Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos saisit nähdä 15 minuutin pätkän siitä miltä elämäsi näyttäisi 10 vuoden kuluttua, katsoisitko sen?

Vierailija
12.09.2017 |

Miten on? Mitä haluaisit siellä näkyvän tai mikä olisi pahin pelkosi että siellä näkyy?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei näy mitään? :S

Vierailija
2/14 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin nähdä. Olen kärsinyt pahasta masennuksesta koko ikäni, olisi sama lopettaa tämä elo tähän jos parempaa ei näy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei näy mitään? :S

Sitten olisit kuollut/ näkyisi oma hautakivesi/ merenpohja/ mikä tahansa paikka mihin ruumiisi olisi haudattu.

Vierailija
4/14 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin nähdä olenko elossa. En usko, että mitään radikaaleja muutoksia ois.

Paitsi jos oisin voittanut lotossa :D.

Vierailija
5/14 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan katsoisi. Oon 25v naimisissa, opiskelen ja käyn töissä, koko elämä edessä.

Vierailija
6/14 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että haluaisin katsoa. Olen nyt niin onnellinen, että pelkäisin masentuvani lopullisesti, jos saisin tietää elämäni olevan kymmenen vuoden päästä jollain tavalla kamalaa.. Ehkä pahin pelko olisi, että en olisi edes kymmenen vuoden päästä elossa tai olisin vakavasti sairas tai joku läheinen olisi sairas tai kuollut.

Vierailija
7/14 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä katsoisin, niin tietäisin valmistautua.

Vierailija
8/14 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, ei kiinnosta.

Vierailija
9/14 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan haluaisi tietää. Olen 50-vuotias, saattaisin olla kuollut tai vaikkapa lapseni tai mieheni saattaisi olla kuollut. Ja silloin en todennäköisesti kykenisi nauttimaan jäljellä olevista vuosista, jos tietäisin, että menetän heistä jonkun kohta.

Ei. Kyllä se kuulkaa on hyvä asia, että emme tiedä. Hyvät asiat ehtii nähdä aikanaan ja huonoja ei ole hyvä tietää etukäteen, koska se masentaisi ja veisi ilon elämästä.

Vierailija
10/14 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska iso osa elämän mielekkyyttä on siinä, että elämän virta vie. En haluaisi ajatella, että tulevaisuuteni on lyöty lukkoon. 

Vierailija
11/14 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoisin! Koska jos elämä olisi ihan hirveää, niin voisin nyt nykyhetkessä tehdä kaikkeni muuttaakseni elämäni kulun.

Vierailija
12/14 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, vaikka kiusaus olisi varmasti suuri. Olisi tosi ahdistavaa tietää.

Vierailija
13/14 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olisi toivotonta elää, jos siellä näkyisi lähes silkkaa paskaa ja tulevaisuuden kulkua ei voisi muuttaa.

Vierailija
14/14 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä katsoisin. Haluaisin, että siinä näkyisi ainakin työtilanne, varallisuus ja läheisiä koskevia asioita.