Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä juhliin päälle ylipainoiselle tantalle;) apua,pliis

Vierailija
09.10.2007 |

Olis nyt tarvetta vähän saada vinkkejä! Olen siis 87kg,165cm,eli läski,mutta haluaisin silti nyt pukeutua hyvin;)

Voisiko joku kertoa,miten pukeudun,kun itselläni on tyylitaju kateissa;=0

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuplahalli tai keskikokoinen lentokonehangaari voisi olla sopiva

Vierailija
2/66 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso Zizzistä tai osta Tamsilkin Marika-tunika. Nansolla on kivoja pellavamekkoja joiden isot koot ovat todella isoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisimman isoa ja löysää mekkoa tuossa kai voi ajatella.

Vierailija
5/66 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätesäkki tai teltta

Siihenkö sinun äitisi pukeutuu kun sinulla on häät?

Vierailija
6/66 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

A-linjanen mekko, jos vartalo on omena- tai päärynämallia. Jos kilot ovat yläpainotteisesti tunika-housuasu.

Vierailija
7/66 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Marimekko valmista tilavia kolttuja.

Vierailija
8/66 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.ellos.fi/zizzi/mekko-cacathrine-1-2-blk-dress/1680553-11-L?…

Ei mitään isokuvioista eikä Marimekkoa, saavata vain näyttämään entistä läskimmältä.

Yksivärinen ja musta on aina paras.

Vierailija
9/66 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakka kangasta ja ompelijalle mars.

Vierailija
10/66 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cellbesiltä ja Prismasta löytyy kivoja mekkoja, etkä edes ole kovin iso.

Vierailija
11/66 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän riippuu juhlista, että millainen asu ois hyvä. Myös se että missä ne sun ylikilot on vaikuttaa asiaan. Mä olin aikaisemmin esim. semmoinen, että kilot oli reisissä ja takapuolessa, mutta stressin (ja ilmeisesti keski-ikäistymisen takia) mulla on nykyään rasvat keskivartalossa. Niin että vaikka paino ei ole pahemmin muuttunut, niin vaatteiden leikkauksen pitää olla nykyään sellainen, että se ei mun mahaa korosta. Sun ei auta kuin mennä kauppaan sovittelemaan vaatteita. 

Vierailija
12/66 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös Marimekko valmista tilavia kolttuja.

Ei valmista enää. Nykyiset Marimekot ovat ihan hirveitä. Ylipainoinen nainen tuskin haluaa juhlissa että kaikki kiinnittävät huomiota hänen ylipainoonsa, ja Marimekon räikeät printit suorastaan huutavat.

Vierailija
13/66 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän riippuu juhlista, että millainen asu ois hyvä. Myös se että missä ne sun ylikilot on vaikuttaa asiaan. Mä olin aikaisemmin esim. semmoinen, että kilot oli reisissä ja takapuolessa, mutta stressin (ja ilmeisesti keski-ikäistymisen takia) mulla on nykyään rasvat keskivartalossa. Niin että vaikka paino ei ole pahemmin muuttunut, niin vaatteiden leikkauksen pitää olla nykyään sellainen, että se ei mun mahaa korosta. Sun ei auta kuin mennä kauppaan sovittelemaan vaatteita. 

Kaupoissa ei ole isojen tyttöjen vaatteita. Esim. H&M on siirtänyt kaikki plussakoot verkkoon.

Vierailija
14/66 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakka kangasta ja ompelijalle mars.

Haista itse. Jos on tyylitaju hukassa, ei kai hän osaa ostaa kangasta eikä katsoa kaavoja.

Vierailija
15/66 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Sinun kokoisellesi löytyy paljon ihania kesävaatteita! 

Et ole tantta, vaan varmastikin kaunis ja muodokas. Pukeudu mekkoon, ne ovat kivoja päällä, naisellisia ja sopivat hyvin juhliin. Sheivaa ja hoida jalat ja hanki kauniit kengät mekon kaveriksi. Esimerkiksi Gubuksella on kivoja harsokankaisia mekkoja. 

Katso itseäsi peilistä ja sano, että olenpa kaunis ja ihana just tällaisena. Ryhti suoraksi ja rohkeasti vaan esille!

T:Naisellinen nainen, sinua painavampi, mutta kaunis juuri tällaisena.

Vierailija
16/66 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on oikea ongelma, ja kaikki telttoja ehdottelevat voivat itse pysyä kotona, koska häissä, hautajaisissa, rippijuhlissa ja väitöskaronkoissa on aina pulleita äitejä, tätejä, anoppeja ja mummoja. Nauratteko te heille kaikille?

Gauhar Helsingillä on kauniita frillamekkoja, myös isoja kokoja.

Vierailija
17/66 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutko jossain isommassa kaupungissa, jossa on kunnollisia vaatekauppoja (esim.Kekäle, Your Face tai Stockman)? Jos asut tai sellainen löytyy kohtalaisen matkan päässä, tilaa aika tällaisen kaupan pukeutumisneuvojalle. Hän osaa etsiä juuri sinun vartalollesi ja väreihisi sopivan vaatteen.

Vierailija
18/66 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varustelekasta armeijan teltta. Jää ehkä vähän kasvuvaraakin.

Taasko tämä? Huono vitsi. Aina sama. Koskaan tämä ei naurata. Olet tyhmä, ja typerä ja sinulla ei riitä edes mielikuvitus keksimään hyviä vitsejä. Ja olet niin pska ihminen, että joudut viettämään kaiken aikasi av palstalla haukkumassa muita ihmisiä,jotta tuntisit itsesi paremmaksi. Elit olet siis toisinsanoen mitätön pskaläjä.Buahahahahahahahahah

Vierailija
19/66 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei,

Sinun kokoisellesi löytyy paljon ihania kesävaatteita! 

Et ole tantta, vaan varmastikin kaunis ja muodokas. Pukeudu mekkoon, ne ovat kivoja päällä, naisellisia ja sopivat hyvin juhliin. Sheivaa ja hoida jalat ja hanki kauniit kengät mekon kaveriksi. Esimerkiksi Gubuksella on kivoja harsokankaisia mekkoja. 

Katso itseäsi peilistä ja sano, että olenpa kaunis ja ihana just tällaisena. Ryhti suoraksi ja rohkeasti vaan esille!

T:Naisellinen nainen, sinua painavampi, mutta kaunis juuri tällaisena.

Gubus? Tarkoitatko ehkä Cubus?

Vierailija
20/66 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varustelekasta armeijan teltta. Jää ehkä vähän kasvuvaraakin.

Eikö sua yhtään hävetä, ikivanhoja vitsejä spämmäät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi