Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tutkimus: suomalaiset haluavat mieluummin lahjan TEMUsta kuin mummon kamalat villasukat

Vierailija
11.12.2024 |

HS tänään. 

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ne mummot osaa tai uskalla ostaa netistä mitään 😆

Vierailija
2/44 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri ja juuri uskaltavat Tokmanniin mennä lankoja ostamaan. Sitten taas katsomaan ettei koti oli tuhoutunut tulipalossa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

👵🏻: Käytän vain käteistä sillä minua tarkkaillaan. 

Vierailija
4/44 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei Kiinan romut kiinnosta, otan mummon sukat miljoona kertaa mieluummin.

Vierailija
5/44 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tutkimuksen otanta sinun vasen ja oikea kätesi?

Vierailija
6/44 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin ottaa niitä sukkia, jos puhtaita. Kun sukulainen antoi niitä, oli hyönteisiä niissä, en voi ottaa sitä.

Vierailija
7/44 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä osaavat ja uskaltavat, mutta kun he eivät enää tarvitse romua ja roinaa. Siinäpähän kakarat olette sitten lirissä jätteinenne ja jätekustannuksinne jonkun kymmenen, kahdenkymmenen vuoden päästä. Sieltä ne mummot sitten huutelevat pilvien reunoilta että mitäs läksitte ylikulutuksen pariin, oma on häpeänne.

Vierailija
8/44 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla ap.n oma tutkimus, ei Hesarissa tuollaista ole.

Vierailija
9/44 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä lukenut noin vaan enemmistö ei missään nimessä halua Temusta lahjoja 

Vierailija
10/44 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin ottaa niitä sukkia, jos puhtaita. Kun sukulainen antoi niitä, oli hyönteisiä niissä, en voi ottaa sitä.

Olisit pessyt ne koneessa, vai eikö pääsi toimi tuon vertaa? Lisätehokeinoksi esim. pakastaminen.

Vierailija
11/44 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin elämäni säästöt, jos saisin mummoni kutomat villasukat joululahjaksi😢

Vierailija
12/44 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen saamani käsityönä tehty (kudottu) villasukkani on ollut rakas ja mieluinen lahja. - En voi kuin kuvitella, että miltä näyttää kamalat villasukat; en ole koskaan vielä nähnyt kenelläkään muullakaan.

Sinkkumies

Vierailija
13/44 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi villasukkia moititaan niin paljon? Kansakunnan neulomistaidot rapistuvat vuosi vuodelta, sekö siinä ahdistaa että mummot osaa ja itse ei?

Vierailija
14/44 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainahan tuo villasukkavouhottaja ilmaantuu palstalle joulun alla. Yleensähän se on niin, että siitä puhe mistä puute. Ilmeisesti kukaan ei lahjoita hänelle villasukkia, ei raaski ostaa niitä mistään eikä raukka osaa edes itse neuloa omia sukkiaan.

Vierailija
15/44 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkki juttuun olisi kiva. - Itse boikotoin joitain tahoja ja Tenua voin sanoa avoiesti boikotoivani.

Sinkkumies

Vierailija
16/44 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos totta, niin surullista on. Itse en haluaisi edes periaatteesta mitään Temun krääsää, ehdottomasti mieluummin mummon tekemät villasukat. Valitettavasti ovat molemmat menehtyneet eikä jokavuotisia sukkisia enää lahjaksi saa. Arvostakaa ihmiset sitä mitä teillä on. 

Vierailija
17/44 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin ilman lahjoja kuin sontaa temusta!

Vierailija
18/44 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei Kiinan romut kiinnosta, otan mummon sukat miljoona kertaa mieluummin.

Sama! Ikävä vaan, ettei mulla ole enää yhtään omaa mummoa, joka sukkia kutoisi (tai "neuloisi"). Temu-krääsää ei ainakaan vielä ole mulle lahjaksi antanut.

Vierailija
19/44 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisit pessyt ne koneessa, vai eikö pääsi toimi tuon vertaa? Lisätehokeinoksi esim. pakastaminen.

Se ei ole varma keino todellakaan, ne elävät monissa olosuhteissa myös vedessä. Olen kovalla vaivalla päässyt itse niistä eroon vuosia aiemmin (koska niitä on tässä kaupungissa monissa taloissa), enkä halua ottaa enää mitään riskejä. Oksettaa ja puistattaa, et usko miten kamalaa se on. Hyvä ajatus antaa, mutta älkää antako hyönteisiä.

Vierailija
20/44 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainahan tuo villasukkavouhottaja ilmaantuu palstalle joulun alla. Yleensähän se on niin, että siitä puhe mistä puute. Ilmeisesti kukaan ei lahjoita hänelle villasukkia, ei raaski ostaa niitä mistään eikä raukka osaa edes itse neuloa omia sukkiaan.

Ohis. Raukkapa tosiaan eikä vain siksi, ettei osaa kutoa itse omiaan. - Sukkien käsiminen vaatii oikeasti taitoa ja osaamista. Mutta vosi siksi myös opetella arvostamaan ja kunnioittamaan käisityötä; mutta se toki voi olla vaikeaa jos arvostaa enemmän epäeettistä ja kestämätöntä tuotantoa.  

Sinkkumies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän