Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies juo tuttipullosta

Vierailija
13.09.2017 |

Mieheni paljasti äskettäin, että juo silloin tällöin tuttipullosta lämmintä maitoa rentoutuakseen. Saa kuulemma sillä tavalla kaikki stressaavat ajatukset pois mielestään. Hän kysyi myös varovasti voisinko joskus juottaa häntä tuttipullosta, ja olin itse että miksikäs ei. Onko kukaan muu kuullut tällaisesta vai inko kyse hyvinkin harvinaisesta jutusta?

Kommentit (111)

Vierailija
61/111 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauskaa kun vauva.fi suositteli lukemaan myös: "Milloin siirtyä tuttipullosta nokkamukiin" :DD

Kyllä tämän olisi pitänyt tapahtua ennen seurustelun aloittamista...

Vierailija
62/111 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä se taantuminen alkaa, kohta kelpaa vaan tissi eikä mihinkään voi lähteä ilman paksua vaippaa ettei satu vahinkoja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/111 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on iso nallekarhu mitä halailen joskus kun ahdistaa, hänelle tuo tuttipullo on varmaankin samankaltainen esine josta saa lohtua ja voimaa

Vierailija
64/111 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti, jätä se ja äkkiä.

Vierailija
65/111 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi helvetti, jätä se ja äkkiä.

No en tasan jätä ap

Vierailija
66/111 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallista meillä, että mies uinahtaa rakastelun jälkeen nänni suussa. Eikö tosiaan  näin muilla?

Vierailija
67/111 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallista meillä, että mies uinahtaa rakastelun jälkeen nänni suussa. Eikö tosiaan  näin muilla?

Kyllä minunkin miehet on tissi suussa viihtyneet ja on se minunkin mielestäni kivaa

Vierailija
68/111 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimakkaasti näyttää jakavan mielipiteitä tämä, outoa että jotkut reagoivat niin negatiivisesti näinkin viattomaan asiaan

Vierailija
69/111 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että miehesi on löytänyt noin hyvän keinon purkaa stressiä, ja vielä hienompaa, että hänellä on kumppani joka suhtautuu asiaan noin ihanasti

Vierailija
70/111 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauskaa kun vauva.fi suositteli lukemaan myös: "Milloin siirtyä tuttipullosta nokkamukiin" :DD

Mäkin repesin tälle :DD siinä voi olla ap:n mies ihmeissään kun ap iskee joku päivä nokkamukin kouraan ja sanoo että nyt on aika siirtyä tuttipullosta eteenpäin.

Ja siis vakavasti ottaen, tuossa tuttipullosta juomisessa ei ole todellakaan mitään väärää tai pahaa

Vierailija
71/111 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kumppani tykkää pitää vaippoja, vähän samoista syistä kuin sun miehesi juo tuttipullosta. Aluksi olin tottakai hyvin hämilläni, mutta vähitellen totuin ajatukseen ja nykyään minua ei haittaa enää ollenkaan, mies näyttää vaipoissa jopa aika söpöltä

nainen, 28v

Vierailija
72/111 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi nyt on vakava tilanne. Tavalliset ihmiset juovat dooleyssia pullon suusta, kun haluavat lämmittävää, rasvaista ja rentouttavaa juotavaa.

Vierailija
73/111 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

dooleys on muuten helkkarin pahaa :DD

Vierailija
74/111 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kuuluu psyyken puolen ongelmiin ja varmaankin liittyy lapsuuteen?

En missään tapauksessa lähtisi vahvistamaan ko. käytöstä, vaan päinvastoin ottaisin selvää mistä voisi apua löytyä.

Nykyään kovin moni on "antaa kaikkien kukkien kukkia vaan" linjalla, mutta johan se nyt järki sanoo, että aikuisen miehen tarve imeä tuttipulloa kertoo jonkin olevan pahasti pielessä.

Vierailija
75/111 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

dooleys on muuten helkkarin pahaa :DD

Juot luultavasti liian nopeasti.

Vierailija
76/111 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuusvammainen tarvii kumppaniksi terveemmän, joka on vahva vuorollaan tai aina. Usein vaan lapsuusvammainen kehittyy narsistiksi, ja silloin pitää löytää vielä heikompi jonka elinvoimaa voi yrittää lutkuttaa. Ja tehdä toisen olo helvetiksi. Oraalius liittyy tuohon. Moni tykkää juoda, syödä, tupakoida.

Mutta jos yksinään juo tuttipullosta ja selviää siitä ilman apuasi, kai se on hänen asiansa. Tissin lutkuttaja voisi selvittää äitivammansa äitinsä kanssa.

Vierailija
77/111 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole moisesta kuullut! Voiko tällaisesta saada apua johonkin traumaan? Muistan, kun äiti kielsi minua kiimasta tuttipullosta, kun siskoni sai siitä maitoa. Vieläkin muistan sen yläkaapin kulman, mihin se "piilotettiin". Pitäisköhän hankkia oma pullo ja rutistaa sitä oikein lujaa? Auttaisko sen käsittelyä, että minua on haluttu reipastaa ja tehdä väkisin isommaksi kuin silloin olin?

Vierailija
78/111 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

81, etkö näe asian molemminpuolista eroottista iloa?  Onhan se myös sivistyneempää kuin suositut (n. 80 % harjoittamat) alakerran oraliikat.

Vierailija
79/111 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuossa mitään väärää ole

Vierailija
80/111 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit harjoitella lapsenhoitoa imettämällä ja leikittämällä miestäsi ja vaihtamalla hänelle vaippoja