Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kielletty rakkaus - Helena ja Esa

Vierailija
11.09.2017 |

Mitä mieltä jaksosta?

Kommentit (113)

Vierailija
101/113 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on tuottajan kirjoittama teksti eikä Helen 😂 Tiedän tämän koska olin mukana kys.tuotannossa. Heleä ei ymmärtääkseni esittelytekstien laatiminen (harvoin lukeminenkaan) kiinnosta.

Siis tuo aikaisemmin linkattu polarismin / polaristisen pedagogian luentoesittelijäteksti. En osannut aiemmin liittää lainausta vastaukseeni :)

Vierailija
102/113 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luoja mitä julkisyystyrkkyilyä! Nyt vielä joku YouTube-ohjelma! Loiseläjällä ei liiku mitään päässä ja sekin vähä pitää julkaista kaikille.

Epäilyttää nuo potkutkin palkkatyöstä. Käsitykseni mukaan Työväenopiston kurssit on tyyliin kerran viikossa tapahtuvia enintään muutaman kuukauden harrastekerhoja. Toki palkkaa siitä varmaan saa, muttei tuskin ole niin tuottavaa, että sillä itsensä elättäisi muutaman tunnin työllä. Kurssi alkaa ja loppuu, siinä se. Vai onko näillä ohjaajilla kiinnitys moniksi vuosiksi? Mikäli, niin ehkä huomattu, että kyseessä oudosti käyttäytyvä ja narsistinen persoona, eikä uusia kursseja haluttu enää tarjota. Tai kurssin sisältö ollut epäilyttävä. Toki saatan olla väärässä. Itse en kyllä alkujaankaan tarjoaisi tälle henkilölle yhtään minkään laista "työsuhdetta"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/113 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin eilen kyseisen ohjelman,ruutuplussista uteliaisuuttani,en yleensä tuon tyyppisistä ohjelmista välitä on uuvuttavia.Joku sanoi ettei saanut juontajan puheesta selvää totta,mutta mulla oli myös vaikeuksia saada Esan puheesta selvää,en tiiä olinko vilkkaan päivän jälkeen väsynyt vai puhuiko hän epäselvästi,oliko muilla vaikeata saada selvää sen Esan puheista?Mulle tuli ohjelmasta jotenkin ärsyyntynyt olo ja tosiaan sellainen tunne että pariskunta haki jotain julkisuutta kostoa siihen kun toinen sai potkut suhteen takia.Myönnän ettei se ollut oikein mut silti hei haloo.

Vierailija
104/113 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se siis sai potkut? Oliko se poika alaikäinen suhteen alkaessa? Ohjelmaa en ole juontajan takia pystynyt katsomaan.

Vierailija
105/113 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oliko muilla vaikeata saada selvää sen Esan puheista?Mulle tuli ohjelmasta jotenkin ärsyyntynyt olo ja tosiaan sellainen tunne että pariskunta haki jotain julkisuutta kostoa siihen kun toinen sai potkut suhteen takia.Myönnän ettei se ollut oikein mut silti hei haloo.

Jossain kotivideopätkässä en saanut Esan puheesta selvää. Muuten ei ongelmia.

Noi potkut on median pintaan nostama juttu. Pariskunnan tavoite oli tuoda esiin sitä miten pahin vastustajamme asuu kunkin omassa päässä. Mielestäni tämä tulee kyllä ohjelmassa esiin, vaikka työpaikan suhtautumista olikin korostettu (ehkä mediaseksikkyyden vuoksi tai sitten aiheesta, en tiedä) enemmän kuin mitä pariskunta itse ajoi takaa.

Potkut on väärä käsite tilanteelle jossa määräaikaista sopimusta ei jatkettu. Potkuistahan selvittiin oppilaiden adressin tuella ja kurssit vietiin päätökseen. Työsopimusta ei vaan uusittu tulevalle kaudelle.

Huomionhakuako? No miksi kukaan ylipäätään osallistuu mihinkään ohjelmaan? Varmasti siis on taustalla paljonkin halua kiinnittää huomiota itseen/asiaansa. Uskon että tämä on (ja tämän pitääkin olla) jokaisen taiteilijan tavoite. Tarinoiden tulee tulla kuulluiksi, muodolla jos toisella ja tämä formaatti nyt toimi yhtenä sellaisena mahdollisuutena tällaiselle tarinalle. En näe huomionhakuisuuden näkökulmasta eroa kertooko joku tarinansa realityohjelmassa vai ohjaako hän tarinansa näyttämöteokseksi. Maailma olisi paljon tylsempi paikka jos kukaan ei kertoisi tarinoita kokemuksistaan. Siksi en ymmärrä mitä tuomittavaa huomionhakuisuudessa on? Tuskin tässä kuitenkaan on viety pois keneltäkään tilaa olla oma itsensä.

Vierailija
106/113 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä kuin edellinen kirjoittaja on hienoa että toivat tarinansa esiin.Maailma oisi todella tylsempi paikka ellei olisi tarinoita .Oli sitten näytelmänä ,kirjoituksena realityohjelmana niitä aina tarvitaan ,tarinoita meinaan.Turhaa negatiivisuutta ohjelma toi.Tietenkin ihmisillä saa olla omat mielipiteensä ja täytyykin olla.Tää on vaan mun mielipide

Vierailija
107/113 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän kauden molemmat jaksot ovat olleet junnaavia. Asiat on kerrottu 15 minuutissa ja sitten vain yritetään täyttää loppuaika jotenkin.

Minua olisi kiinnostunut tietää miten pariskunnan vanhemmat, sisarukset ja muut sukulaiset suhtautuivat asiaan.

Vierailija
108/113 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tuomitse ikäeroa enkä ihmisten erilaisuutta. Tästä vaan ei välittynyt sellainen aito rakkaus. Ja tietenkin voin olla täysin väärässä. Yleensä vaan sellainen tulvii tv-ruudunkin läpi. Edellisessä jaksossa rakkaus *näkyi*.

Aika kummallista tuossa oli se lasten ja Esan välinen ikäero. 8 vuotta vanhimman lapsen kanssa. Se menee jo yli ymmärrykseni.

Vierailija
109/113 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän parin välillä on selvästi aitoa rakkautta. Ei sitä hormonihuurua, takertumista ja läheisriippuvuutta, jota useimmat erehtyy rakkaudeksi luulemaan. Aito rakkaus on EHDOTONTA eikä siinä ikäerolla, vatsamakkaroilla, kaljupäisyydellä tai millään muullakaan pinnallisella asialla ole merkitystä. Tosirakkaus ei tarvitse syytä, se vain on.

Vierailija
110/113 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yksi kaveri (miespuolinen) seurusteli 18-vuotiaana 42-vuotiaan yh-äidin kanssa. Naisella oli 19-, 16- ja 14-vuotiaat pojat. Oli outoa, kun tää kaveri vielä eron jälkeenkin puhui "poikapuolistaan". 😂 Eron jälkeen vielä piti yhteyttä nuorempiin poikiin "isäpuolen" ominaisuudessa. Vanhin pojista ei hyväksynyt kaveriani ollenkaan. Poika asui vielä kotona ja riiteli jatkuvasti kaverini kanssa.

Kaverini erosi sitten, kun nainen oli (kuulema) sairaalloisen mustasukkainen ja omistushaluinen.

Vierailija
111/113 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lempparijakso tältä kaudelta.

Vierailija
112/113 |
03.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi teistä jokainen on täydellinen ja muita parempi niin on varaa arvostella :)

Vierailija
113/113 |
07.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

appelsiinimaksalaatikko kirjoitti:

Onneksi teistä jokainen on täydellinen ja muita parempi niin on varaa arvostella :)

eiks se oo koko vauva.fi - palstan idea: että saa arvostella? itse olen sen kannalla, että ihminen saa ja sen pitääkin arvostella muita - kunhan hyväksyy saman myös kohdistuen itseensä :) elämä ois paskaa jos sitä ei sais tehdä, jos pidettäis ajatuksemme muista salaisuuksina niin räjähdettäis ihan jokainen :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä