MITÄ TEKISITTE JOS TULISITTE RASKAAKS YHEN YÖN JUTUSTA?
Kommentit (28)
Tulin. Tein abortin.
Kaduin sitä myöhemmin, kun en saanut sitten lapsia vuosien yrityksestä huolimatta.
Yleensä annan vain peppua yhden illan jutuille
Vierailija kirjoitti:
Soittaisin seiskaan.
N67
Tuossa iässä ip-lehdetkin kiinnostuisi.😄
Se oli haluttu lopputulos. Halusin lapsen ja mieheltä elarit mutta en halunnut miestä. Olen nyt kolme vuotta joutunut keksimään keinoja miten saa estettyä miestä näkemästä lastani kun en halua että mies on mitenkään osallinen lapseni elämään. Onneksi asiaan liittyvät viranomaiset on naisia jotka tukee toisia naisia välittämättä miehen oikeuksista niin minun halu toteutuu aina
Abortin, jos olisin antanut pesää muslimille.
Vierailija kirjoitti:
Se oli haluttu lopputulos. Halusin lapsen ja mieheltä elarit mutta en halunnut miestä. Olen nyt kolme vuotta joutunut keksimään keinoja miten saa estettyä miestä näkemästä lastani kun en halua että mies on mitenkään osallinen lapseni elämään. Onneksi asiaan liittyvät viranomaiset on naisia jotka tukee toisia naisia välittämättä miehen oikeuksista niin minun halu toteutuu aina
Olet i d i o o t t i
En mene mihinkään yhden yön juttuun,a
Vierailija kirjoitti:
Tulin. Tein abortin.
Kaduin sitä myöhemmin, kun en saanut sitten lapsia vuosien yrityksestä huolimatta.
Elämä on valintoja täynä idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Abortin, jos olisin antanut pesää muslimille.
Ilmeisesti joukko vihervasureita antaa muslimien panna itseään.
Tulin. Tein keskeytyksen.
En todellakaan ole katunut. Olin silloin 45 vee.
Olisin todella ihmeissäni. Olen mies.
-Kylmis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet i d i o o t t i
Minua ei kiinnosta teidän miesten mielipiteet kun minä tiedän parhaiten mikä on hyväksi minun lapselle ja minun mielestä se ei ole hyväksi että lapsen isä on osallistuu lapseni elämään. Eihän mies ole kuin siittäjä ja siittä ei haeta muuta kuin tuloja ja palveluita mutta minä en palveluita tarvitse niin en halua olla miehen kanssa tekemisissä
Hoitaisin asian 🚽