Syyslomasuunnitelmia??
Ähhh. Oli suunnitelmissa lähteä ulkomaille, mutta ne suunnitelmat nyt varmaankin peruuntuivat. Ärsyttää, koska itseni on vaikea rentoutua, vaikka olisikin loma, jos olen arkiympäristössä. Mutta mitäs te? Olisi mukava kuulla mitä kaikki muut tekee!!
Kommentit (36)
Ostettiin lennot nizzaan 6kk sitten. Hinnat ovat nyt kolminkertaiset! Noilla hinnoilla en lähtisi enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mietin. Yksin koululaisten kanssa olen menossa mutta minne.
Lennot tuntuvat olevan hirvittävän kalliita tällä hetkellä. Eikä ihan kaikkialle huvittaisi lähteäkään...
Itse olen pohtinut ihan vaan Espanjaa tai Italiaa, mutta lentojen hinnat tosiaan tuntuvat olevan pilvissä. Jos ei muuta niin sitten lennetään Tukholmaan muutamaksi päiväksi niin pääsevät teinityttöni shoppailemaan. Vaikka ei se Tukholmakaan tosiaan hirveästi houkuttelisi..
Entä Köpis? Tivoli on mahtava Halloweenina ja kiva kaupunki muutenkin. Eikä ole kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ranskan Rivieralle ollaan mekin menossa, 2 aikuista ja 3 koululaista. Lennot 850 euroa ja majoitus 650 euroa.
Pakko kysyä, miten ootte noin halvalla päässy 5 hengelle syyslomaviikolle? Varsinkin lennot kiinnostaa? Onko suorat?
Sama meillä - 600 € kolme hlöä lennot. Majoitus 700€ yhdeksän yötä. Asumme Antibesissa. Tosiaan lennot ostettiin huhtikuussa.
Vierailija kirjoitti:
Lähdetään varmaan käymään Helsingissä. Ehdotuksia, mitä kannattaa tehdä 10- ja 13-vuotiaiden poikien kanssa?
Jos lapsesi jaksaa museoita niin käykää Luonnontietellisessä museossa tai Heurekassa. Tai jos pojat tykkää urheilusta menkää katsomaan lätkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä lennot varattu ensin New Yorkiin ja sieltä Tampaan, mistä ajelemme sitten Floridaa ympäriämpäri! Lähden mieheni ja kahden yläkouluikäisen lapseni kanssa puoleksi toista viikoksi siis. Jee! Kaikkien eka kerta Usassa!!!!! Ihanaa päästä lämpimään ja palmujen alle, eikä kuitenkaan ihan perus Etelä-Euroopan maihin.
Toivottavasti siellä on vielä muutama palmu jäljellä.
Älä luule, että lomalentäjät ymmärtäisivät, että he itse aiheuttavat ilmastonmuutoksen ja ympäristön saastumisen + myrskyt.. Liikaa vaadittu...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ranskan Rivieralle ollaan mekin menossa, 2 aikuista ja 3 koululaista. Lennot 850 euroa ja majoitus 650 euroa.
Pakko kysyä, miten ootte noin halvalla päässy 5 hengelle syyslomaviikolle? Varsinkin lennot kiinnostaa? Onko suorat?
Sama meillä - 600 € kolme hlöä lennot. Majoitus 700€ yhdeksän yötä. Asumme Antibesissa. Tosiaan lennot ostettiin huhtikuussa.
Miksi alapeukku? En ymmärrä. Kateellinen?
Nosto, mitä suunnitelmissa? Saako matkoja vielä?
2 poikaa, 4 ja 8v. Iso osa ollaan mummolassa serkkujen kanssa, lopussa pari yötä kylpylässä perheenä. Varsin riittävää.
Me käydään Tukholmassa (joka on täältä korvesta katsoen jo aikamoisen matkan päässä :D), risteily ja siihen pieni pidennys eli lisäyö keskustassa. Varattiin eilen joten ainakin sinne vielä pääsee. En raaskinut ostaa superkalliita lentolippuja (olin myöhään liikkeellä).
Olen Espanjassa 5-6- viikkoa, mies puolet siitä.
Teini lähtee isosiskonsa kanssa Berliiniin pitkäksi vkl. Miehen kanssa taidetaan olla kotosalla, tehdään hyvää ruokaa ja nautitaan rauhasta. Ellei nyt sitten yllättäin mekin lähdetä johonkin reissuun.
Vierailija kirjoitti:
Lähdetään varmaan käymään Helsingissä. Ehdotuksia, mitä kannattaa tehdä 10- ja 13-vuotiaiden poikien kanssa?
Vantaalla Flamingo (vesiliukumäet, Wipit-rata) ja Heureka. Helsingissä Luonnontieteellinen museo, Suomenlinna (sotamuseo) ja Seurasaari (vanhoja rakennuksia). Shoppailua.
Ensin mökille, sitten risteilylle.
Töissä olemme miehen kanssa. Kotona teini 14v koneen äärellä molemmat syyslomapäivät. Lomaa siis vain 2päivää.
Vierailija kirjoitti:
Istun kotona neljän kiljuvan kakaran kanssa. Voi että mikä ihana loma.
Lapset viihtyy paremmin ja eivät kilju, kun teet heidän kanssaan jotain. Puoli-ilmaisia juttuja uimahalli, luistelu jäähallissa yleisövuorolla, leikkipuisto, kaveritreffit. Jos et voi viedä kaikkia lapsia kerralla, sovi ystäväsi kanssa, että vahditte toistenne lapsia, jotta sinä pääset kahden lapsen kanssa huvittelemaan ja toisinpäin. Maksullisia juttuja sisäleikkipuisto, Superpark, vesipuisto, leffateatteri, museo (lapsille sopivia museoita on). Ja joka päivä ei tarvitse tehdä jotain. Jonain päivänä voi olla kotoa ja pelata lautapelejä, tehdä palapeliä yhdessä. Nauti lapsistasi viettämällä heidän kanssa aikaa ja tee heidän kanssaan mukavia asioita.
Lähdemme koko perheen voimin syyslomalla Prahaan. Kaksi aikuista ja kaksi teiniä. Vinkkejä ja ehdotuksia tekemiseksi ja nähtäväksi saa laittaa.