Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanokaa kyyläksi, mutta kyllä tuli surullisen epäuskoinen olo äsken kaupassa

Vierailija
12.09.2017 |

Nainen nosti mäyräkoiran rattaiden alakoriin ja hetkeä myöhemmin seisoi katselemassa lasten vaatteita kelloa vilkuillen, odotti ilmeisesti että kello tulee yhdeksän ja voi mennä kassalle!

Kommentit (145)

Vierailija
21/145 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yks tuttu isä tuli 90-luvulla kaupasta lapsen ja rattaiden kanssa, alakorissa kori kaljaa ja laatikollinen tuttelia. Ihan täyspäinen siitäkin lapsesta tuli.

No ei kai se niitä kiskonut siinä kaupan ovella? Miksi ei voisi ostaa kaljaa samalla kun tuttelia? 

Itselläni menee  ehkä salkku kaljaa vuodessa, mutta ihan varmaan joku kyylä senkin osokerran aikana kauhistelee kun TOI OSTAA KALIAA VAIKKA SIL ON LAPSIA MUKANA!!!!

Vierailija
22/145 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juu. Kyllä mun isänikin voi bongata kaupassa kaljapaketin kanssa odottelemassa, että sen saa laillisesti marketista ulos. Kas kun isä on ollut liikenteessä hyvässä lykyssä jo aamuneljästä saakka ja haluaa hoitaa sen kaljaostoksensa samalla reissulla. Ostaa kerralla kuukauden saunaoluet.

Mutta äkkiä päättelemällä siinä voisi nähdä säälittavan eläkeläismiehen odottamassa, että pääsee ryyppäämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/145 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan katsoisi, mitä joku toinen ostaa? Oikeasti säälittävää.

Vierailija
24/145 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos omilla tai miehen rahoilla ju niin ei pitäisi haitata "täydellisiä mammoja"

Vierailija
25/145 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitto. Mä olen joskus käynyt lapsen kanssa Alkossa heti aamusta :) Juon noin kolme kertaa vuodessa alkoholia ja lapsesta tuli ihan täysjärkinen aikuinen.

Vierailija
26/145 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrä ap jos harmittaa tuollainen muttei välttämättä lapsella hätää ole. Voi olla että on tai voi olla ettei ole. Ei voi vielä tuosta tietää.

Vierailija
27/145 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Justiin tällästen kyylien takia en suostunut hakemaan työpaikan 50 vuotiaalle lahjakortin kylkeen hänen mieluisaa viiniä alkosta. Olen raskaana ja minulla on 3 vuotias ennestään. Olisin varmaan seuraavana päivänä saanut av palstalta lukea kuinka jonkun sydän särkyy kun raskaana oleva nainen käy pienen lapsensa kanssa aamutuimaan hakemassa viiniä että saa päivän kännit.

Olin siis neuvolassa aamusta ja työpaikalle on 30 km lähimmästä alkosta joka sattui olemaan lähellä neuvolaa. Kaikki muut olivat jo töissä ja lahja oli tarkoitus antaa töissä sinä päivänä. Minua pyydettiin hakemaan viini. En hakenut. Kiitos teidän, kyylät!

Vierailija
28/145 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Koirien paikka ei todellakaan ole kaupassa, vaikka olisivat kuinka tärkeitä omistajalleen.

Piristit päiväni!

Vierailija
29/145 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostettavaksi ne kaljat on sinne kauppoihin hankittu.

Vierailija
30/145 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sä tiedät koska se sen kaljan nauttii? Jos käy vaikka tiettynä päivänä kaupassa vaan. Oot kyylä joo

Vierailija
31/145 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin eräänä viikonloppuna menossa mökille 2 perheen voimin. Molempien perheiden äidit raskaana, äitiyslomalla. Illat/iltapäivät kiireisiä kaikenmaailman muskarien ja jumppien takia. Päivät rauhallisempia. Päätettiin äidit ja lapset hoitaa viikonlopun mökkiostokset aamusta keskellä viikkoa. Miehet pyysi viikonlopuksia saunakaljaa, ostettiin mäyräkoira. On siinä varmaan joku kyylä itkua tihrustanut kun on nähnyt meidät kaljaostoksilla

Vierailija
32/145 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muaki kiinnostaa missä myydään vielä pullokaljaa ja varsinkin mäyräkoiria? Taitaa olla enää ainoastaan erikoisoluet, joita on pulloissa.

Vierailija
33/145 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin totta. Tästä ketjusta tulee oikeasti masentunut olo. Se on varmaan niin, että ihminen, jolla on oikein huono itsetunto, löytää aina jonkun, jonka päälle astua päästäkseen itse vähän ylemmäs. Ei se kuitenkaan mitään auta, kunhan saa hetken helpotuksen. Suoraan verrattavissa alkoholismiin.

Vierailija
34/145 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin tuon avauksen huipentuvan siihen, että ko. oluet ostanut naishenkilö olisi saman tien sihauttanut juoman auki kaupan ulkopuolella ja alkanut kännätä siinä lapsi rattaissaan tms. päihteiden liikakaäyttöön viittaavaa toimintaa. Sellaisesta olisi itsellenikin tullut surullinen olo.

Vierailija
35/145 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö toi alkoholin ostamisen häpeän tunne toisen puolesta ole jo liian metsäistä ja junttia. Kaikki me juodaan, niin minkä takia sitä pitää hyssytellä ja hävetä? En ole ikinä välittänyt, tai kiinnittänyt huomioita, mitä toiset ihmiset kaupasta ostaa. On tärkeämpääkin tekemistä.

Vierailija
36/145 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus vaan sattuu huomaamaan vaikkei olisi tarkoitus vahtia toisia. Ja kyllä sitä vaan vilkasee jos joku jotakin painavaa työntää rattaisiin oli se sitten kaljaa tai tuttelilaatikko. En ole ap.

Vierailija
37/145 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin suomalaisilla on edelleen sellainen kummallinen käsitys, että jos joku ostaa alkoholia, hän on menossa heti kiskomaan kaiken kyseisen alkoholin omaan nassuunsa ja lärvit ruttuun.

Vierailija
38/145 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otan eskari ikäisen lapseni alkoon mukaan kun haetaan saunajuomaa. Katselee ja ihastelee hienoja pulloja joita hyllyillä on. Kuten minäkin aikanaan pääsin äidin mukaan viinakauppaan. Eikä ollut holistiperhe.

Vierailija
39/145 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin eilen ostamassa kaksi vodkapulloa, vauva oli mukana kantoliinassa. En nähnyt kyllä yhtään itkua tuhrustavaa av-mammaa siinä huudeilla, olivat varmaan ehtineet nurkan taakse paheksumaan ja päivittelemään.. :D

Yhteiskunnassamme käytetään alkoholia, osalle se on ongelma, osalle ei, ostotilanteesta sitä ei voi päätellä.

Nimim. Pihlajanmarjalikööri

Vierailija
40/145 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran joku ulkomaalainen nainen laittoi pienen sylikoiransa ison marketin aulassa oleviin lukollisiin kassien säilytysboxiin kun itse meni kauppaan ostoksille

,sellaiseen missä on läpinäkyvä pleksimuovi ovena ja sen verran rakoja että ilma ei lopu.

Onneksi kuitenkin henkilökunta meni sitten avaamaan luukun oven ja otti koiran pois ahtaasta paikasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän