Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun kaveripiiri näyttää nyt ihan urakalla osallistuvan näihin vauvatalkoisiin. Itse en osallistu.

Vierailija
10.09.2017 |

Jo kolmelle kaverille on syntynyt tän vuoden aikana vauva ja just kuulin, että alkuvuodesta olis neljännelle kaverille tulossa vauva. Useammassa perheessä lapsi on jo joko toinen tai kolmas.

Itse olen aikoinani synnyttänyt yhden lapsen ja hänkin jo lähes teini-ikäinen. Joten meidän perheeseen ei enää vauvaa tule.

Kyllä mun kaverit näköjään ainakin ovat päättäneet osallistua vauvatalkoisiin. Ei noista vauva-uutisista jaksa enää innostuakaan kun tuntuu, että peränjälkeen on joku raskaana. Kunnon vauvabuumi taas täällä päin.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No laitoin tämän kommentin siksi, kun täällä palstalla valitetaan, että vauvoja ei synny tarpeeksi. No mun kaveripiirissä kyllä syntyy. Ap

Ja ei oo kyllä mikään urbaanilegenda sekään että useista kavereista tulee tylsiä lapsen saatuaan. Instagram täynnä lapsikuvia ja perheonnea ja jutut pyörii toisten ja omien lasten ympärillä..Eikä nyt ole kyse kateudesta, en halua lapsia ja mulla on ihana mies. Tuntuu vaan että kokoajan on vähemmän ja vähemmän yhteistä ja se surettaa.

Näinpä. Mäkin jäänyt vähän ulkopuolelle näistä kavereiden jutuista, kun oma lapsi on jo niin iso ettei mitkään kakkavaippa- tai yövalvomiskeskustelut liity häneen enää mitenkään. Ei enää kiinnosta kavereiden jutut, kun ei enä puhuta mistään muusta kuin vauvoista...vauvoista...vauvoista....vauvoista... ap

Tai muiden vauvoista tai kuka on raskaana..huoh. Ja tuntuu että että toisen persoonallisuus katoaa täysin kun lapset on kaiken keskipiste..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi