Mies juo tuttipullosta
Mieheni paljasti äskettäin, että juo silloin tällöin tuttipullosta lämmintä maitoa rentoutuakseen. Saa kuulemma sillä tavalla kaikki stressaavat ajatukset pois mielestään. Hän kysyi myös varovasti voisinko joskus juottaa häntä tuttipullosta, ja olin itse että miksikäs ei. Onko kukaan muu kuullut tällaisesta vai inko kyse hyvinkin harvinaisesta jutusta?
Kommentit (111)
Suhteenne vaikuttaa sellaiselta että voitte puhua toisillenne mistä vain ja se on hieno asia :)
Haluaako se myös että sä imetät sitä vai tykkääkö vaan tosta tuttipullosta
Minä tunnustan haaveilevani miehestä jota saisi välillä hoitaa kuin lasta. Jotkut miehet ovat tästä pitäneet, jotkut eivät.
N44
Musta olis ainakin vaan suloista jos nainen joisi tuttipullosta, eikä vaipat tai muutkaan tuommoiset haittaisi
mies28
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on kokemusta insestin uhrin kanssa olemisesta ja hän kaipasi vaikeiden jaksojen aikana paljon äidillistä hellyyttä ja huolenpitoa kuten sylissä pitämistä, hiusten pesua ja iltasadun lukemista. Lopulta pitkän terapian kautta sai helpottavaa apua lapsuutensa traumoihin ja nuo rituaalit jäivät pois. Pidä mieli avoimena ja rakasta miestäsi omien rajojesi mukaisesti!
Mun miehelläni on vähän samankaltainen tausta. Hän on käynyt aiemmin terapiassa ja vaikuttaa nykyään jo hyvin tasapainoiselta. Hän sanoo itsekin että hänellä on kaikki nyt hyvin ja kokee päässeensä noista asioista yli niin hyvin kuin niistä on mahdollista päästä.
Silloin tällöin hän kaipaa kuitenkin tuollaista irtiottoa ja minusta on upeaa, että hän uskaltaa tehdä niin ja että minä voin auttaa häntä tuntemaan olonsa turvatuksi :) Ja pakko myöntää että odotan jo näkeväni hänet tuttipullon kanssa :D
ap
Vierailija kirjoitti:
Osaat sitten vaihtaa tuleville lapsille vaipat kun harjoittelette yhdessä miehesi kanssa :)
Ei edes tarvitse tehdä mitään lapsia kun mies on jo vauva :p
vähän hassua mutta hyvällä tavalla ja söpöä myös
En kyllä ymmärrä tätä yhtään. Tuo ei ole tasapainoinen parisuhde vaan hoitaja ja hoidettava. Huhhuh..
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ymmärrä tätä yhtään. Tuo ei ole tasapainoinen parisuhde vaan hoitaja ja hoidettava. Huhhuh..
Itse koen suhteen kyllä täysin tasaarvoiseksi. Eri asia olisi jos miestä pitäisi jatkuvasti "hoitaa", mutta näin ei todellakaan ole. Ja ihan samalla tavalla se toimii toisinkin päin, minä saan mieheltäni turvaa ja lohdutusta silloin kun sitä kaipaan. Hänen kainalonsa on minulle maailman turvallisin paikka :)
ap
Ei tuo tuossa mittakaavassa parisuhteen dynamiikkaa hirveästi muuta, enkä keksi mitään muutakaan haittaa. Jos homma on molemmille ok, niin hyvät teille
Kuulostatte aika söpöltä parilta, mahtavaa että haluat ymmärtää miestäsi
Ei tuo minusta mitenkään vastenmieliseltä kuulosta, mutta pystytkö enää haluamaan miestäsi samalla tavalla seksuaalisesti kun olet nähnyt hänet imemässä tuttipulloa
Vierailija kirjoitti:
Ap:lla on musta ihanan rento asenne :)
Jep, näin pitäisi kaikkien nähdä muut ihmiset
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo minusta mitenkään vastenmieliseltä kuulosta, mutta pystytkö enää haluamaan miestäsi samalla tavalla seksuaalisesti kun olet nähnyt hänet imemässä tuttipulloa
Miksi en pystyisi? Kukaan ei ole aina seksikäs. Olen minä nähnyt hänet kaivamassa nenääkin, mutta eipä sellaiset asiat mielessä pyöri silloin kun hullaantuu toisesta kunnolla makuuhuoneessa.
ap
Täällä nainen joka nukkuu unilelun kanssa ja halailee pehmoleluja. Ihan normaalina pidän itseäni. Yllätyin positiivisesti, ettei miestä ole ammuttu alas tässä keskustelussa. Hyvä että ymmärtäväisia ihmisiäkin riittää x)
Laita sille tutti suuhun ja vaipat jalkaan ja työnnä rattaissa pari kierrosta kaupungilla, tuskin sen jälkeen haluaa enää imeä tuttipulloa niinkuin pikkuvauva
Hauskaa kun vauva.fi suositteli lukemaan myös: "Milloin siirtyä tuttipullosta nokkamukiin" :DD
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa kun vauva.fi suositteli lukemaan myös: "Milloin siirtyä tuttipullosta nokkamukiin" :DD
Haha, eikä ;D tuo on aika läppä kieltämättä :D
ap
Mitäpä tuo haittaa? Parempi noin on rentoutua kuin kossupullon kanssa
Sano mun sanoneen, kohta sä vaihdat jo sen vaippoja