Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä juhliin päälle ylipainoiselle tantalle;) apua,pliis

Vierailija
09.10.2007 |

Olis nyt tarvetta vähän saada vinkkejä! Olen siis 87kg,165cm,eli läski,mutta haluaisin silti nyt pukeutua hyvin;)

Voisiko joku kertoa,miten pukeudun,kun itselläni on tyylitaju kateissa;=0

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummansininen laadukkaasta materiaalista valmistettu löysähkö kotelomekko, lievää a- mallia ja jonkinlainen hiha saisi olla. Yksinkertainen ja tyylikäs, jos hyvät sääret korkokengät  5cm riittää. Kengät teräväkärkiset, antavat linjakkuutta. Unohda kuviot, kukat, röyhelöt ja muut extrat. Kaunis asuun sopiva laukku.

Vierailija
62/66 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sinä edes ole erityisen iso, vaikka vähän ylipainoinen toki. Itse olen samanmittainen ja 120 kg, näissä mitoissa jo alkaa olemaan vähän haasteita... Ulla Popkenilta kuitenkin löysin kesän juhliin tosi kivoja mekkoja minunkin koossa. Päädyin lopulta tähän mustana, kun siinä on vielä kiva vatsa- ja selkämakkaranpeittoviitta mukana :D https://www.ullapopken.fi/fi/mekot/muut-mekot/mekko-pitsipaeaellinen-pa…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulla Popken verkkokauppa! Löytyi lyhyelle ja paksulle hyvä mekko! 

Eiåä ole vielä löytynyt. :(

Vierailija
64/66 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ethän sinä edes ole erityisen iso, vaikka vähän ylipainoinen toki. Itse olen samanmittainen ja 120 kg, näissä mitoissa jo alkaa olemaan vähän haasteita... Ulla Popkenilta kuitenkin löysin kesän juhliin tosi kivoja mekkoja minunkin koossa. Päädyin lopulta tähän mustana, kun siinä on vielä kiva vatsa- ja selkämakkaranpeittoviitta mukana :D https://www.ullapopken.fi/fi/mekot/muut-mekot/mekko-pitsipaeaellinen-pa…

Halvan näköinen rätti tuossa linkissä, teltta ja vielä vaalea sävyinen joka lisää 10kg näkyvyyteen.

Vierailija
65/66 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on vuodelta 2007, joten ap ei välttämättä ole lukemassa näitä vinkkejä 17 vuotta myöhemmin.

Vierailija
66/66 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitus on vuodelta 2007, joten ap ei välttämättä ole lukemassa näitä vinkkejä 17 vuotta myöhemmin.

Toivottavasti löysi mieleisensä mekon.