Mistä 35-vuotias akateeminen nainen voi löytää kunnollisen miehen
Olen 35-vuotias akateeminen nainen, ilmeisesti siis paaria parisuhdemarkkinoilla. Olen lapseton leski. Hoikka ja ihan nätti. Pätkätöissä eikä omistusasuntoa tai muuta omaisuutta, mutta elättäjää en missään nimessä ole etsimässä. Töissä tai harrastuksissa en tapaa ketään, baareissa en käy. Tinderin kautta ei tunnu löytyvän kunnollisia miehiä.
Kommentit (190)
Vierailija kirjoitti:
Sama ongelma oli minulla aikoinaan, hyvää miestä oli vaikea löytää. Renttuihin ja kaiken maailman pettäjiin kyllä törmäsin. Silloin ei ollut mitään tindereitä olemassakaan. Kunnes sitten yli nelikymppisenä törmäsin mieheeni koulutuspäivien illanvietossa, hän lääkäri, minä hoitaja. Valitettavasti biologinen kello oli siinä vaiheessa jo pysähtynyt mutta ihanaa elämää ollaan saatu elää ja kohta aletaan jo suunnitella eläkepäiviä. Toivon sinulle ap jaksamista äläkä anna periksi vaan pidä silmät auki, ei sitä tiedä minkä nurkan takana elämäsi mies tulee vastaan. Aloituksesi toi niin elävästi mieleeni ajan jolloin olin ikäisesi.
Ei löytynyt tarpeeksi varaskasta miestä ajoissa. Kova oli kohtalo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On meitä siellä täällä. Melkein mistä baan. Akateemisuus on ihan hyvä juttu sekin muiden asoiidem joukossa. Miksi et kysynyt, että mistö hoikka ja nätti nuori nainen voi löytää seuraa.
Onko nuoruus ja nätteys tärkeämpää kuin akateemisuus?
Nyt oikaisit vähän. Ap on nuori (35v). Hän ilmoitti olevansa hoikka ja kaunis. Hoikkuus ja kauneus näkyvät ensin. Fiksuus tulee esiin myöhemmin. Kukaan nainen ei kerro olevansa hoikka ja kaunis, koska sen näkee muutenkin. Koulutuksen korostaminen on äärettömän epäeroottista, ja tyhmää.
Aiemmassa kirjoituksessa sanottiin että se on yhtä tyhmää, kuin jos joku mies kertoisi housujen sisällä olevien varustusten senttimittoja. Fiksu mies ei kehu millään koulutuksella, työllä tai rahoilla. Saati housunsisällöllä.
Vierailija kirjoitti:
logist kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
logist kirjoitti:
No kelpaako logistiikan opiskelija, 28v, joka ei käy baareissa, eikä muutenkaan riennä koko ajan johonkin, vaan pitää kotona olemisesta?
Oletko komea? Onko sinulla paljon kavereita? Olet menestyjä ja se näkyy mies tilipussissa, so. >5500e/kk?
Ap saattaa olla sinusta kiinnostunut jos vastasit kaikkiin kyllä.
Heh, henkevää. Olisiko mahdollista, että elämässä on muutakin kuin raha ja sen avulla/sen suhteen mitattava "menestys"? Ilmeisesti täällä tehdään tyrmäys kaikille miehille, jotka kertovat olevansa kunnollisia sinkkuja. Voisiko olla, että he ovat ilman kunnollista miestä ja siksi yrittävät sen estää myös muilta?
Kyllä minulle 28v opiskelija sinänsä kelpaa. Hivenen tosin olisin varautunut ikäeron suhteen, en oikein tiedä mitä nuoremmat miehet 35v naisessa näkevät parisuhdemielessä.
Ap
En ole se kenelle vastasit mutta 28v työelämässä oleva sinkkumies kylläkin. Kyllähän tuo 7v ikäero omat haasteensa toisi, mutta tuskin mitään ylitsepääsemätöntä jos muuten nainen olisi sopiva.
Päälimmäisenä tuon ikäistä naista puolisoksi miettiessä olisi itsellä pelko naisen biologisesta kellosta. Haluan itse kyllä lapsia mutta lapsien hankkiminen on iso asia. Pelkona että nainen pakottaa niin suureen asiaan ennenkun olen siihen valmis. Enkä nyt tietenkään tarkoita mitään useiden vuosien odottamista, mutta joku tapaamisesta raskaaksi 6kk:ssa kuulostaisi aika nopealta. Tietenkin kaikille näille peloille ja mietteille voi heittää vesilintua jos on aivan varma kumppanin yhteensopivuudesta ja ymmärtää että naisen iän myötä raskauden riskit kasvaa.
Enkä nyt tarkoita että sinä AP olisit heti sitä lasta hankkimassa. Lähinnä tämä on asia joka itsellä pyörisi päällimmäisenä mielessä 35v naista treffaillessa.
Loppuun pitää vielä sanoa että ei h*lvetti mikä määrä avohoitopotilaita täällä palstalla pyörii. AP on kullankaivaja kun haluaa että mies ei ole sossupummi? AP on seksuaalivähemmistöjä vihaava rasisti kun ei ole kiinnostunut samaa sukupuolta olevista kumppaniehdokkaista? Ottakaa ihmiset ne lääkkeet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et löydä seuraa, koska yrität nostaa itseäsi jalustalle. Olen akateeminen ja myös ammattikoulun käynyt ja ymmärrän, että akateemisuus on loppujen lopuksi täysin merkityksetöntä.
Ei, sinä et nyt ymmärrä lika barn leka bäst. Akateeminen tai koulutettu nainen etsii useimmiten samantasosta tyyppiä. Ei siinä ole kyse jalustalle itsensä korottamisesta vaan elämän arvoista, valinnoista, harrastuksista, asenteesta...
Ei ole olemassa tasoja. T: av mammat
Eiköhän suurin osa maisteri-mammoista myönnä, että tasot ovat olemassa. Enemmän elämäm koululaisten juttu tämä "kaikki ovat yhtä tasokkaita" mantra.
Vierailija kirjoitti:
Naisten pitäisi ymmärtää, että akateemisuudella kehuskelu on yhtä viehättävää kuin jos mies ilmoittaisi miehiset mittansa senttimetreinä (pituus/paksuus). Ei kukaan nainen pane pahakseen, jos mies osoittautuu hyvin varustetuksi, mutta fiksu mies osaa jättää nämä tiedot pois omasta seuranhakuilmoituksestaan.
Ja mitä iloa siitä akateemisuudesta on, jos se ei ole millään tavalla realisoitunut hyvinä tuloina ja varallisuuden kertymisenä? Eivät miehet ole etsimässä mitään henkevää keskusteluseuraa, kyllä naiselta toivotaan jotain muuta.
Sillä akateemisuuden mainitsemisella on tarkoitus karsia sinunlaisesi pois...
Osta kiikarit, kokeile lintutorneja, siellä pyörii pääasiassa miehiä. Sitten voit ystävällisesti kysyä neuvoa kun et tunnista lintulajeja. Osa miehistä varmaan varattuja mutta ihan varmaan sinkkujakin löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Osta kiikarit, kokeile lintutorneja, siellä pyörii pääasiassa miehiä. Sitten voit ystävällisesti kysyä neuvoa kun et tunnista lintulajeja. Osa miehistä varmaan varattuja mutta ihan varmaan sinkkujakin löytyy.
Ehdottomasti kannattaa mieluummin "kiikaroida" niitä varattuja. Sille on aina syynsä, että mies vielä +30 ja sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisena sanoisin että jos vaan liikkuu ulkona, niin eiköhän siellä ole miehiä. Harrastuksissa, ravintoloissa ja vaikka kaverien juhlissa. Onko ap:lle tullut vastaan yhtään mielenkiintoista? Eli onko ongelma siinä ettei ap:ta kiinnostavia miehiä ole? Tällöin niitä tuskin löytyy mistään muualtakaan.
Jos ongelma on taas siinä että kemia puuttuu, niin sitten vaan kaunistautumaan ja flirttailemaan. Miehet usein kun ovat aika samanlaisia parinmuodostamisessa, harva perustaa sitä pelkästään fiksun keskustelukumppanuuden ja asiallisen pukeutumisen pohjalle.
Pitäisi keksiä joku uusi harrastus jossa sinkkumiehiä voisi tavata. Ideoita tähän? Baareissa en tosiaan enää käy ja ystävien juhlat harvassa. Perheellisiä ovat. Varmasti niitä ihan tavallisia, kiinnostavia miehiä on ympärillä, ongelma tuntuu tosiaan olevan se, että vaikea tietää kuka on sinkku ja luoda kontakti.
Ap
Luo vaan rohkeasti kontaktin varattujen miesten kanssa kuten muutkin vapaat naiset. Ne miehet on kuitenkin jo joku nainen valinnut ja hyväksi todennut. Sinkkumiehet ovat 90% luusereita.
Tässä huonoin neuvo ikinä!
Jos neuvo on niin huono, miksi se on niin käytetty?!
Jännä, miten sitä minäkin muutuin heti luuserista huippusaaliiksi tuossa alkukesästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisena sanoisin että jos vaan liikkuu ulkona, niin eiköhän siellä ole miehiä. Harrastuksissa, ravintoloissa ja vaikka kaverien juhlissa. Onko ap:lle tullut vastaan yhtään mielenkiintoista? Eli onko ongelma siinä ettei ap:ta kiinnostavia miehiä ole? Tällöin niitä tuskin löytyy mistään muualtakaan.
Jos ongelma on taas siinä että kemia puuttuu, niin sitten vaan kaunistautumaan ja flirttailemaan. Miehet usein kun ovat aika samanlaisia parinmuodostamisessa, harva perustaa sitä pelkästään fiksun keskustelukumppanuuden ja asiallisen pukeutumisen pohjalle.
Pitäisi keksiä joku uusi harrastus jossa sinkkumiehiä voisi tavata. Ideoita tähän? Baareissa en tosiaan enää käy ja ystävien juhlat harvassa. Perheellisiä ovat. Varmasti niitä ihan tavallisia, kiinnostavia miehiä on ympärillä, ongelma tuntuu tosiaan olevan se, että vaikea tietää kuka on sinkku ja luoda kontakti.
Ap
Luo vaan rohkeasti kontaktin varattujen miesten kanssa kuten muutkin vapaat naiset. Ne miehet on kuitenkin jo joku nainen valinnut ja hyväksi todennut. Sinkkumiehet ovat 90% luusereita.
Tässä huonoin neuvo ikinä!
Jos neuvo on niin huono, miksi se on niin käytetty?!
Jännä, miten sitä minäkin muutuin heti luuserista huippusaaliiksi tuossa alkukesästä.
Muista kuitenkin, ettei kyse ole missään tapauksessa rahasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten pitäisi ymmärtää, että akateemisuudella kehuskelu on yhtä viehättävää kuin jos mies ilmoittaisi miehiset mittansa senttimetreinä (pituus/paksuus). Ei kukaan nainen pane pahakseen, jos mies osoittautuu hyvin varustetuksi, mutta fiksu mies osaa jättää nämä tiedot pois omasta seuranhakuilmoituksestaan.
Ja mitä iloa siitä akateemisuudesta on, jos se ei ole millään tavalla realisoitunut hyvinä tuloina ja varallisuuden kertymisenä? Eivät miehet ole etsimässä mitään henkevää keskusteluseuraa, kyllä naiselta toivotaan jotain muuta.
Puhu taas vain omasta puolestasi. Itse olen seurustellut aikuisiällä vain sellaisten miesten kanssa, joille on ollut tärkeää, että kanssani on voinut keskustella monipuolisesti, olen ollut yhtä korkeasti koulutettu kuin he ja minulla on ollut muutenkin suurin piirtein sama sosioekonominen status.
Todella suppea ja ahdasmielinen on näkemyksesi elämästä. Degeneroituminen häämöttää ja aivovuoto on todellista.
Mitä jonkun parisuhdepreferenssit muka kertovat ahdasmielisyydestä? Ihan tilastollisestikin parisuhteella on parhaat mahdollisuudet menestyä, jos ollaan edes suunnilleen samankaltaisista taustoista. Ja koulutus on ainakin minulle enemmän kuin pelkkä paperi. Se kertoo elämänarvoista ja kiinnostuksen kohteista. En ymmärrä, miksi pitäisi väkisin olla parisuhteessa jonkun taivaanrannan maalarin kanssa, joka on varmasti helkkarin hyvä tyyppi mutta jolla on täysin eri tavoitteet elämälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhu taas vain omasta puolestasi. Itse olen seurustellut aikuisiällä vain sellaisten miesten kanssa, joille on ollut tärkeää, että kanssani on voinut keskustella monipuolisesti, olen ollut yhtä korkeasti koulutettu kuin he ja minulla on ollut muutenkin suurin piirtein sama sosioekonominen status.
Todella suppea ja ahdasmielinen on näkemyksesi elämästä. Degeneroituminen häämöttää ja aivovuoto on todellista.
Ja koulutus on ainakin minulle enemmän kuin pelkkä paperi. Se kertoo varallisuudesta ja tulotasosta. En ymmärrä, miksi pitäisi väkisin olla parisuhteessa jonkun pienituloisen kanssa, joka on varmasti helkkarin köyhä tyyppi ja jolla ei ole varaa maksaa kallista materialismia.
Korjattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti kannattaa mieluummin "kiikaroida" niitä varattuja. Sille on aina syynsä, että mies vielä +30 ja sinkku.
Kiva juttu että mun kommentti poistettiin. Joka tapauksessa olen itse +30v sinkkumies jonka edellinen tyttöystävä kuoli kolarissa. En ole sen jälkeen vain löytänyt ketään, en ole edes etsinyt. Mistä sinä tiedät mitä miesten taustalla on? Ei kaikki pääse yli masennuksesta tms. Kai sitä voi myöhemmällä iällä ihastua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tapaa ketään töissä, koska työpaikallani on lähinnä naisia ja muutama varattu mies. Asiakkaita en ala pokaamaan. Harrastuksissa vähän sama tilanne, lähinnä naisia. Lenkkipolulla ei kukaan lähesty.
Akateemisuus on tuntunut olevan ongelma pariutumisessa. Työni on minulle tärkeä ja vaatii paljon palkattomia ylitöitä. Ei-akateemiset tapailemani miehet eivät ole tätä oikein sulattaneet. Kyllä minulle roskakuski kelpaisi siinä missä muutkin, jos vain olisi yhteensopivat luonteet ja juttua riittäisi.
Ap
Työ vaatii palkattomia ylitöitä. Just. Kukaan ei ole korvaamaton työssään, kannattaa ihan tämä muistaa.
Tätähän työnantajat rummuttavat. Tee työt jotka annetaan,vaikka omalla ajallasi tai olet entinen työntekijä kilometritehtaalla. Työ ja ansiotulo on immeiselle korvaamaton vuokran ja ruoan ja muun elämisen kustantamisessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva juttu että mun kommentti poistettiin. Joka tapauksessa olen itse +30v sinkkumies jonka edellinen tyttöystävä kuoli kolarissa. En ole sen jälkeen vain löytänyt ketään, en ole edes etsinyt. Mistä sinä tiedät mitä miesten taustalla on? Ei kaikki pääse yli masennuksesta tms. Kai sitä voi myöhemmällä iällä ihastua.
Noin toimitaankin ihan oletusten pohjalta. Naiset tyypilliset haluavat, että miehellä on varmasti tarpeeksi rahaa ja pysyvä tulotaso, joka on sitten kriteeri jonka perusteella kiinnostutaan. Jos on todennäköisyydet nousetvat sille, ettei miehellä ei ole tarpeeksi rahaa ja pysyvä tulotaso, naiset ei kiinnostu, koska naisia kiinnostaa miehessä ennen kaikkea raha.
Tee selväksi, että rahaa riittää ja kyllä ne kiinnostuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jonkun parisuhdepreferenssit muka kertovat ahdasmielisyydestä? Ihan tilastollisestikin parisuhteella on parhaat mahdollisuudet menestyä, jos ollaan edes suunnilleen samankaltaisista taustoista. Ja koulutus on ainakin minulle enemmän kuin pelkkä paperi. Se kertoo elämänarvoista ja kiinnostuksen kohteista. En ymmärrä, miksi pitäisi väkisin olla parisuhteessa jonkun taivaanrannan maalarin kanssa, joka on varmasti helkkarin hyvä tyyppi mutta jolla on täysin eri tavoitteet elämälle.
Tavoitteet ja yliopisto voivat olla samat, mutta niiden kustantaminen ilman vakityötä on vaikeaa.
T: Akateeminen työtön
Vaikeaa on, koska akateemiset naiset arvostavat akateemisuutta korkeammalle kuin akateemiset miehet.
Epäsuhta kirjoitti:
Vaikeaa on, koska akateemiset naiset arvostavat akateemisuutta korkeammalle kuin akateemiset miehet.
Monille hyasinttiämpäreille tuntuu olevan kova paikka, että hyvätuloinen akateeminen mies ottaa ennemmin sen rennon ja rempseän siivoojaan kuin sitä koppavaa, mukäylevää akaatemista akkaa.
Epäsuhta kirjoitti:
Rahaa ne arvostavat. Jos nämä topikin akateemiset akat, jotka kuulemma vaativat mieheltä työntekoa jonkun arvopohjan ja moraalin takia, saisivat tahallaan työttömän miehen, jonka tukitaso on kuitenkin 100 000 euroa kuukaudessa, niin ei todellakaan oltaisi vaatimassa työntekoa ja selittämässä jostain arvoista ja moraalista, vaan mies kelpuutettaisiin miettämättä valintaa nanosekuntiakaan.
kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et löydä seuraa, koska yrität nostaa itseäsi jalustalle. Olen akateeminen ja myös ammattikoulun käynyt ja ymmärrän, että akateemisuus on loppujen lopuksi täysin merkityksetöntä.
Olet näemmä lukutaidoton. Ap ei ole nostanut itseään jalustalle missään vaiheessa, kertoi koulutuksensa vaan. Sillehän käyvät myös amikset ja amk:laiset.
En ole lukutaidoton. Sinun olisi hyvä opetella lukemisen ymmärtämistä. Käsittääkseni aloittaja on kuitenkin ihminen, joten ole hyvä ja käytä hänestä hän-pronominia.
Sama ongelma oli minulla aikoinaan, hyvää miestä oli vaikea löytää. Renttuihin ja kaiken maailman pettäjiin kyllä törmäsin. Silloin ei ollut mitään tindereitä olemassakaan. Kunnes sitten yli nelikymppisenä törmäsin mieheeni koulutuspäivien illanvietossa, hän lääkäri, minä hoitaja. Valitettavasti biologinen kello oli siinä vaiheessa jo pysähtynyt mutta ihanaa elämää ollaan saatu elää ja kohta aletaan jo suunnitella eläkepäiviä. Toivon sinulle ap jaksamista äläkä anna periksi vaan pidä silmät auki, ei sitä tiedä minkä nurkan takana elämäsi mies tulee vastaan. Aloituksesi toi niin elävästi mieleeni ajan jolloin olin ikäisesi.