En jaksa ihastumisen tunteita enää!
Oon ihastunut väärään ihmiseen. Ja en pääse tästä yli. Oon niin väsynyt tähän tunteisen vuoristorataan.
Ihastumisen tunteet kyseiseen ihmiseen kestänyt jo kauan.. ensimmäisen kerran hänet näin 6v sitten ja heti ihastuin. Ja tää pahenee vaan kokoajan. :( Neljän vuoden ajan oltu toisinaan melko tiiviisti yhdessä töiden vuoksi.
Välillä olen kuvitellut kaiken olevan jo ohi kunnes taas tunteet nostaa päätään. EN VAAN enää JAKSA!! Tekis mieli vaa märistä kokoajan, en saa ajatuksilta hetken rauhaa. Ei ole ketään kenelle puhua.
Pakko purkaa johonki ettei tule hulluksi. Pakko päästä näistä tunteita eroon.
Kommentit (87)
sama. Ei kyllä vielä ole 6v täynnä mutta varmaan se sieltä tulee... On tää tuskallista...
Kehoitan näyttämään selvästi sille ihastukselle asian. Sen jälkeen kun ootte sen tehneet ette oo enää ihastuneet.
Nimimerkillä paskaaniskaan
Sama täällä. Tunteet yksipuolisia ja jatkuneet jo vuosia... koko ajan ollaan tekemisissä töiden kautta. Mikä avuksi?!
Vaihda työpaikkaa, hanki uusi harrastus, käy ulkomailla reissulla... uusi ihastus löytyy helposti ja entinen unohtuu salamannopeasti. <3
Vierailija kirjoitti:
Kehoitan näyttämään selvästi sille ihastukselle asian. Sen jälkeen kun ootte sen tehneet ette oo enää ihastuneet.
Öö, ei auttanut mulla. Kerroin tunteistani aika suoraan (en nyt ihan suoraan, mut niin suoraan, että jos toisella olis tunteita, olisi se ollut selvä aloite). Torjui mut niin lempeästi kuin mahdollista, suhtautuu ystävällisesti muhun ja itseäni kalvaa... tunteet ei poistu.
Ihmiset ihastuu useinmiten kuvaan jonka on luoneet päässään toisesta. Se siis jo usein auttaa kun tutustuu ihastukseen ja huomaa ettei se ollutkaan sellainen kuin kuvitteli. Ihastumisen tunteet katoavat. Tosin jos sun ihastuminen on niin seksuaalista että et pysty olemaan hyppäämättä sänkyyn, niin älä tutustu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimimerkillä paskaaniskaanÖö, ei auttanut mulla. Kerroin tunteistani aika suoraan (en nyt ihan suoraan, mut niin suoraan, että jos toisella olis tunteita, olisi se ollut selvä aloite). Torjui mut niin lempeästi kuin mahdollista, suhtautuu ystävällisesti muhun ja itseäni kalvaa... tunteet ei poistu.
Oli reilu kun torjui suoraan. Minun tapauksessa torjunta tuli epäsuorasti. Kohteli kyllä ystävällisesti mutta sanoi ilkeästi sellaisia asioita joista tajusin etten ole ihastuttava. Pakoilee minua.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset ihastuu useinmiten kuvaan jonka on luoneet päässään toisesta. Se siis jo usein auttaa kun tutustuu ihastukseen ja huomaa ettei se ollutkaan sellainen kuin kuvitteli. Ihastumisen tunteet katoavat. Tosin jos sun ihastuminen on niin seksuaalista että et pysty olemaan hyppäämättä sänkyyn, niin älä tutustu.
Näin kaikille käy ennen pitkää! Mieti sitä.
Vierailija kirjoitti:
Tää varmaan oliskin. Ellei sattumoisin ole samanlainen masokisti kuin minä, eli mitä enemmän paskaa sitä enemmän voi ilmeisesti ihastua!
Ite olen 2 vuotta ollut ihastunut ja just sain sitä paskaa niskaan. Vihdoinkin uskalsin lähettää sydänemojin. Sain takas tarran jossa oli ensin kauhistunut ilme sen jälkeen punastunut nolostunut naama tms. Eli ei kiinnosta? Mitäs nyt? Miten tästä pääsee yli kun on kestänyt niin kauan?
Mulla kesti 15v ihastuminen. Loppui v 2002. Vieläkin tosin voisin.. hän vaan on sellainen
Numero 11 on just masokisti. Näköjään. Ei hemmetti. Hajosin just menin rikki kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Ite olen 2 vuotta ollut ihastunut ja just sain sitä paskaa niskaan. Vihdoinkin uskalsin lähettää sydänemojin. Sain takas tarran jossa oli ensin kauhistunut ilme sen jälkeen punastunut nolostunut naama tms. Eli ei kiinnosta? Mitäs nyt? Miten tästä pääsee yli kun on kestänyt niin kauan?
Ansaitset jonkun paremman!
Kirjoitin juuri päiväkirjaan ja valitin...
Tiedättekö tuon tarran facebookissa? Mitä se niinku oikeesti tarkoittaa? Ymmärränkö sen väärin? Oisko enää toivoa?
Hö miksei kukaan ihastu minuun...
T: Kilttimies
Vierailija kirjoitti:
Tai hämmästynyt ilme ja nolostunut eli ei usko että voisit olla ihastunut. Mä laittasin takas että kyllä vain. Kokeile.
En enää ikinä laita mitään😭 Pystytkö kattoo sen tarran facebookista? En oikein osaa selittää sirä kunnolla. Hakkaan päätä seinään ja unohdan.
Vierailija kirjoitti:
En enää ikinä laita mitään😭 Pystytkö kattoo sen tarran facebookista? En oikein osaa selittää sirä kunnolla. Hakkaan päätä seinään ja unohdan.
Löydät vielä jonkun paremman!
Sama