Mitä juhliin päälle ylipainoiselle tantalle;) apua,pliis
Olis nyt tarvetta vähän saada vinkkejä! Olen siis 87kg,165cm,eli läski,mutta haluaisin silti nyt pukeutua hyvin;)
Voisiko joku kertoa,miten pukeudun,kun itselläni on tyylitaju kateissa;=0
Kommentit (66)
Katso Zizzistä tai osta Tamsilkin Marika-tunika. Nansolla on kivoja pellavamekkoja joiden isot koot ovat todella isoja.
Mahdollisimman isoa ja löysää mekkoa tuossa kai voi ajatella.
Vierailija kirjoitti:
Jätesäkki tai teltta
Siihenkö sinun äitisi pukeutuu kun sinulla on häät?
A-linjanen mekko, jos vartalo on omena- tai päärynämallia. Jos kilot ovat yläpainotteisesti tunika-housuasu.
Eikös Marimekko valmista tilavia kolttuja.
Vierailija kirjoitti:
https://www.ellos.fi/zizzi/mekko-cacathrine-1-2-blk-dress/1680553-11-L?…
Ei mitään isokuvioista eikä Marimekkoa, saavata vain näyttämään entistä läskimmältä.
Yksivärinen ja musta on aina paras.
Pakka kangasta ja ompelijalle mars.
Cellbesiltä ja Prismasta löytyy kivoja mekkoja, etkä edes ole kovin iso.
Vähän riippuu juhlista, että millainen asu ois hyvä. Myös se että missä ne sun ylikilot on vaikuttaa asiaan. Mä olin aikaisemmin esim. semmoinen, että kilot oli reisissä ja takapuolessa, mutta stressin (ja ilmeisesti keski-ikäistymisen takia) mulla on nykyään rasvat keskivartalossa. Niin että vaikka paino ei ole pahemmin muuttunut, niin vaatteiden leikkauksen pitää olla nykyään sellainen, että se ei mun mahaa korosta. Sun ei auta kuin mennä kauppaan sovittelemaan vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Eikös Marimekko valmista tilavia kolttuja.
Ei valmista enää. Nykyiset Marimekot ovat ihan hirveitä. Ylipainoinen nainen tuskin haluaa juhlissa että kaikki kiinnittävät huomiota hänen ylipainoonsa, ja Marimekon räikeät printit suorastaan huutavat.
Vierailija kirjoitti:
Vähän riippuu juhlista, että millainen asu ois hyvä. Myös se että missä ne sun ylikilot on vaikuttaa asiaan. Mä olin aikaisemmin esim. semmoinen, että kilot oli reisissä ja takapuolessa, mutta stressin (ja ilmeisesti keski-ikäistymisen takia) mulla on nykyään rasvat keskivartalossa. Niin että vaikka paino ei ole pahemmin muuttunut, niin vaatteiden leikkauksen pitää olla nykyään sellainen, että se ei mun mahaa korosta. Sun ei auta kuin mennä kauppaan sovittelemaan vaatteita.
Kaupoissa ei ole isojen tyttöjen vaatteita. Esim. H&M on siirtänyt kaikki plussakoot verkkoon.
Vierailija kirjoitti:
Pakka kangasta ja ompelijalle mars.
Haista itse. Jos on tyylitaju hukassa, ei kai hän osaa ostaa kangasta eikä katsoa kaavoja.
Hei,
Sinun kokoisellesi löytyy paljon ihania kesävaatteita!
Et ole tantta, vaan varmastikin kaunis ja muodokas. Pukeudu mekkoon, ne ovat kivoja päällä, naisellisia ja sopivat hyvin juhliin. Sheivaa ja hoida jalat ja hanki kauniit kengät mekon kaveriksi. Esimerkiksi Gubuksella on kivoja harsokankaisia mekkoja.
Katso itseäsi peilistä ja sano, että olenpa kaunis ja ihana just tällaisena. Ryhti suoraksi ja rohkeasti vaan esille!
T:Naisellinen nainen, sinua painavampi, mutta kaunis juuri tällaisena.
Tämä on oikea ongelma, ja kaikki telttoja ehdottelevat voivat itse pysyä kotona, koska häissä, hautajaisissa, rippijuhlissa ja väitöskaronkoissa on aina pulleita äitejä, tätejä, anoppeja ja mummoja. Nauratteko te heille kaikille?
Gauhar Helsingillä on kauniita frillamekkoja, myös isoja kokoja.
Asutko jossain isommassa kaupungissa, jossa on kunnollisia vaatekauppoja (esim.Kekäle, Your Face tai Stockman)? Jos asut tai sellainen löytyy kohtalaisen matkan päässä, tilaa aika tällaisen kaupan pukeutumisneuvojalle. Hän osaa etsiä juuri sinun vartalollesi ja väreihisi sopivan vaatteen.
Vierailija kirjoitti:
Varustelekasta armeijan teltta. Jää ehkä vähän kasvuvaraakin.
Taasko tämä? Huono vitsi. Aina sama. Koskaan tämä ei naurata. Olet tyhmä, ja typerä ja sinulla ei riitä edes mielikuvitus keksimään hyviä vitsejä. Ja olet niin pska ihminen, että joudut viettämään kaiken aikasi av palstalla haukkumassa muita ihmisiä,jotta tuntisit itsesi paremmaksi. Elit olet siis toisinsanoen mitätön pskaläjä.Buahahahahahahahahah
Vierailija kirjoitti:
Hei,
Sinun kokoisellesi löytyy paljon ihania kesävaatteita!
Et ole tantta, vaan varmastikin kaunis ja muodokas. Pukeudu mekkoon, ne ovat kivoja päällä, naisellisia ja sopivat hyvin juhliin. Sheivaa ja hoida jalat ja hanki kauniit kengät mekon kaveriksi. Esimerkiksi Gubuksella on kivoja harsokankaisia mekkoja.
Katso itseäsi peilistä ja sano, että olenpa kaunis ja ihana just tällaisena. Ryhti suoraksi ja rohkeasti vaan esille!
T:Naisellinen nainen, sinua painavampi, mutta kaunis juuri tällaisena.
Gubus? Tarkoitatko ehkä Cubus?
Vierailija kirjoitti:
Varustelekasta armeijan teltta. Jää ehkä vähän kasvuvaraakin.
Eikö sua yhtään hävetä, ikivanhoja vitsejä spämmäät.
Kuplahalli tai keskikokoinen lentokonehangaari voisi olla sopiva