Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa ihastumisen tunteita enää!

Ei pakollinen
12.09.2017 |

Oon ihastunut väärään ihmiseen. Ja en pääse tästä yli. Oon niin väsynyt tähän tunteisen vuoristorataan.

Ihastumisen tunteet kyseiseen ihmiseen kestänyt jo kauan.. ensimmäisen kerran hänet näin 6v sitten ja heti ihastuin. Ja tää pahenee vaan kokoajan. :( Neljän vuoden ajan oltu toisinaan melko tiiviisti yhdessä töiden vuoksi.
Välillä olen kuvitellut kaiken olevan jo ohi kunnes taas tunteet nostaa päätään. EN VAAN enää JAKSA!! Tekis mieli vaa märistä kokoajan, en saa ajatuksilta hetken rauhaa. Ei ole ketään kenelle puhua.

Pakko purkaa johonki ettei tule hulluksi. Pakko päästä näistä tunteita eroon.

Kommentit (87)

Vierailija
21/87 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarra löytyy finch tarroista jos joku jaksaa kattoo sen. Nyt poistan koko ukon mun messnegeristä ja whatsappista ja koko elämästä.

Vierailija
22/87 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdeksan vuotta eikä loppua näy, vaikka kerroin (eikä johtanut mihinkään).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/87 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeesti tiedä pääseekö tästä ikinä yli. On kestänyt jo niin kauan. Ja se mies einoo edes mikään komistus. Tavallinen paskiainen. Joka hurmasi mut huumorintajullaan.

Vierailija
24/87 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä en ymmärrä että jos joku on ihastunut ja vaikka se vastapuoli ei olisi, miksi pitää olla sille ihastuneelle ilkeä? Aikuinen mies ja välttelee minua töissä. Huomauttelee olemassaolostani. On siis selvästi harmistunut siitä asiasta että tietää mun tykkäävän ja että olen olemassa. On muiden nähden ystävällinen. Uskon että sen kaverit on kuittailu sille kun olen niin lääpälläni. Se sit purkaa nolouttaan minuun.

Inhottava tilanne. Mun kannalta.

Vierailija
25/87 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se mies teki kun kerroit?

Vierailija
26/87 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä minäkään tajua. Miks se edes vastailee mun viesteihin? Ja vielä heti? Olis vastaamatta tai sanois suoraan ettei kiinnosta?!?

Vierailija
27/87 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä en ymmärrä että jos joku on ihastunut ja vaikka se vastapuoli ei olisi, miksi pitää olla sille ihastuneelle ilkeä? Aikuinen mies ja välttelee minua töissä. Huomauttelee olemassaolostani. On siis selvästi harmistunut siitä asiasta että tietää mun tykkäävän ja että olen olemassa. On muiden nähden ystävällinen. Uskon että sen kaverit on kuittailu sille kun olen niin lääpälläni. Se sit purkaa nolouttaan minuun.

Inhottava tilanne. Mun kannalta.

Kaikki ei ole aikuisenakaan henkisesti aikuisia. Saman voisin kommentoida tuohon tarrahommaan.

Vierailija
28/87 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se mies teki kun kerroit?

Ei tarvinu kertoo kun se huomasi. Se sano mulle mulle että olen epätoivottu henkilö hänen läheellän. Ei noilla sanoilla mutta tuota tarkoitti.

Vierailija
29/87 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olishan siellä ollut vaikka sellanen tarra joka raapii päätä tai joku toinen enemmän evvk. En nyt pääse tästä tarrasta yli.

Vierailija
30/87 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset ihastuu useinmiten kuvaan jonka on luoneet päässään toisesta. Se siis jo usein auttaa kun tutustuu ihastukseen ja huomaa ettei se ollutkaan sellainen kuin kuvitteli. Ihastumisen tunteet katoavat. Tosin jos sun ihastuminen on niin seksuaalista että et pysty olemaan hyppäämättä sänkyyn, niin älä tutustu.

Tuo on varmasti hyvin totta, mutta ongelmahan onkin usein just siinä että toiseen ei pääse tutustumaan ja näkemään sitä todellista puolta. Mielikuvitus tekee tehtävänsä ja tunteet on ja pysyy vuosikausia. 

Vierailija
31/87 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi eii, jatkuuko tätä oikiasti vuosia. Kyllä tässä on ihastumisen huuma mennyt ohitse ja ihastuksesta nähnyt myös niitä ei niin mieluisia puolia. Mutta ei, tää ei laannu. Osa asioista kirpoo ja syvältä mutta ei ei. Tää on aivan sairasta. Oon niin pettyny itteeni ku en pääse yli. Joka päivä tahtois vaan nähä tai soitella. Se vaan on niin love.😘 Aina mietin että miten onnistuis nähä. 😶 Nyt yrittänyt kerätä itelle ilkeää mieltä että ensi kerran ku nähdään niin en lähde hänen kanssa kaksistaan mihinkään ellei hän suostu tulla vielä kerran meidän vanhaan yhteiseen harrastukseen, sillä koen että jos ei siihen lähde niin ei oikeasti ole kiinnostunut paskaakaan ja hengaa mun kanssa velvollisuudesta vaan sitte muuten.😐 ap

Vierailija
32/87 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein kamalinta on, että olen mustasukkanen tästä ihastuksestani. Se hätkähdytti itteä kyllä.🤔 Ap

Vierailija
33/87 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh, onneksi itsellä tuo aika kaukana takana. Meni ohi sillä etten enää nähnyt työkaveria kun vaihtoi eri osastolle, tai siirrettiin, en tiedä. Työpaikka oli muutenkin romansseja suosiva, jopa toimitusjohtaja-omistajalla oli seksisuhde vaikka vaimonsa oli myös töissä siellä toimistolla. Ja monta muutakin suhdetta siellä oli, miehiä ja naisia töissä niin tätä tapahtuu. Raastavaa kyllä, kun pitäisi töihinkin keskittyä.

Vierailija
34/87 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa en työpaiklaa voi vaihtaa. Ja vaikka vaihtaisin, väistämättä törmäilisin tähän ihmiseen. Tai ainakin hän minulle soittelisi toisinaan vapaa ajalla. Ap

Vierailija
35/87 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläkin sama ongelma, jatkunut jo kaksi vuotta. Ensimmäiset 1,5 vuotta pidin ihastumisen tunteet itselläni enkä vienyt asiaa eteenpäin koska seurustelin, mutta alkuvuodesta aloin miettimään eroa ja viimeiset puoli vuotta ihastus sitten onkin syventynyt entisestään. Olemme hyviä kavereita tuon miehen kanssa ja kun pari kuukautta sitten tunnustin hänelle tunteeni, oli hän tosi yllättynyt mutta on suhtautunut myötätuntoisesti asiaan eikä ole muuttunut oudoksi tai vältteleväksi. Vastakaikua en siis saanut ja hän tyrmäsi haaveet mistään kaveruutta suuremmasta (koska seurustelin hänen parhaan kaverinsa kanssa), mutta silti mietin voisiko tossa olla jotain enkä osaa päästää irti.

Joku sanoi että usein ihastutaan vain mielikuviin ja kun kunnolla tutustuu niin ihastus katoaa mutta ei tässä tapauksessa :/. Tunnen miehen todella hyvin ja hän on avautunut asioista joista ei ole puhunut edes exälleni, olemme täysin samalla aaltopituudella ja meillä on paljon yhteistä. En tajua miksei hän näe tätä tai tunne samoin, koska omasta mielestäni olen löytänyt sielunkumppanin hänestä.

Huoh, ei auta muu kuin niellä pettymys ja koittaa jatkaa hyvinä ystävinä niinkuin tähänkin asti..

Vierailija
36/87 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ihana ettö ootte ystäviä. Vaikka toisaalta raastava. Mutta mutta.. tiedän erittäin hyvin sun tunteen. Ap

Vierailija
37/87 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen ikäänkuin varastaa elämäsi. Hanki harrastus ja koita irrottautua. Miehet leikittelee naisten tunteilla.

Vierailija
38/87 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkein kamalinta on, että olen mustasukkanen tästä ihastuksestani. Se hätkähdytti itteä kyllä.🤔 Ap

Joo, älä? :D

Olen todella tasapaksu luonteeltani, eikä minulla ole koskaan entisten kanssa tullut tällaisia tuntemuksia vastaan. Olisin saanut hänet, hän lupautui, mutta en voinut... Ajan myötä löysin itsestäni niin pimeitä puolia, että tiesin, että jos hän lähtisi niin minusta tulisisi sinä päivänä rikollinen. Edes hänen takiaan en sitä halua olla. Huomasin, että hän aiheuttaa minussa liian suuria tunteita ja liian suurta kuohuntaa ja ehkä on kuitenkin parempi kärsiä vaan seuraukset tästä ihastuksesta ja köh köh, odottaa vuosia että tunne menee ohi. Olisin jo päässyt yli, mutta hän otti yhteyttä joten kaikki pinnalla taas.

Vierailija
39/87 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen ikäänkuin varastaa elämäsi. Hanki harrastus ja koita irrottautua. Miehet leikittelee naisten tunteilla.

Ai miehet?? Olen mies ja ihastunut naiseen. Kertonutkin ihastuksestani, mutta toista ei kiinnosta. Mutta leikittelee kyllä tunteillani, pitää yhteyttä ja flirttailee.

Aika moni nainen juoksuttaa ihastunutta miestä senkun kerkiää. Mitäs se on, muuta kuin leikittelyä?

Vierailija
40/87 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai miehet?? Olen mies ja ihastunut naiseen. Kertonutkin ihastuksestani, mutta toista ei kiinnosta. Mutta leikittelee kyllä tunteillani, pitää yhteyttä ja flirttailee.

Aika moni nainen juoksuttaa ihastunutta miestä senkun kerkiää. Mitäs se on, muuta kuin leikittelyä?

Onhan se tylyä toimintaa molemmilta sukupuolilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi