Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myin asuntoni, sain 55 000 ja käytin rahat

Vierailija
11.09.2017 |

Mitään en kadu, hauskaa oli. Taustana tietysti se, että jouduin työttömäksi. Työttömyyttä kesti 3 v ja nyt olen taas töissä ja asun vuokralla.

Mutta hei, onneks teillä on rahaa sitten kun olette eläkkeellä buaahahahahaha!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla taas ei ole rahaa kun ne tuhlasit 😂

Vierailija
2/14 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 vuotta riitti ne rahat...saitko työttömyyskorvausta? Mietin tässä nimittäin itse samantyyppistä ratkaisua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla oli oikeus valintaasi.

Moni muu olisi tilanteessa toiminut toisin.

Vierailija
4/14 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen harkinnut samaa. Saisin tästä ainakin 100 tuhatta. Eläisin sillä 5-6 vuotta. Sitten voisi katsoa uudelleen.

Vierailija
5/14 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitään en kadu, hauskaa oli. Taustana tietysti se, että jouduin työttömäksi. Työttömyyttä kesti 3 v ja nyt olen taas töissä ja asun vuokralla.

Mutta hei, onneks teillä on rahaa sitten kun olette eläkkeellä buaahahahahaha!

Mulla on tuplasti tuo sijoituksissa - enkä laske asunnon arvoa siihen.

Buahahahhaa vaan itsellesi.

Vierailija
6/14 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tainnut olla kummoinen luukku se asunto...

Vierailija
7/14 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kälynen pitää olla viidenkymmenen tonnin luukku olla. t: kolmensadantonnin asunnossa asuva ja sijoitusasunnossakin on 200 000.

Vierailija
8/14 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on sit kämppä ja rahat poltettu. Way to go.

Vierailija
9/14 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika kälynen pitää olla viidenkymmenen tonnin luukku olla. t: kolmensadantonnin asunnossa asuva ja sijoitusasunnossakin on 200 000.

Oma asuntoni on arvioitu tämän kaupungin toiseksi kalleimmaksi. Kaupunki ei ole mikään pieni, joten pistin paremmaksi.

Vierailija
10/14 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen miettinyt omistusasunnon myymistä ja vuokralle muuttamista.

Asunnosta saadut rahat laittaisin sijoituksiin, puskurirahastoon ja vihdoinkin, ensimmäistä kertaa elämässä, voisin hetken aikaa hengähtää mitä tulee taloudelliseen pärjäämiseen ja voisin vaikka matkustella (vuosikausien haave).

Omistusasunto on kannattavaa. Kyllä kyllä. Mutta välillä olen alkanut miettiä, että olisiko muitakin tapoja elää. Omistusasuntoon lyhennyksineen ja hoitovastikkeineen menee lähes 1 600 € ja tätä olisi edessä vielä 10 vuotta. Vuokra-asunnon samalta alueelta saisi 1 200 eurolla.

Vierailija
11/14 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä ap ei ollut maksanut koko asuntoaan pois. Ei mullekaan jäisi kuin 50000, jos nyt myisin. Arvo toki enemmän.

Vierailija
12/14 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kyllä mahtava idea!

Vierailija
13/14 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ois laittaa melkein sata tonnia asuntoon, mutta koska jäin työttömäksi, en tiedä teenkö sen. 

Rahat ois kiinni asunnossa, joutuisin murehtimaan lyhennyksiä jne. Nyt on enemmän joustoa. En tosin aijo mitenkään tuhlailla rahojani turhuuksiin, mutta nukun yöni paremmin kun säästöjä on. 

Vierailija
14/14 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma asuntoni on arvioitu tämän kaupungin toiseksi kalleimmaksi. Kaupunki ei ole mikään pieni, joten pistin paremmaksi.

Nalle peittoaa teidät molemmat, Richard Branson peittoaa Nallen ja Bill Gates Richard Bransonin ja lopulta selviää että Putin peittoaa 200 miljardin omaisuudellaan kaikki, vai oliko se sittenkin että Putinilla on vain se Lada Niva, peräkärry ja normaali kerrostaloasunto?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi