Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suhteessa mies kohtelee mua kuin ******

Vierailija
12.09.2017 |

Ja kun olen saanut tarpeekseni ja valmis lähtemään, mies ei halua erota.

Onko muita kellä on tai on ollut tämmöinen mies?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se niin on, että mun on vaan kuitattava se kämppä. tekee vaan niin pahaa.

Toisaalta, sitten tää kurjuus on ohi ja saan elää ilman ignooraamista. ei tarvitse miettiä miksi en saa hellyyttä, miksi mun tunteilla ei ole väliä.

Kiitos teille.

Vierailija
42/47 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä vähän yksinäisyyttäni.

Siis! Jos olisin ollut hänelle minkään arvoinen oikeasti, hän olisi yrittänyt auttaa mua saamaan luottamuksen takaisin. Hän olisi yrittänyt löytää kompromissin. mutta hän ei tehnyt sitä! Hän ei siis välitä siitä, että muutan pois. Kenties tuhonnut suhteen tarkoituksella jotta pääsisi musta eroon? !

Vai mikä muu syy ihmisellä on kohdella toista huonosti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä vähän yksinäisyyttäni.

Siis! Jos olisin ollut hänelle minkään arvoinen oikeasti, hän olisi yrittänyt auttaa mua saamaan luottamuksen takaisin. Hän olisi yrittänyt löytää kompromissin. mutta hän ei tehnyt sitä! Hän ei siis välitä siitä, että muutan pois. Kenties tuhonnut suhteen tarkoituksella jotta pääsisi musta eroon? !

Vai mikä muu syy ihmisellä on kohdella toista huonosti?

Totahan mäki kelasin enkä oikeastaan ole löytänyt siihen mitään selitystä. Aikoinaan puhua siitä yritin enkä vastausta saanut. Nythän tokikin jo turha miettiä mutta siihen tulokseen tulin että totaalinen tunne köyhyys. Olin pelkkä hyödyke jolla on käyttöarvo.

Kun vihdoin miehelle meni jakeluun että ero on ihan oikea juttu niin tuli avautuminen mm. mun +30kg painon noususta "että hän oli valmis hyväksymään elämän läskin kanssa" Siinä vaiheesss se oli turhaa koska mikään teko tai puhe ei enää päätäni kääntänyt. Jo silloin kelasin että mä olin voinut suhteessa todella huonosti ja syömällä häivytin epätoivon tunnetta, lohturuokaa. Missään vaiheessa ei miehelle tullut siis mieleen "muruseni, onko sulla huolia kun olet lihonnut noin paljon? Alettaisko yhdessä harrastaa jotain tai että katottais yhdessä mitä meillä syödään?" Ei mitään tommosta. Ja jälkikäteen tajusin senkin että tuolla halusi varmaan sanoa että olet niin läski ettei sua kukaan huoli, että mitä oikein yrität? Tässä on mies joka läskin kanssa voi olla.

Sen 20kg laihduin kun pääsin ukkokullasta eroon.

Jotta ei kannata edes yrittää pohtia niitä motiiveja. Ei voi tietää. Tärkeintä on että löydät itsellesi ja lapsillesi paremman elämän.

Vierailija
44/47 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

43 kirjoitti 34

45/47 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en olisi halunnut erota :( olisin halunnut, että olisin ollut lasteni isälle arvokas ja tärkeä :( ja että mies olisi osoittanut sen mulle.

Ap

Lopeta itsesäälissä kieriminen. Oma on elämäsi ja sinä teet päätöksen siitä, millaista kohtelua sallit.

Jos olet tyytymätön nykytilanteeseen, sinulla on kaksi vaihtoehtoa: Muuta elämän tilannetta tai opettele sietämään nykyistä.

Bonuksena saat Jodi Picoultin elämänohjeen:

"Mathematical formula for happiness: Reality divided by expectations. There were two ways to be happy: Improve your reality or lower your expectations."

(Suom: "Onnen matemaatinen formula: Tosielämä jaettuna odotuksilla. On kaksi tapaa olla onnellinen: Paranna tosielämääsi tai laske odotuksiasi.)"

Vierailija
46/47 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on täsmälleen sama! Paino noussut koska en tee mitään, mikään ei kiinnosta! Ja heikoilla hetkillä kun oon purnannut nousseesta painostani, en pidä lihonneesta olemuksestani, niin vastaus on ollut : syö vähemmän ku kulutat! !

Vierailija
47/47 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vmars kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en olisi halunnut erota :( olisin halunnut, että olisin ollut lasteni isälle arvokas ja tärkeä :( ja että mies olisi osoittanut sen mulle.

Ap

Lopeta itsesäälissä kieriminen. Oma on elämäsi ja sinä teet päätöksen siitä, millaista kohtelua sallit.

Jos olet tyytymätön nykytilanteeseen, sinulla on kaksi vaihtoehtoa: Muuta elämän tilannetta tai opettele sietämään nykyistä.

Bonuksena saat Jodi Picoultin elämänohjeen:

"Mathematical formula for happiness: Reality divided by expectations. There were two ways to be happy: Improve your reality or lower your expectations."

(Suom: "Onnen matemaatinen formula: Tosielämä jaettuna odotuksilla. On kaksi tapaa olla onnellinen: Paranna tosielämääsi tai laske odotuksiasi.)"

Vähän piti itsesäälissä kieriä. nyt tilalla on lähinnä kiukkua ja vitutusta. Kuinka mies voi olla noin piittaamaton!

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi