Milloin tulee talvitakit vaatekauppoihin?
Nyt on pääasiassa sellaisia ohuita välikausitakkeja myynnissä. Milloin tulee kunnon talvitakit? Mitä luulette?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Näin viimeksi eilen niitä.
Esimerkiksi Espritin nettisivuilla onn toppatakkeja ja kun etsii että hae myymälästä, niin siinä lukee että tuotetta ei ole missään myymälässä. Ja kun kävin liikkeessä niin pääosa niistä takeista oli ohuita.
Ei ole vielä hyvä valikoima esillä, ainoastaan yksittäisiä talvivaatteita. Pääosa vielä syyspukeutumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi Espritin nettisivuilla onn toppatakkeja ja kun etsii että hae myymälästä, niin siinä lukee että tuotetta ei ole missään myymälässä. Ja kun kävin liikkeessä niin pääosa niistä takeista oli ohuita.
Esprit tuskin on ainut vaatekauppa....Osassa on jo nyt, osaan tulee myöhemmin. Ei näihin mitään yleisaikataulua ole.
Miksi pitäisi olla talvitakkeja kun ei vielä ole talvikaan? Juuri ja juuri kesä loppunut.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi olla talvitakkeja kun ei vielä ole talvikaan? Juuri ja juuri kesä loppunut.
No kun kadulla kävelee niin melkeen kaikilla on sellanen ohut topattu takki päällä :D
Vierailija kirjoitti:
Miksimiksimiksi.. Mitä se sua haittaa jos joku on kerrankin ajoissa? Suunnitelmalliset ihmiset yleensä petaavat ideaalitilanteen itselleen ja hyötyvät siitä.
terveisin: ei ap vaan joku muu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun kadulla kävelee niin melkeen kaikilla on sellanen ohut topattu takki päällä :D
Ohut toppatakki onkin syysvaate ja sitä on loogista käyttää näin syksyllä. Paksu sitten talvella käyttöön.
Ne ohuet topatut takit ovat VÄLIkausitakkeja. Mä olen vielä kyllä ihan ohuella takilla tuolla ulkona, täällä on nyt +14 astetta, mun mielestä ei ole mikään talvi vielä. Katsotaan sitten n. kolmen-neljän kuukauden pääsy uudelleen.
Riippuu alueesta. Lapissa varmasti ollut talvikamppeita kaupoissa jo jonkin aikaa, etelässä tuskin vielä moneen viikkoon.
http://www.esprit.fi/naisten-takit/untuvat-topatut-097EE1G042_025
Ristiriitaista. Onko tämä teistä syys- vai talvitakki? Eli voisiko tuota pitää parin viikon kuluttua jo päällä?
Vierailija kirjoitti:
Ne ohuet topatut takit ovat VÄLIkausitakkeja. Mä olen vielä kyllä ihan ohuella takilla tuolla ulkona, täällä on nyt +14 astetta, mun mielestä ei ole mikään talvi vielä. Katsotaan sitten n. kolmen-neljän kuukauden pääsy uudelleen.
Öö? 3-4 kk päästä voi olla -20! Tarkoitit kai että 3-4 viikon päästä?
Vierailija kirjoitti:
Ristiriitaista. Onko tämä teistä syys- vai talvitakki? Eli voisiko tuota pitää parin viikon kuluttua jo päällä?
Jos ottaisi tuon karvahupun pois, niin oisko silloin ok käyttää jo parin viikon päästä?
Vierailija kirjoitti:
Jos säätila vaatii, tuota voi käyttää vaikka heinäkuussa. Jos parin viikon kuluttua on +10, en näe tarvetta laittaa noin paksua takkia. Vaatteet sään mukaan, ei sen mukaan mikä kuukausi on menossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja luulet, että kaikki ostaa joka vuosi uuden takin?!
Mä ostin viime vuonna Hulluilta päiviltä kevytuntsikan aloin käyttämään sitä heti sen jälkeen eli olisko syyskuun loppupuolta ollut. Silloin oli kaupoissa paljon noita kevytuntsikoita, mutta ei mielestäni vielä muita oikeita talvitakkeja.
Minä käytän muodikasta välikausitakkia kun on -20astetta helsingissä helmikuussa, mutta asunkin kuitenkin pariisissa. Kun on -30 laitan bikinit, mutta olenkin silloin vierailemassa tahitilla!
Vierailija kirjoitti:
Ai, tämä onkin vanha ketju, mutta utuisten mukaan Pohjois-Suomessa on jo käyty nollan alapuolella eli pienellä pakkasella ja nyt on elokuun alku.