Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä juhliin päälle ylipainoiselle tantalle;) apua,pliis

Vierailija
09.10.2007 |

Olis nyt tarvetta vähän saada vinkkejä! Olen siis 87kg,165cm,eli läski,mutta haluaisin silti nyt pukeutua hyvin;)

Voisiko joku kertoa,miten pukeudun,kun itselläni on tyylitaju kateissa;=0

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 168cm ja 90kg ja ihan tavallisia kesävaatteita on käytössä. Ongelmakohta on vatsa, joka on vielä aamulla normaali, mutta heti syömisen jälkeen aina pömpöttää. Mulla on juhlissa hame, sellainen kesäinen puolihame, jossa on vyötäröllä kuminauha. Paitana palvelee parhaiten sellainen, joka levenee tissien alta eli "rypytyslinja" on siinä ylempänä ja näin se maha saa rauhassa olla paidan alla väljässä tilassa.

Tanttara 49v.

Vierailija
22/66 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varustelekasta armeijan teltta. Jää ehkä vähän kasvuvaraakin.

Taasko tämä? Huono vitsi. Aina sama. Koskaan tämä ei naurata. Olet tyhmä, ja typerä ja sinulla ei riitä edes mielikuvitus keksimään hyviä vitsejä. Ja olet niin pska ihminen, että joudut viettämään kaiken aikasi av palstalla haukkumassa muita ihmisiä,jotta tuntisit itsesi paremmaksi. Elit olet siis toisinsanoen mitätön pskaläjä.Buahahahahahahahahah

Minua kommentti nauratti. Jos sinua ei niin tikku pois takapuolesta.

Aloittajalle: jos joku muumuu sopisi. Sellainen niinkuin Homer Simpsonilla oli King Size Homer jaksossa

Tottakai sinua oma kommenttisi naurattaa. Ketään muuta se ei sitten nauratakkaan. Meitä muita naurattaa vain se miten tyhmä sinä olet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi ettet mene juhliin.

Vierailija
24/66 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin jotain kukkaista. Hiuksiin myös jokin kukkakoriste. Runsasta ja rehevää tyyliin Kiti Kokkonen

Vierailija
25/66 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakka kangasta ja ompelijalle mars.

Haista itse. Jos on tyylitaju hukassa, ei kai hän osaa ostaa kangasta eikä katsoa kaavoja.

Kangaskaupoissa on yleensä myyjiä, jotka osaavat auttaa kankaan valitsemisessa ja ompelija taas on ammattilainen etsimään sopivan kaavan.

Vierailija
26/66 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varustelekasta armeijan teltta. Jää ehkä vähän kasvuvaraakin.

Taasko tämä? Huono vitsi. Aina sama. Koskaan tämä ei naurata. Olet tyhmä, ja typerä ja sinulla ei riitä edes mielikuvitus keksimään hyviä vitsejä. Ja olet niin pska ihminen, että joudut viettämään kaiken aikasi av palstalla haukkumassa muita ihmisiä,jotta tuntisit itsesi paremmaksi. Elit olet siis toisinsanoen mitätön pskaläjä.Buahahahahahahahahah

Minua kommentti nauratti. Jos sinua ei niin tikku pois takapuolesta.

Aloittajalle: jos joku muumuu sopisi. Sellainen niinkuin Homer Simpsonilla oli King Size Homer jaksossa

Tyhmiä naurattaa tyhmät jutut.

Vierailija
27/66 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

A-mallinen polvipituinen hame. Näitä löytyy ihan marketeista ja monista pikamuotiketjuista. Ei ehkä mitään isokuvioista, vaan vähän hillitympää kuosia tai yksivärinen.

Juhlista riippuen seuraksi jotain somistetta päähän esim. sopiva päähine, hiuskoriste ja asuun sopivat avokkaat/sandaalit tmv. eli taas sen juhlan luonteen mukaisesti.

Ja sitten se tärkein. Kannat itsesi arvokkaasti - ihan sellaisena kuin olet.

Vierailija
28/66 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi että sinä työnnät pääsi perzereikääsi ja pakenet vuorille. Ja lähdet pois tästä ketjusta länkyttämästä. Olet yhtä hyödytön kuin inisevä itikka. 

Vierailija
29/66 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asutko jossain isommassa kaupungissa, jossa on kunnollisia vaatekauppoja (esim.Kekäle, Your Face tai Stockman)? Jos asut tai sellainen löytyy kohtalaisen matkan päässä, tilaa aika tällaisen kaupan pukeutumisneuvojalle. Hän osaa etsiä juuri sinun vartalollesi ja väreihisi sopivan vaatteen.

Tätä tulin ehdottomaan. Täällä ainakin Kekäleellä on todella hyvää palvelua, kun olen mennyt ostamaan juhlamekkoa. 

Vierailija
30/66 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pukeudun mustaan mekkoon. Väriä ja tyyliä asuun näyttävillä laukuilla, kengillä ja koruilla. Välttelen isoja kuvioita, vajaamittaisia housuja ja kireitä vaatteita, jotka korostavat makkaroita. Tämän takia ohut trikoo pannassa. Ja hyvät, tukevat alusvaatteet, ettei mistään pursua .Tunikan sijaan käytän paitapuseroita. Välillä tylsistyttää kulkea aina mustissa, mutta kun nään kaupungilla muita mustiin pukeutuneita, niin tyylikkäältähän he näyttävät. 

Nettikaupoista löytyy paljon isoja kokoja: h&m,Zalando, Ellos, Zizzi, Celbes jne.

Vierailija
31/66 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosh ja Nakoa. 

Vierailija
32/66 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua naurattaa nämä nuoret miehet haukkumassa. Tietäisitpä äitisi mitä tällä puhut. Palataan asiaan 20 vuoden päästä, minkänäköinen on se rouva jonka olet onnistunut saamaan. En tietysti toivo kenellekään naiselle tuollaista, mutta jos nyt joku ihme flaksi sattuisi käymään.

Vierailija
33/66 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulla Popkenilla on nättejä mekkoja isommille naisille.

Vierailija
34/66 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi neuvoa näkemättä sua. Käy jollain stylistillä.

Vierailija
35/66 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saman pituinen ja painoinen kuin sinä ja ihan tavllisista kaupoista ostan myös juhlavaatteet, koko 46... Hyvin leikattu mekko hihoilla toimii hyvin, ei kuitenkaan tämänhetken muotivillitystä eli kerroshelmoja ja tissien alla olevaa vaakaleikkausta joka korostaa mahaa. Myös kynähame leveähihaisen juhlapaidan kanssa sopii hyvin. Ja kyllä pyöreämmälle ihmiselle sopivat paremmin suuret, graafiset kuviot kuin pikkuinen kukkapräntti

Vierailija
36/66 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellos? Siellä ihan laadukkaita vaatteita nykyään ja myös isompia kokoja. 

Vierailija
37/66 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mikä kuppikoko? Jos on valtavat daisarit, niin niillä voi mekossa paljon pelastaa. Eli rintoja korostava mekko ja kaula-aukko iso. Ja sitten rintojen alta löysää mekossa, ettei iso maha näy. Meikkiin ja hiuksiin iso ja kunnollinen panostus ja pilkettä silmiin ja hymyä naamaan, niin miehet voi kyllä innostua loppuillasta!

Vierailija
38/66 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin on, koska niissä juhlissa saattaa olla sinun kaltaisesi kusipää, joka sitten kirjoittaa vauvapalstalla että tsiisus mikä valas niissäkin ristiäisissä oli. Mutta se valas voi olla juhlakalun äiti. Tai se juhlakalu itse. Sinäkö täällä määräät kuka saa tulla juhliin? Jätä saatana kutsumatta kaikki ylipainoiset, liian vanhat ja liian nuoret. Sinulla on varmaan lapsettomat lakkiaisetkin.

Vierailija
39/66 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään härpäkkeitä tukkaan, herranjumala.

Vierailija
40/66 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyykö häävieraillekin säätää painorajoitus, jotta nämä telttakommentit loppuisivat?