Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanokaa kyyläksi, mutta kyllä tuli surullisen epäuskoinen olo äsken kaupassa

Vierailija
12.09.2017 |

Nainen nosti mäyräkoiran rattaiden alakoriin ja hetkeä myöhemmin seisoi katselemassa lasten vaatteita kelloa vilkuillen, odotti ilmeisesti että kello tulee yhdeksän ja voi mennä kassalle!

Kommentit (145)

Vierailija
41/145 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sä tiedät koska se sen kaljan nauttii? Jos käy vaikka tiettynä päivänä kaupassa vaan. Oot kyylä joo

Ja mistä ap tietää KUKA ne oluet juo? Olen Mäkin ostanut lapsi mukanani bisseä, äidilleni kun oltiin kyläilemässä. Ai mutta nyt mutsi on varmaan deeku kun muutaman illalla joi kun mun lapseni nukkui jo. Jessus.

Vierailija
42/145 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienten lasten vanhemmathan tunnetusti eivät saa käyttää alkoholia lainkaan... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/145 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hassua jos kaupassa ei saa mitään huomata. Laput silmillä vaan pitäs mennä tai muuten oot sairas kyylä. 😂

Vierailija
44/145 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran joku ulkomaalainen nainen laittoi pienen sylikoiransa ison marketin aulassa oleviin lukollisiin kassien säilytysboxiin kun itse meni kauppaan ostoksille

,sellaiseen missä on läpinäkyvä pleksimuovi ovena ja sen verran rakoja että ilma ei lopu.

Onneksi kuitenkin henkilökunta meni sitten avaamaan luukun oven ja otti koiran pois ahtaasta paikasta.

Oi oi oi. Käytit rasistista sanaa"ulkomaalainen" nyt olet syyllistynyt törkeään rasismiin (kuten Risikko)😂

Vierailija
45/145 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luin ja luin ja ihmettelin että täh? Tajusin ensin jotta se on laittanu koiran sinne rattaiden alle ja sitten menny hypisteleen sille piskille lastenvaatteita. Ja että miksi sen pitää just yheksältä saada ne maksettua.

Mutta ööliähän se olikin ostanu. Joka traumatisoi itsetehdyllä jalustalla seisovat äiteeihmiset.

Vierailija
46/145 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui! Mä hain lapsen eilen koulusta, poikkesin kaupassa ja ostin maitoa, vähän ruokaa ja siideriä. Ja se lapsi oli mukana koko ajan!!! Mieti!

Vierailija
47/145 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan katsoisi, mitä joku toinen ostaa? Oikeasti säälittävää.

Joskus vaan sattuu huomaamaan vaikkei olisi tarkoitus vahtia toisia. Ja kyllä sitä vaan vilkasee jos joku jotakin painavaa työntää rattaisiin oli se sitten kaljaa tai tuttelilaatikko. En ole ap.

Ymmärrettävvä, jos sattumata huomaa jotain. Eri asia sitten,kun oikeen lähtee siitä kirjoittelemaan nettipalstoille ynnä itkemään, kuinka paha mieli nyt tuli ja muuta skeidaa.

Vierailija
48/145 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin on uskomatonta että kaljaa saa myydä vasta 9:00, vaikka kauppa on voinut olla auki jo monta tuntia. >:/

Pari kertaa jäänyt kaljat ostamatta, kun yövuoron jälkeen kävi kaupassa. Kyllä vitutti.

Vierailija
49/145 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hui! Mä hain lapsen eilen koulusta, poikkesin kaupassa ja ostin maitoa, vähän ruokaa ja siideriä. Ja se lapsi oli mukana koko ajan!!! Mieti!

Luuletko olevasi hauskakin?

Vierailija
50/145 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tekopyhyyden määrää! Ensin yksi palstailee marketista aamuvarhaisella, kun joku on ostanut olutta. Sitten toinen raportoi keitä on bongannut läji-Alkonsa ovella ennen avaamista! Häån jopa tietää onko jollakin asiakkaalla vapaapäivä vai ei. Ja nämä siis ketjun sivulla 1. 

Jos se alkoholi kerran noin hirveäsi kiinnostaa, niin ap ja muut kyylät: menkää ihan reippaasti ruokakaupan kaljahyllylle ja/ tai Alkoon ja ostakaa itsellenne alkoholia. Nauttikaa sitä kohtuudella. Voitte tehdä ostoksenne omien päivärutiinienne mukaan, joko aamulla, päivällä tai illalla, aina kun kaupat ovat auki. 

Vierailija
51/145 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Justiin tällästen kyylien takia en suostunut hakemaan työpaikan 50 vuotiaalle lahjakortin kylkeen hänen mieluisaa viiniä alkosta. Olen raskaana ja minulla on 3 vuotias ennestään. Olisin varmaan seuraavana päivänä saanut av palstalta lukea kuinka jonkun sydän särkyy kun raskaana oleva nainen käy pienen lapsensa kanssa aamutuimaan hakemassa viiniä että saa päivän kännit.

Olin siis neuvolassa aamusta ja työpaikalle on 30 km lähimmästä alkosta joka sattui olemaan lähellä neuvolaa. Kaikki muut olivat jo töissä ja lahja oli tarkoitus antaa töissä sinä päivänä. Minua pyydettiin hakemaan viini. En hakenut. Kiitos teidän, kyylät!

Minä en olisi välittänyt. Ihan sama mitä tuntemattomat kuvittelevat ja kenties palstalla taivastelevat.

Kauheata jos joutuisi miettimään ja rajoittamaan elämäänsä turhan takia, eri asia jos olisi riski että joku esim tekisi lasun.

Vierailija
52/145 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen nosti mäyräkoiran rattaiden alakoriin ja hetkeä myöhemmin seisoi katselemassa lasten vaatteita kelloa vilkuillen, odotti ilmeisesti että kello tulee yhdeksän ja voi mennä kassalle!

Haukkuiko koira koko ajan, vai mikä siinä niin surullista oli?

Vierailija
53/145 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sentään tapahtunut muutosta, parempaanko vai huonompaan suuntaan. Ennen mies oli lauantaina kaupassa hakemassa korin keppanaa. Kaksi pulloa oli vaihdettu keltaiseen Jaffaan, sillä "Pitäähän sille akalle ja lapsillekin saunajuomat viedä." No nyt se akka ostaa itse mäyriksen kaljaa, lonkkua tai sidukkaa. Ja ukko hakee omansa. Lapset taitavat jäädä ilman. Limpparihan on niin epäterveellisen makeaa! Ja onhan siinä niitä lisäaineitakin niin paljon.

Vierailija
54/145 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haukkuiko koira koko ajan, vai mikä siinä niin surullista oli?

Eikun sen käpälä voi roikkua sieltä tankojen välistä pahasti.

Vierailija
55/145 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensähän sitä itselle ostetaan.

Vierailija
56/145 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos joku mamma ostaisi kadun kulmassa huumeita niin ajatteletteko te ettei se itelleen osta?

Vierailija
57/145 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs jos joku mamma ostaisi kadun kulmassa huumeita niin ajatteletteko te ettei se itelleen osta?

Voi luoja miten huono vertaus! 😂

Vierailija
58/145 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ajatellut, että ihmiset joisivat kaiken ostamansa heti, ennen kuin täältä av:lta luin kauhisteluja siitä, että joku osti monta pulloa viiniä keskiviikkona! Itse käyn kaupassa mielelläni keskiviikkona tai viimeistään torstaina, jotta perjantaina ja viikonloppuna aikaa jää ruuanlaittoon. Alkossa käyn n. joka toinen tai kolmas kuukausi ja ostan kerralla 5-8 pulloa viiniä, konjakkia, giniä, camparia, 4-6 erikoissiideria, joskus jopa jonkun laatikkoviinin. Alkoholia meillä nautitaan kuitenkin vain kerran viikossa ( perjantaisin tai lauantaisin) ja aika kohtuudella: saunaolut, lasi viiniä ruuan kanssa, konjakki kahvin kera, joskus gin tonic elokuvaa katsellessa.

Minusta on kiva, kun varastossa on erilaisia viinejä, joista voi sitten avata ruokaan sopivan. Olisi outoa käydä aina ostamassa yksi viinipullo kerrallaan. Myös olutta ostetaan pidemmäksi aikaa kerrallaan. Pidämme tietystä meksikolaisesta oluesta, kaksi sixpackia riittää neljäksi viikoksi.

Jos joku haluaa kauhistella kertaostoksieni määrää, niin kauhistelkoot.

Vierailija
59/145 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori, se olen varmaan minä :D Siinä on  mun siivouskaljat , en aio enää tänään tehdä toista kauppareissua! Seison muuten vieläkin hypistelemässä näitä vauvan bodyjä...

12 tölkkiä on sun pikku iltakaljasi? melkoinen juoppo siis.

Koska oluthan ei säily, se pitää nauttia HETI ostopäivänä.

Vierailija
60/145 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Justiin tällästen kyylien takia en suostunut hakemaan työpaikan 50 vuotiaalle lahjakortin kylkeen hänen mieluisaa viiniä alkosta. Olen raskaana ja minulla on 3 vuotias ennestään. Olisin varmaan seuraavana päivänä saanut av palstalta lukea kuinka jonkun sydän särkyy kun raskaana oleva nainen käy pienen lapsensa kanssa aamutuimaan hakemassa viiniä että saa päivän kännit.

Olin siis neuvolassa aamusta ja työpaikalle on 30 km lähimmästä alkosta joka sattui olemaan lähellä neuvolaa. Kaikki muut olivat jo töissä ja lahja oli tarkoitus antaa töissä sinä päivänä. Minua pyydettiin hakemaan viini. En hakenut. Kiitos teidän, kyylät!

Toimit varmasti viisaasti, kun et suostunut käymään Alkossa.

Itse kerran kilisin rappukäytävässä pienen lapseni kanssa.

Naapurin mummo ryntäsi tarkistamaan muovipussiani, ikävä kyllä siellä oli vain tyhjiä pilttipurkkejä! Siskot, meitä pidetään silmällä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan