Missä lapsenne ovat kesäpäivänä
Missä lapsenne ovat nyt? Kuka on vastuussa kenestäkin?
Kommentit (20)
Kaksi on kahdestaan omalla pihalla, yksi jossain kaverinsa kanssa.
Vuoden ikäinen on päiväunilla ja esikoinen päiväkodissa.
Ykkönen nukkuu vielä. Ymmärsin, että vapaapäivä. On vastuussa itsestään.
Kakkonen on töissä tekemässä uusia hiuksia Helsingin rouville. Vastuussa itsestään myös.
Lähti aamulla kaverin mökille viikonlopuksi.
16 vuotias kesäduunissa. 14 vuotias Korkeasaaressa. 10 vuotiaat tuossa melskaavat kavereineen. Tai toiset melskaavat, niillä on joku ritarileikki menossa. Toiset sitten taas hyvinkin maltillisesti rakentavat rantahiekasta linnaa.
Mies ja pojat ovat lääkärireissuilla ja shoppailemassa. Lähtivät Hesoihin. Nappaavat illemmalla 14 vuotiaan kyytiin.
Mä olen vastuussa kaikista ja mieskin.
Vierailija kirjoitti:
Onko siellä muita?
Toinen on kanssani täällä mökillä, toinen lähti kaverin kanssa Tallinnaan. Kyllä täysi-ikäiset ovat ihan vastuussa itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko siellä muita?
Kaveri, kaverin vanhemmat ja kaverin täti.
Töissä, hoitaa mummoja. Ei onneksi yksinään ole heistä vastuussa.
Mun lapsi on kesätöissä. Tai no en tiedä onko just nyt mutta aika usein on kesätöissä.
On tosin jo täysi-ikäinen, muualla asuva opiskelija. Mutta mun lapsi silti.
Yksi syö keittiönpöydän ääressä ja räplää puhelinta, lähtee kohta iltavuoroon töihin. Toinen on kavereiden kanssa frisbeegolfaamassa.
10v pumppaa pihalla uima-altaaseen ilmaa. Kaverit tulevat kohta meille polskimaan.
Kaksi on töissä ja yksi äitiyslomalla. Minä olen vastuussa enää vain kissoistani.
Töissä ovat kaikki kolme. Yks laittoi kuvan kun on uudessa mekossa töissä.
9v ja 11v lähtivät juuri isoisänsä kanssa uimarannalle. Ranta on pitkään matala ja lapset uivat hyvin, isoisä on ihan skarppi tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi on töissä ja yksi äitiyslomalla. Minä olen vastuussa enää vain kissoistani.
Itsestäsi? vai menikö sekin aika jo?
Kotona, vastuussa omasta vauvastaan.