Mitä teit vuonna 1976?
Kommentit (28)
synnyin huhtikuun alussa =) ja loppuvuoden elin vauvan elämää.
Helmikuussa minulle syntyi toinen poikapuolinen serkku.
- Muutimme toukokuussa talosta kerrostaloon, mutta koiraa ei sinne voinut tuoda, kun se haukkui paljon ja isän piti lopettaa se.
- Kesäkuussa isänäitini joutui pyöräillessä pahaan kolariin ja sai kallonmurtuman. Isä meni sinne ja laittoi ainoan lehmän teurasautoon. Mummolle kehittyi myöhemmin kallovammasta epilepsia.
- Äiti alkoi odottamaan pikkusiskoa syyskuussa ja yritti antaa minulle opetusta mehiläisistä ja kukkasista. Minäpä selostin äidille asiat...
minulla alkoi eskari.
Äidin puolen mummo ja ukki olivat vielä " nuoria" ja töissä, ukki kävi päivisin morjestamassa mua tarhalla, kun oli puisto-osastolla hommissa.
- Lokakuussa isän nuorin sisko, silloin 17-v, muutti kaupunkiin ja asui sohvallamme, koska asunnon saaminen oli vaikeaa. Haki mua tarhasta ja oli minulle rakas kuin isosisko. (4 vuotta myöhemmin tappoi itsensä pahan masennuksen takia. )
- Joulu oli ihana, oltiin kaikki Itä-Suomessa mummolassa, kaikki 6 mummon lasta ja 4 lapsenlasta ja nukuttiin siskonpeteissä lattioilla. Mummon kissa katosi uuden vuoden jälkeen eikä koskaan löytynyt.
Se rakkaus päättyi pettymykseen, ja olin ihan maassa pitkään.
olin ujo ja pikkuisen yksinäinenkin. Poikakaveria ei ollut ja en muistaakseni käynyt missään ulkonakaan.... vasta lukiossa san ystäviä ja miehet alkoivat pyöriä ympärillä ja niin on mennyt tähän päivään saakka.. miehet yrittävät iskeä mitä ihmeellisimmissä paikoissa. Olen naimisissa ja 2 lasta
Opettelin mm. kävelemään ja puhumaan. (synnyin keväällä 1975).
Olin viel seuraavat neljäkin vuotta vain toiveissa.