ei ghaittaisi yhtään
Miehet nyt vaan on isoja vauvoja, harva tosin ihan vaippojen ja tuttien tasolla sentään on
Johtuu ehkä siitä, että en ole ikinä tuntenut mitään hoivaviettiä "oikeitakaan" vauvoja kohtaa, mutta minusta aikuinen mies+tuttipullo-yhdistelmä olisi pelkästään kiusallinen. Vitsinä se voisi mennä yhden kerran, mutta jos toinen olisikin tosissaan asialla, en usko että haluaisin olla sellaisessa mukana. Kai minulta sitten puuttuu kaikki lapsenmielisyys.
Vierailija kirjoitti:
Johtuu ehkä siitä, että en ole ikinä tuntenut mitään hoivaviettiä "oikeitakaan" vauvoja kohtaa, mutta minusta aikuinen mies+tuttipullo-yhdistelmä olisi pelkästään kiusallinen. Vitsinä se voisi mennä yhden kerran, mutta jos toinen olisikin tosissaan asialla, en usko että haluaisin olla sellaisessa mukana. Kai minulta sitten puuttuu kaikki lapsenmielisyys.
Näin varmaan suurin osa ihmisistä ajatteleekin, mutta itse olen aika lapsenmielinen tapaus joten minua tuo ajatus jopa vähän innostaa. Kiitos asiallisesta viestistä, kaikki eivät sellaisia näköjään osaa kirjoittaa :)
ap
Tuttipulloa imevä aikuinen olisi ylisöpö
Laita mies päiväkotiin, siellä on työntekijöitä jotka juottaa pullosta ja vaihtaa vaipat jos et itse jaksa
Varoita että hampaat menee vinoon tutin imemisestä.
Mun mies on jokusen kerran tullut rinnalle kun olen imettänyt vauvaa, tulee siihen toiseen kainaloon lähelle ja imaisee vähän maitoa myös. Ei oo mua haitannut, että hän tykkää siinä olla..
En pystyisi tuohon. En halua olla terapeutti kenellekään, edes leikkimielellä. Mistä sä ap voit olla muka varma, että ruokkimalla tuota " fetissiä", teet oikein? Jos oikea terapeutti olisi toista mieltä, että älä ryhdy tuohon?
Vierailija kirjoitti:
En pystyisi tuohon. En halua olla terapeutti kenellekään, edes leikkimielellä. Mistä sä ap voit olla muka varma, että ruokkimalla tuota " fetissiä", teet oikein? Jos oikea terapeutti olisi toista mieltä, että älä ryhdy tuohon?
En koe todellakaan olevani terapeutti. Minulle tuo näyttäytyy yksinkertaisesi vähän erikoisempana tapana rentoutua, ja siihen kuuluu huolenpitoa ja läheisyyttä. Ja voinko olla tysin varma että teen "oikein"? En tietenkään. Aika harvasta asiasta pystyy ennakkoon olemaan 100% varma, että se on toiselle ihmiselle hyväksi. Tunnen mieheni hyvin, me molemmat uskomme että tämä on hyvä juttu joten haluan ainakin kokeilla.
ap
hauskaa kun jotkut luulee että tuosta seuraisi välitön katastrofi :DD
Vierailija kirjoitti:
hauskaa kun jotkut luulee että tuosta seuraisi välitön katastrofi :DD
Kerran kun imaisee tuttipullosta niin muuttuu vauvaksi, eikä osaa enää pidättää ja koko aika pitää saada tittiä
Vierailija kirjoitti:
Miehet nyt vaan on isoja vauvoja, harva tosin ihan vaippojen ja tuttien tasolla sentään on
Juottaispa joku muakin tuttipullosta, iski ikäkriisi kun täytin 20 vaikka oon luonteeltani vielä aika kakara
Jonkinasteinen fetissi olla taas vauva. Ite en alkais.
Kohta varmaan pyytää päästä paskomaan vaippoihin ja sä saat siivota:D uuu mikä Mies...
Vierailija kirjoitti:
Juottaispa joku muakin tuttipullosta, iski ikäkriisi kun täytin 20 vaikka oon luonteeltani vielä aika kakara
Jos olet nainen niin minä voin tulla juottamaan
M28
Voi siinä muut äidit ihmetellä kun viet miehesi yleiseen lastenhoitohuoneeseen ja vaihdat hoitopöydällä kuiviin kun vaippa kastuu shoppailureissulla