Kielletty rakkaus - Helena ja Esa
Kommentit (113)
Vierailija kirjoitti:
Siis Helehän sanoi selkeästi perheen olevan ADHD-perhe, käsitin että Helellä itsellään on ADHD ja ilmeisesti jollakin/joillakin lapsista. Katsokaa vaikka jakso uudestaan, sanoi sen ennen puoltaväliä.
Hele ja Esa sopivat mielestäni toisilleen, molemmat taiteilijasieluja. Rempseän ja menevän Helen seura saa analyyttisen ja rauhallisen Esan "eloon", kun taas Esa sopivasti rauhoittaa Heleä.
Rempseällä kannattaakin olla rauhallinen ja päinvastoin. Mutta minua kyllä tökki se, että oli ensin kosinut ja sitten perunut? Olisi varmaan entinen jos mulle olisi noin tehty. Tai hyvitellä aikalailla jälkeenpäin. Loppuelämänsä.
SIIS MITÄ, onko toi juontaja se vauvansa ja naisensa hylännyt höpötilöpötisiirappibloggari??? Ootteko tosissanne? Mä luulin että se on joku julkkishomo, ei voi olla totta!!
Olen hämmästynyt ettei kukaan ole vielä kommentoinut mitä itse ajattelin: ei ole tuo pariskunta selvästi vieläkään sinut suhteensa ja ikäeronsa kanssa, kamala epävarmuus ja itsetietoisuus paistaa koko ajan läpi.
Ei jaksanut viittä minuuttia pidempään katsoa, tylsä pari.
Vierailija kirjoitti:
SIIS MITÄ, onko toi juontaja se vauvansa ja naisensa hylännyt höpötilöpötisiirappibloggari??? Ootteko tosissanne? Mä luulin että se on joku julkkishomo, ei voi olla totta!!
Luulin ihan samaa! Tutkani on näköjään epäkunnossa, sillä se ei ole ollut tähän mennessä koskaan aiemmin väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse lähes 40, nainen. Jos ottaisin 20v nuoremman miehen ja kestäisin sen paskan niskaan mitä ulkopuolelta tulisi niin hitto sen miehen pitäisi olla todella kuuma. Sellainen hot hot hot jolta saa elämänsä kyydit! Tämä kyseisen pariskunnan mies on melkoinen tohveli, näkee jo nyt että 10v päästä on kalju ja pömppämasu, kulkee perässä kuin koiranpentu "kyllä kulta". Näitä miehiä on Prisma lauantaisin täynnä, kakarat rääkyy ja isi ostaa pikku kullanmuruille mitä ne haluaa. Huh, ei kiitos. Kyllä niitä on omanikäisissäkin, jos sellaisen haluaa. Jännä kun en halua.
Jahas. Taas yks 40vee joka ei ymmärrä ettei enää ole itse kovaa valuuttaa markkinoilla. 20v hottismieheen mahikset ovat tasan nolla. Kyllä sinunkin olisi hyvä tyytyä "pömppämasuseen" kilttimieheen niin kauan kun edes niille kelpaat. 5v lisää ja joudut jo harkitsemaan rullatuolivaareja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse lähes 40, nainen. Jos ottaisin 20v nuoremman miehen ja kestäisin sen paskan niskaan mitä ulkopuolelta tulisi niin hitto sen miehen pitäisi olla todella kuuma. Sellainen hot hot hot jolta saa elämänsä kyydit! Tämä kyseisen pariskunnan mies on melkoinen tohveli, näkee jo nyt että 10v päästä on kalju ja pömppämasu, kulkee perässä kuin koiranpentu "kyllä kulta". Näitä miehiä on Prisma lauantaisin täynnä, kakarat rääkyy ja isi ostaa pikku kullanmuruille mitä ne haluaa. Huh, ei kiitos. Kyllä niitä on omanikäisissäkin, jos sellaisen haluaa. Jännä kun en halua.
Jahas. Taas yks 40vee joka ei ymmärrä ettei enää ole itse kovaa valuuttaa markkinoilla. 20v hottismieheen mahikset ovat tasan nolla. Kyllä sinunkin olisi hyvä tyytyä "pömppämasuseen" kilttimieheen niin kauan kun edes niille kelpaat. 5v lisää ja joudut jo harkitsemaan rullatuolivaareja.
Kirjoitin: JOS ottaisin. Ei mulla ole mitään mielenkiintoa sekaantua omien lasteni ikäisiin "miehiin".
No jos ne alotti suhteensa kun ika oli vasta 18v kuten sanottu on (olleet yhessä 4v) niin ohan se aikamoista. Mitä nelikymppinen näkee sellaisessa lapsenkasvoisessa teinissä? Vahvasti veikkaan ettei tuo nuori mies tuossa rinnalla enää kovin montaa vuotta tule pysymään, aika saletisti alkaa nuoremmat naiset vielä kiinnostamaan.
Minulla on jäänyt viimekauden Alex ja Penina mieleen. Mitähän heille kuuluu? Olisi itsellä sama edessä jos uskaltaisin.
En pystynyt katsomaan ohjelmaa loppuun edes pikakelauksella. Juontaja oli aivan surkea, kamala katsottava, vielä kamalamp kuultava.
Nyt kun tällä palstalla keskustelu Kielletty Rakkaus jakson henkilöistä käy kiivaana, niin mainostampa Helenan Yöhelämää-ohjelmaa. Kaikenlainen rehellinen palaute, kommentointi , ajatukset ja kysymykset on tervetulleita! :)
YÖHELÄMÄÄ: https://www.youtube.com/playlist?list=PL-epe6o413G3DW0M7JwThlR3cQX5t1SIF
T. Ohjelman tuottaja
Vierailija kirjoitti:
Minulla on jäänyt viimekauden Alex ja Penina mieleen. Mitähän heille kuuluu? Olisi itsellä sama edessä jos uskaltaisin.
Alexillahan on blogi, tämä http://yampanprosessi.blogspot.fi/
Ei näemmä tosin ole hetkeen sinne kuulumisia laitellut.
Pariskunnasta ei tullut oikeastaan minkäänlaista mielipidettä. Mies vaikutti "pojulta", on itse aika vaikea nähdä mitä tuo nainen hänessä näki. Itse olen 38 ja on kyllä vaikea kuvitella olevansa parikymppisen kanssa. Elämänkokemukset olisivat niin kovin erilaiset jos toinen on vasta vanhempiensa helmoista muuttanut. Noh, kukin tyylillään.
Sen sijaan juontajasta mielipide syntyi kyllä saman tien: SURKEA. Miksi hemmetissä tuo vätys-Minkkinen on otettu juontajaksi???? Oli aivan kamalaa katsottavaa. Ryhditön limanuljaska, ei mitään empatiaa tai muutakaan tunnetta välittynyt hänestä. Mieheni kommentoi juontajaa: "eikös toi ole se homo mikä oli siinä hääohjelmassa?!" Kun kerroin, että kyse on MINKKISESTÄ hän oli ihmeissään: siis oli aivan 100 % selvää hänestä että ko.henkilö ei naisista pidä.....
Olen siis mies ja jos minulla olisi 20 vuotta nuorempi nainen, niin eniten mua pelottaisi sairastumisen mahdollisuus. Eli vaikkapa sydänkohtauksen tai syövän todennäköisyys kasvaa iän myötä. En haluaisi, että siitä nuoresta naisesta tulisi minulle omaishoitajaa. Helena on nyt 42-vuotias, joten rintasyövän todennäköisyys kasvaa ja vaihdevuodetkin lähestyvät.
Siis älytöntä skeidaa koko ohjelma ja koko tuo Helenan itsensä nostaminen muiden yläpuolelle...narsisti pahimmasta päästä...sääli lapsia.
Sääliksi käy Esaa. Kyllä varmaan huomaa muutaman vuoden päästä, että on vain Helen passaaja, johan se tuli ilmi tuosta ohjelmastakin.
Tuohan on tuottajan kirjoittama teksti eikä Helen 😂 Tiedän tämän koska olin mukana kys.tuotannossa. Heleä ei ymmärtääkseni esittelytekstien laatiminen (harvoin lukeminenkaan) kiinnosta.
Ne, jotka täällä jakavat narsismidiagnoosia, eivät ole näköjään tainneet tuntea koskaan esiintyviä taiteilijoita, myynti- ja markkinointialan ihmisiä, yritysten johtajia, poliitikkoja... Ihan samanlaisia juttuja heilläkin. Kannatan mielummin tuollaista asennetta kuin jotain "en mää nyt mitään tässä, ihan surkea olen kaikessa" reppana-asennetta. Niitä en jaksa kuunnella yhtään.