Mies juo tuttipullosta
Mieheni paljasti äskettäin, että juo silloin tällöin tuttipullosta lämmintä maitoa rentoutuakseen. Saa kuulemma sillä tavalla kaikki stressaavat ajatukset pois mielestään. Hän kysyi myös varovasti voisinko joskus juottaa häntä tuttipullosta, ja olin itse että miksikäs ei. Onko kukaan muu kuullut tällaisesta vai inko kyse hyvinkin harvinaisesta jutusta?
Kommentit (111)
Anna sille tissiä ja laita se vaippoihin
Hallittu taantuminen voi oikeasti olla terapeuttista, eikä siinä ole mitään väärää. Paljon huonompiakin tapoja löytyy stressin purkamiseen
Jäänyt lapsena vaille tärkeää kiintymyssuhdetta.
Tällainen käyttäytyminen on huomattavasti tavallisempaa sellaisilla ihmisillä, joilla on ollut turvaton lapsuus. Jotain jälkiä se aina jättää ja toisilla jälki on tällainen. Voi kuulostaa kummalliselta mutta tuosta voi oikeasti olla paljon apua hänelle.
Adult baby ilmiöstä tod. näk kyse, se googleen ja menoksi
Ei itseä haittaisi, jos ei menisi liiallisuuksiin ja voisin olla tuollaisessa jossain määrin mukana. Minäkin arvaisin, että tässä on kyse henkilöstä joka on jäänyt lapsena ilman rakkautta.
Joko tuo on keino elää turvatonta lapsuutta uudelleen ja "korjata" siihen liittyviä muistoja tai sitten fetissi. Mahdollisesti molempia, sillä seksuaalisuus kytkeytyy usein ainakin jossain määrin mukaan tällaisiin asioihin. Oma kumppanini on vähän samanlainen, ja minulle se on yksi piirre muiden joukossa, aika ihana oikeastaan.
tykkääkö se myös pissata vaippoihin? sekin on kai yllättävän yleistä
Ompas erikoista, pidin trollina mutta goolettelin asiaa ja tällaista on kai oikeasti enemmänkin. Ihmiset on jänniä. Enkä siis tuomitse, tavallaan aika siistiä
Ehkä se vihjailee että haluaisi imeä sun tisuja
Miehellä on ollut vaikea lapsuus, kuten moni täällä arvasikin. Hän itsekin epäili, että tuo on tapa hoitaa sitä sisällä olevaa hajotettua lasta. Minusta tuossa ei ole mitään väärää, ja huolehdin hänestä mielelläni aina silloin tällöin :)
ap
Vierailija kirjoitti:
Kohta saat pukea sille vaipat.
Haha saa nähdä ;D Eipä sekään mikään maailmanloppu olisi
ap
jossain päin taisi olla joskus jopa pieni muotijuttu tutit ja tuttipullot nuorilla aikuisilla
Täällä toinen samanlainen. Ja kyllä, itsekin koin lapsuudessa paljon pahoja asioita.
Onko sillä ollut ankea lapsuus?