Päivän hyvä työsi?
Huomenna menen verta luovuttamaan. Kaikki jotka pystyy, mukaan, ok?
Kommentit (9)
Ostin luotolla kaljaa, ja ihan kohta on fiilis kohdillaan?
Onx tää joku ihmeen kompa?
Olin töissä lisävuorossa ja autoin tuntemattoman kaatuneen pikkulapsen takaisin ylös pusikosta.
Siitä tulee uskomaton.olo kun luovuttaa verta.
Voit pelastaa sillä 3 ihmistä.
Ja tarjoilu pelaa, siemailet cappuccinoa, syöt salaattia ja tv ruudut jokaisella.
Multa ei verta meinaa tulla ja neulaa siirellään ja joudun pumppaamaan, mutta menen silti.
Jos mä pystyn siihen, kuka vaan pystyy!
Lienen alkoholisti, mutta jätin oluen ostamatta, kun se kaikista suloisin myyjä katsoi tuimasti, kun jo kolmatta kertaa astelin kauppaan. Itseasiassa nyt saa riittää! Pitääpä joskus kiittää tyttöä, jos kaljasta eroon pääsen. Oli oikeasti iso juttu, että tuntematon tuomitsee tuolla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Siitä tulee uskomaton.olo kun luovuttaa verta.
Voit pelastaa sillä 3 ihmistä.
Ja tarjoilu pelaa, siemailet cappuccinoa, syöt salaattia ja tv ruudut jokaisella.
Multa ei verta meinaa tulla ja neulaa siirellään ja joudun pumppaamaan, mutta menen silti.
Jos mä pystyn siihen, kuka vaan pystyy!
En pysty. Mua pyörryttää, suonet pakenee, eikä niitä löydy ja verta ei yksinkertaisesti tule. Verikokeiden otto on yhtä helvettiä, ei tulisi mieleenkään mennä verenluovutukseen.
Päivän hyvä työ tänään oli kun kävin leikkaamassa naapurin koiran kynnet.
Ihan pienillä asioilla on suuri merkitys
Tunnustin itselleni, että olin tyhmä. Saman tien kerroin sen ihmiselle, johon voi aidosti luottaa. Teki hyvää kuulla häneltä, ettei hän silti pidä minua idioottina. Kaikesta voi oppia jotain.
Ne veripalvelun tyypit juo ne veret siellä.